فضاگویا

شرکت مبلمان اداری فضا گویا اندیش با تجربه ای موفق و پیشرو در صنعت مبلمان اداری و صندلی اداری با سبکی مدرن و قیمتی مناسب در طراحی و تولید میز و صندلی اداری، مبلمان اداری، پارتیشن اداری، میز مدیریتی و میز کنفراس همواره رویکرد توسعه ای و پیشرفت داشته است.

فضاگویا

شرکت مبلمان اداری فضا گویا اندیش با تجربه ای موفق و پیشرو در صنعت مبلمان اداری و صندلی اداری با سبکی مدرن و قیمتی مناسب در طراحی و تولید میز و صندلی اداری، مبلمان اداری، پارتیشن اداری، میز مدیریتی و میز کنفراس همواره رویکرد توسعه ای و پیشرفت داشته است.

آشنایی با انواع پارتیشن

پارتیشن های اداری

پارتیشن اداری یکی از انواع جداکننده‌های کاذب و موقتی در فضاهای اداری است، که از آن برای نظم بخشیدن، زیباسازی، بهینه‌سازی و ایجاد فضاهای خصوصی و نیمه خصوصی جهت فراهم کردن محیطی آرام و دوری از سر و صدا و دیگر عوامل برهم زننده تمرکز کارکنان و بهبود بازدهی آنان مورد استفاده قرار می‌گیرد. پارتیشن اداری به علت تنوع در طرح، ارتفاع، نوع کاربری، ترکیب‌بندی رنگ، متریال و ملزومات آن می‌تواند مکمل مناسبی در طراحی دکوراسیون فضاهای اداری باشد، ضمن آنکه این محصولات قابل نصب و اجرا به صورت مستقل (بدون آسیب رساندن به کف اصلی فضا) و جابجایی آن و در صورت لزوم اصلاح متراژ می‌باشد. پارتیشن اداری به دو نوع تک‌جداره و دوجداره به ترتیب با یک جدار شیشه و چوب و دو جدار شیشه و چوب با قابلیت آکوستیک کردن آن و ایستایی بالا تقسیم بندی می‌گردد.

کاربرد پارتیشن های اداری

کاربرد اصلی پارتیشن های اداری جدا کردن فضاهای مختلف از یکدیگر است. در این صورت می توان براحتی و در کمترین زمان ممکن ساختمان را باب میل خود تقسیم بندی نمود. داشتن اتاق مجزا برای هر یک از کارکنان می تواند به بالا بردن راندمان کاری شرکت کمک کند. با ایجاد اتاقهای مجزا، کارکنان نسبت به محیط کاری خود احساس مسئولیت پیدا کرده و برای مرتب کردن آن، دسته بندی اسناد و مدارک و ... تلاش بیشتری می کنند. از سوی دیگر با تفکیک اتاقها از یکدیگر، کارکنان با آرامش بیشتری مسئولیت های خود را بر عهده می گیرند و اتمام کار نیز مطابق با اهداف شرکت خواهد بود. با استفاده از پارتیشن های اداری می توان  ساختمان اداری را به صورت شناور و دلخواه خود تقسیم بندی کرد.

مزایای استفاده از پارتیشن های اداری

در گذشته برای تقسیم بندی ساختمان ها از دیوارها استفاده می شد. اگرچه این دیوارها استحکام بالایی دارند، اما برای ساخت آنها به زمان و هزینه زیادی نیاز است و همینطور که اشاره شد، برای ساختمانهای استیجاری امکان ایجاد دیوار ممکن نیست. ضمن اینکه دیوارها فضای بیشتری را اشغال می کنند و در نتیجه موجب کوچکتر شدن فضای ساختمان می شوند. به همین دلیل است که پارتیشن های اداری با مزایایی از جمله سرعت ساخت  و صرفه جویی در زمان، در بسیاری از اداره ها و شرکت ها مورد استفاده قرار می گیرند.





انواع پارتیشن

·         پارتیشن تک جداره

·         پارتیشن دو جداره

·         پارتیشن تمام شیشه

پارتیشن تک جداره جداکننده ای سبکتر و مقرون به صرفه تر از انواع دیگر جداکننده ها است، که قابلیت ایستایی در ارتفاع های مختلف جهت ایجاد فضا های خصوصی و نیمه خصوصی را دارد و با توجه به موقعیت قرارگبری آنها در فضا و طرح کلی چیدمان و نیازهای مشتریان با افزودن کمد، قفسه بندی و فلاور باکس می توان بر زیبایی آنها افزود.

 پارتیشن تک جداره از تلفیق ام دی اف (با دو نوع روکش ملامینه یا فرمیکا) و شیشه (ساده، راه مات سند بلاست و طرح آرم شرکت) با نسبتهای مختلف و توجه به نیاز و نظر مشتریان تولید و اجرا می گردد.

پارتیشن دوجداره با ترکیب دو جدار چوب و شیشه علاوه بر جداکنندگی فضاهای اداری می‌نوانند عایق حرارتی مناسبی برای جلوگیری از هدر رفتن گرمای محیط در زمستان و حفظ خنکای محیط در تابستان باشد، ضمن آنکه با افزودن فوم‌های آکوستیک می‌توان خاصیت آکوستیکی این نوع پارتیشن‌ها را نیز تقویت کرد.پارتیشن دوجداره را می‌توان با تلفیق دو جدار چوب و شیشه، تمام چوب و یا تمام شیشه، با دو نوع روکش ملامینه و فرمیکا تولید کرد که طراحی و نوع تلفیق آنها و علاوه بر آن نوع شیشه به صورت ساده، راه مات سندبلاست و طرح دار و استفاده از پرده کرکره در پارتیشن با توجه به نظر مشتری اجرا می‌گردد.

 

پارتیشن تمام شیشه برای بیشتر کردن فضاهای اداری و انتقال نور در فضاهای مربوطه است که نقطه تمایز پارتیشن تمام شیشه از پارتیشن های دیگر است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.