فضاگویا

شرکت مبلمان اداری فضا گویا اندیش با تجربه ای موفق و پیشرو در صنعت مبلمان اداری و صندلی اداری با سبکی مدرن و قیمتی مناسب در طراحی و تولید میز و صندلی اداری، مبلمان اداری، پارتیشن اداری، میز مدیریتی و میز کنفراس همواره رویکرد توسعه ای و پیشرفت داشته است.

فضاگویا

شرکت مبلمان اداری فضا گویا اندیش با تجربه ای موفق و پیشرو در صنعت مبلمان اداری و صندلی اداری با سبکی مدرن و قیمتی مناسب در طراحی و تولید میز و صندلی اداری، مبلمان اداری، پارتیشن اداری، میز مدیریتی و میز کنفراس همواره رویکرد توسعه ای و پیشرفت داشته است.

آشنایی با محصولات فضاگویا

فایل اداری

فایل اداری یکی از تجهیزات مورد نیاز برای شرکت ها، ارگان ها و سازمان ها می باشد. با استفاده از فایل های اداری می توان به راحتی اسناد، مدارک، اوراق و پرونده ها را نگهداری کرد. وجود انواع فایل اداری در شرکت  ها موجب نظم در کارها می شود. استفاده از فایل اداری نه تنها موجب راحتی امور اداری می شود، بلکه زیبایی خاصی را نیز به محیط شرکت می بخشد. به همین دلیل است که تولید کنندگان سعی می کنند تا در ساخت این فایلها از طرح های جدید و زیباتر استفاده کند. فایل های اداری اغلب به صورت کشویی طراحی می شوند. البته تعداد کشوهای آن به سفارش مشتریان بستگی دارد. طراحان و سازندگان با سابقه  فضا گویا، به منظور زیبایی بیشتر انواع فایل های اداری , فایل اداری فلزی و فایل بایگانی را معمولا  هم ارتفاع با میز در نظر می گیرند و اغلب فایل های دو، سه و چهار کشویی طراحی می کنند که بسیار در زیبایی و نظم دفاتر موثر می باشد. علاوه بر  اینکه با توجه به کاربرد و میزان مصرف کشوها برای باز وبسته کردن کشوها از ریل های تمام باز شو و نیمه باز شو استفاده می کنند.





 کانتر

یکی از وسایل مورد نیاز برای تمامی بانک ها و پست بانک ها، میز کانتر است. وجود میز کانتر در این مراکز، نه تنها برای قسمت پذیرش و ارتباط با ارباب رجوع ضرورت دارد، بلکه موجب زیباتر شدن فضای اداری نیز می شود. این نوع میز به صورت کشیده و مستطیل است. گاهی نیز آن را به صورت هلالی طراحی می کنند. نکته مهم در کانتر بانکی اینست که ارتفاع آن به گونه ای باشد که ارباب رجوع روی صندلی نشسته و با خیال آسوده کار های بانکی خود را به کارمند بانک منتقل نماید.

کانتر بانکی در دو ارتفاع 120 و 75 سانتیمتر طراحی شده اند که ارتفاع 120 تقریبا منسوخ گردیده است و کانتر به ارتفاع 75 به کانتر چهره به چهره (فیس تو فیس) معروف است  که برای بوجود آوردن ارتباط دوستانه بین ارباب رجوع و کارمند بانک طراحی شده است. در این نوع کانتر ارباب رجوع روی صندلی نشسته و با خیا ل آسوده کار های بانکی خود را به کارمند بانک منتقل می کند در صورتیکه در کانتر ایستاده ارباب رجوع ایستاده کار خود را به مارمند بانک منتقل نماید. این امر باعث می شود کار ارباب رجوع سریعتر انجام شود ولی ارتباط دوستانه ای را که باید با بانک اش برقرارار کند برقرار نمی شود.

کانتر اطلاعاتی در لابی شرکت های بزرگ و یا در ساختمان های بزرگ قرار میگیرد و به ارتفاع 120 سانتیمتر برای ارباب رجوع و 75 برای کارمند اطلاعاتی می باشد و معمولا برای دو نفر پیش بینی می شود که باید جای صفحه مانیتور و همچنین کامپیوتر در این مجموعه پیش بینی شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.