فضاگویا

شرکت مبلمان اداری فضا گویا اندیش با تجربه ای موفق و پیشرو در صنعت مبلمان اداری و صندلی اداری با سبکی مدرن و قیمتی مناسب در طراحی و تولید میز و صندلی اداری، مبلمان اداری، پارتیشن اداری، میز مدیریتی و میز کنفراس همواره رویکرد توسعه ای و پیشرفت داشته است.

فضاگویا

شرکت مبلمان اداری فضا گویا اندیش با تجربه ای موفق و پیشرو در صنعت مبلمان اداری و صندلی اداری با سبکی مدرن و قیمتی مناسب در طراحی و تولید میز و صندلی اداری، مبلمان اداری، پارتیشن اداری، میز مدیریتی و میز کنفراس همواره رویکرد توسعه ای و پیشرفت داشته است.

میز اداری مدرن

همان طور که می دانید بخش زیادی از ساعات افراد در محل کارشان صرف می شود و فضای محل کار می تواند نقش به سزایی در ایده گرفتن و دید گسترده آنها داشته باشد پس مهم است که فضای محل کار امکان تفکر خلاقانه را برای کارمندان فراهم کند. لوازم اداری مدرن و انتخاب آنها هنری است که روی راندمان کاری تاثیر مستقیم می گذارد. تحقیقات حاکی از آن است که حدود 70 درصد کارمندان در سراسر دنیا از کارشان ناراضی هستند که بخشی از این نارضایتی مربوط است به پذیرفتن کارهایی که مایل به انجام آن نیستند و بخشی دیگر مربوط است به محیط کار. برای جذاب تر شدن شرایط کاری می توان به روشهای متعددی متوسل شد که یکی از آنها انتخاب میز اداری مدرن، زیبا و کاربردی است. در فضاهای اداری امروزی، میزهای کار در حصار دیوارها قرار ندارند بلکه فضایی برای فعالیت خلاق،گفتگوی آزاد و همکاری محسوب می شوند. مهم نیست در محل کارتان چه سمتی دارید مهم این است که میزتان با نوع کارتان مطابقت داشته باشد.

فضا گویا به عنوان یکی از مدعیان در تولید میزاداری مدرن با ارائه نمونه کارهای خود در این زمینه، انتخاب را آسان نموده است. علاوه بر اینکه امکان اعزام کارشناسان و طراحان را به محل ایجاد نموده است که با توجه به بودجه و فضای کار بهترین میز اداری و مناسب ترین قیمت میز اداری متناسب با کاربری و اصول ارگونومی را طراحی نمایند.



یکی از انواع میزهای مدرن که چندی ست در شرکتهای پیشرفته رواج یافته، استفاده از میزهای متناسب با وضعیت ایستاده است، میزهایی که کارمندان به صورت ایستاده به وظایف کاری شان رسیدگی می کنند و صندلی وجود ندارد. تحقیقات نشان داده که نشستن طولانی مدت برای بدن انسان خطرناک است درست به اندازه سیگار کشیدن و می تواند عوارضی مانند بروز زود هنگام بیماریهای قلبی، دیابت و چاقی را در پی داشته باشد. بررسیهای پزشکی حاکی از آن است که حتی افرادی که از وضعیت سلامتی مطلوبی برخوردار هستند باز هم از خطر نشستن طولانی مدت در امان نیستند. ایستاده کار کردن موجب افزایش تمرکز و آگاهی فرد می گردد، عضلات پا منقبض و سنگین نمی شوند و ستون فقرات کمتر تحت فشار است و کار کردن در وضعیت ایستاده کالری بیشتری نسبت به وضعیت نشسته می سوزاند.

بنابراین در انتخاب کاربردی ترین میز اداری و میز مدیریتی که مدرن هم باشد نیاز به مشاوره علمی و تخصصی وجود دارد که کارشناسان فضاگویا این امکان را برای همگان ایجاد کرده اند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.