فضاگویا

شرکت مبلمان اداری فضا گویا اندیش با تجربه ای موفق و پیشرو در صنعت مبلمان اداری و صندلی اداری با سبکی مدرن و قیمتی مناسب در طراحی و تولید میز و صندلی اداری، مبلمان اداری، پارتیشن اداری، میز مدیریتی و میز کنفراس همواره رویکرد توسعه ای و پیشرفت داشته است.

فضاگویا

شرکت مبلمان اداری فضا گویا اندیش با تجربه ای موفق و پیشرو در صنعت مبلمان اداری و صندلی اداری با سبکی مدرن و قیمتی مناسب در طراحی و تولید میز و صندلی اداری، مبلمان اداری، پارتیشن اداری، میز مدیریتی و میز کنفراس همواره رویکرد توسعه ای و پیشرفت داشته است.

مقایسه میز کنفرانس دایره ای و یو شکل

میز کنفرانس یکی از انواع میز اداری است که در انواع مختلفی چون دایره ای، یو ‌شکل، مربعی و ... ارائه می شود. مقایسه میز کنفرانس دایره ای و یو شکل نیز با توجه به خصوصیاتی خواهد بود که این دو مدل خواهد داشت. از میز کنفرانس برای ملاقات، جلسه و مذاکره استفاده خواهد شد، از این رو باید طراحی مناسبی داشته باشد و از کیفیت لازم برخوردار باشد. در این مقاله به بررسی اطلاعاتی درباره مقایسه میز کنفرانس دایره ای و یو شکل خواهیم پرداخت که برای این منظور جزئیات هر یک را شرح خواهیم داد.

مقایسه میز کنفرانس دایره ای و یو شکل 

مقایسه میز کنفرانس دایره ای و یو شکل را با توجه به طرح، ابعاد ، نحوه قرارگیری صندلی ها، قیمت و ... می توان انجام داد. هم چنین در مقایسه میز کنفرانس دایره ای و یو شکل می توان به تعداد نفراتی که از این میزها می توانند استفاده کنند، اشاره نمود. با مقایسه میز کنفرانس دایره ای و یو شکل خواهید توانست بهترین انتخاب را با توجه به کاربردهایی که مدنظر دارید، انتخاب کنید. حداکثر افرادی که در صندلی این میزها می توانند بشینند در این دو نوع میز کنفرانس متفاوت خواهد بود. در صورت نیاز به راهنمایی در زمینه مقایسه میز کنفرانس دایره ای و یو شکل و خرید هر یک با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید و راهنمایی های لازم را از کارشناسان مربوطه دریافت نمایید.

میز کنفرانس دایره ای

میز کنفرانس دایره ای

میز کنفرانس U شکل 

ظرفیت میز کنفرانس U شمل حداکثر پنجاه نفر است و محل قرارگیری صندلی خارج از میز می باشد. زمانی که گروه های کوچک و یا متوسط بخواهند به بحث و مشارکت بپردازند، این مدل میز مناسب است. هم چنین برای فرمت تدریس میز U شکل انتخاب مناسبی خواهد بود. نحوه قرارگیری مشارکت کنندگان در این میزها مقابل هم است و برای گروه های متمرکز، بهترین انتخاب می باشد. محل قرارگیری فردی که سخنرانی می کند نیز در پایان و یا وسط U می باشد. حالت بازی که این میزها دارند اجازه صحبت آزادانه را به شرکت کنندگان می دهد.

میز کنفرانس U شکل

میز کنفرانس U شکل

میز کنفرانس دایره ای شکل 

تنوع زیادی را در طرح و مدل های میز دایره ای داریم. در این نوع میز ها پایه ها نقش مهمی دارند و‌ جنسشان ممکن است چوب، ام دی اف و یا فلز باشد. در ساخت میز دایره ای شکل نیز چوب، شیشه، ام دی اف و فلز استفاده می شود. صفحه این میز انحنا دارد و ‌به شکل دایره است و‌ علت نامگذاری آن نیز همین مورد می باشد. این میز ها حداکثر ندارند و حداقل افرادی که می توانند از آن استفاده کنند، ۲ نفر می ‌باشد. این میز با توجه به متراژ اتاق و تعداد افرادی که قصد استفاده از آن را دارند، قابل طراحی می باشد.

مقایسه میز کنفرانس یو شکل و دایره ای شکل

مقایسه میز کنفرانس یو شکل و دایره ای شکل

مقایسه میز کنفرانس دایره ای و یو شکل با توجه به ابعاد اتاق

یکی از عواملی که می توان از آن برای مقایسه میز کنفرانس دایره ای و یو شکل استفاده کرد، ابعاد اتاقی است که قصد دارید این میزها را در آن قرار دهید. اگر اتاق موردنظر دراز است، مدل یو شکل مناسب خواهد بود اما اگر شکل اتاق مربعی باشد، بهترین انتخاب مدل دایره ای است. از آنجا که میز های یو شکل زاویه ندارند، حالتی راحت و خودمانی را ایجاد می کنند. میز گرد برای اتاق هایی مناسب است که فضای کوچکی دارند و اتاق جلسه تنگ می باشد. پس در مقایسه میز کنفرانس دایره ای و یو شکل ابعاد اتاق جلسه را می توان مدنظر داشت.

مطالب پرطرفدار ما را از دست ندهید!

اهمیت انتخاب مناسب میز کنفرانس 

مقایسه میز کنفرانس دایره ای و یو شکل برای این منظور است که بهترین انتخاب در رابطه با میز اتاق کنفرانس صورت بگیرد. در هر موسسه یا شرکت، میز کنفرانس اهمیت بالایی دارد زیرا محلی است که در آن قراردادهای مهم بسته می شود و بسیاری از گفتگوهای درون شرکت و یا بین شرکت ها در این میز صورت می گیرد. اهداف بلند مدتی که شرکت در سر دارد، روی این میز پیاده می شود. جلسات بسیار طولانی ممکن است در این میزها برگزار شود و نتیجه آن ایده هایی روشن و جدید باشد. مقایسه میز کنفرانس دایره ای و یو شکل از این نظر مهم است که مورد توجه مشتری قرار خواهد گرفت و جلساتی پربار در آن برگزار می گردد. این میزها باید در عین راحتی، کارآمد نیز باشند. انتخاب میز کنفرانس مناسب در حرفه ای تر نشان دادن کسب و کارتان موثر است.

کدام میز کنفرانس را انتخاب کنیم

کدام میز کنفرانس بهتر است

خرید میز کنفرانس دایره ای یا یو شکل 

مقایسه میز کنفرانس دایره ای و یو شکل  سبب می شود که انتخاب مناسبی برای اتاق کنفرانس خود داشته باشید. اگر قصد دارید به راحتی جلوی تمام شرکت کنندگان راه بروید و نظر آنها را جلب نمایید، مدل یو شکل مناسب خواهد بود. اگر هم قصد دارید در کل مدت جلسه شرکت کنندگان رو به روی هم قرار بگیرند و احساس نزدیکی بیشتری داشته باشند، مدل دایره مناسب تر می باشد. در حالت کلی میز کنفرانسی مناسب تر است که دید مناسبی از شرکت کنندگان داشته باشد  و چینش بهتری نسبت به صندلی کنفراس ارائه دهد. با توجه به فضای اتاق کنفرانس میزی را انتخاب کنید که کاربران استفاده راحتی از آم داشته باشند. برای خرید میز کنفرانس گرد یا یو شکل از طریق سایت و به شکل آنلاین می توانید اقدام کنید. با ثبت سفارش به صورت اینترنتی این محصول را در سریع ترین زمان ممکن دریافت خواهید کرد. در هر ساعتی از شبانه روز قادر به مشاهده جزئیات میزهای کنفرانس چون متریال استفاده شده در ساخت آنها، ابعاد، طرح و قیمت خواهید بود. در نهایت با توجه به بودجه و فضای کاری که مدنظر دارید، بهترین انتخاب را بین انواع میزهای کنفرانس می توانید داشته باشید. در انتخاب میز کنفرانس علاوه بر زیبایی، به انعطاف پذیری و استاندارد بودن این میز دقت کنید تا کاربران در استفاده طولانی مدت از آنها دچار مشکل نشوند.

خرید میز کنفرانس

خرید میز کنفرانس

ابعاد استاندارد میز منشی و پذیرش چگونه است

یکی از اجزای اصلی محیط های اداری که تاثیر بسیاری بر روی مراجعه کنندگان دارد طراحی و ابعاد استاندارد میز منشی و پذیرش می باشد. میز منشی یا پذیرش اصولا باید در ابتدای ورودی قرار گیرد در واقع میز منشی یا پذیرش باید در جایی قرار گرفته شود که مراجعه کننده بتواند آن را به راحتی پیدا کند به نحوی که محل قرارگیری و ابعاد استاندارد میز منشی و پذیرش به صورت متمایز از سایر فضاهای اداری باشد و از لحاظ دکوراسیون اداری با سایر اجزا همخوانی داشته باشد.

ابعاد استاندارد میز منشی و میز پذیرش

ابعاد استاندارد میز منشی و میز پذیرش

ابعاد استاندارد میز منشی و پذیرش

میز منشی باید به نحوی طراحی شود که منشی بتواند به راحتی و با آرامش خیال فعالیت های خود را انجام دهد. ارتفاع میز و صندلی باید متناسب با ارگونومیک بدن باشد تا در طول ساعات طولانی اداری منشی در ناحیه ی عضلات و مفاصل احساس درد و ناراحتی نداشته باشد. ابعاد استاندارد میز منشی و پذیرش سبب می شود که بازدهی کار به میزان زیادی افزایش پیدا کند. امروزه تمام صندلی های مناسب کارمندان مطابق با ساختار بدنی آن ها طراحی می شود. ارتفاع میز منشی باید به اندازه ای باشد که دست شما به راحتی روی میز قرار بگیرد. چنانچه ارتفاع میز بیشتر یا کمتر از حد استاندارد باشد آسیب جدی به قسمت های مختلف دست وارد می شود. زاویه پاهای شما نیز باید متناسب با میز و صندلی باشد بهترین زاویه 90 درجه می باشد. ابعاد استاندارد میز منشی و پذیرش به شرح زیر است:

ابعاد طول میز 180 سانتی متر، عرض 140 سانتی متر، ارتفاع 75 سانتی متر.

استانداردهای میز منشی

استانداردهای میز منشی

ابعاد استاندارد میز منشی و پذیرش را چگونه می توان متناسب با نیاز خود تغییر داد

گاهی اوقات تصمیم می گیرید که میز و صندلی منشی را کاملا با ارگونومیک بدن کارمند خود هماهنگ کنید و شرایط تعویض میز و صندلی را ندارید زیرا از ابتدا صندلی های معمولی استفاده کرده اید با قرار دادن چرخ های تعویض در صندلی می توانید ارتفاع آن را متناسب با نیاز خود کم و زیاد کنید. اما بهترین انتخاب برای میز و صندلی منشی انتخاب از انواع طبی و ارگونومیک آن در بازار است. چنانچه ارتفاع میز منشی بسیار بالا بود به نحوی که پاها بالاتر از سطح زمین معلق باشند حتما باید از زیرپایی طبی استفاده کرد.کانتر پذیرش و میز منشی از ارکان اصلی دکوراسیون اداری هستند.نکات مهم طراحی میز منشی عبارتند از: ابعاد استاندارد میز منشی و پذیرش، رنگ به کار رفته، مصالح به کار رفته در ساخت آن و... ابعاد میز منشی باید با مساحت فضای اداری هماهنگی داشته باشد.چنانچه ابعاد استاندارد میز منشی و پذیرش متناسب باشد می توان طرح و نقش مد نظر را بر روی آن پیاده کرد.

تغییر استاندارد ابعاد میز پذیرش و میز منشی

تغییر استاندارد ابعاد میز پذیرش و میز منشی

نکات مهم انتخاب میز منشی

میز منشی در ابعاد و مدل های مختلفی در بازار موجود می باشد. میزی که انتخاب می کنید باید طرحی متناسب با فضای کاری شما داشته باشد به عنوان مثال شما یک میز با طرح های هندسی پیچیده برای دفتر کار خود انتخاب می کنید اما از طرف دیگر دفتر کار شما به سبک کلاسیک طراحی شده است این عدم تطابق موجب دلزدگی در فضا می باشد و میز انتخابی شما مانند یک جز اضافه در آن فضا قرار می گیرد و هارمونی و هماهنگی کل فضای اداری را مختل خواهد کرد. از طرف دیگر مراجعه کننده زمانی که وارد محیط می شود این عدم هماهنگی به طور ناخودآگاه بر وی تاثیر می گذارد به این ترتیب امکان دارد شما بسیاری از مشتریان خود را به همین دلیل از دست دهید.قبل از خرید میز منشی جایگاه آن را در محیط اداری خود تعیین کنید به صورتی که میز مربوطه علاوه بر این که حریم شخص منشی را به طور کامل حفظ کند فضای کاری مناسبی را برای وی فراهم کند.

نکات انتخاب میز منشی

نکات انتخاب میز منشی

ویژگی های یک میز منشی متناسب

  • جنس به کار رفته در ساخت میز تاثیر بسیار از لحاظ بصری، دوام و عمر میز دارد
  • چنانچه روی میز وسایل سنگینی قرار می گیرد باید میزهایی با ضخامت بالا انتخاب شوند
  • در فضاهای شلوغ اداری سعی کنید از میزهایی استفاده کنید که به یک روکش ضد آب مجهز باشند
  • تعداد کشوهای میز منشی بسیار مهم است زیرا از آن جایی که منشی وظیفه ی هماهنگی ها را در شرکت به عهده دارد نیاز به کشوهای زیادی برای قرار دادن پرونده ها دارد.
  • بهترین شکل هندسی برای میز منشی مثل میز مدیریتی شکل مستطیلی است اما گاهی از اشکال دیگر هندسی نیز برای میز منشی انتخاب می کنند.
  • وزن میز منشی نباید خیلی سنگین باشد.

ویژگی های میز منشی

ویژگی های میز منشی

کیفیت میز منشی

  • رنگ میز منشی باید متناسب با رنگ دکوراسیون اداری باشد سعی کنید از رنگ هایی انتخاب کنید که زود کثیف نشوند و جای لک بر روی آن باقی نماند.
  • جنس میز منشی تاثیر بسیاری بر روی مراجعه کننده دارد.چوب طبیعی از نوع مرغوب دوام طولانی دارد.معمولا میزهایی از جنس چوب طبیعی بسیار پرطرفدار هستند.
  • لمینت نوعی از چوب با لایه های فشرده است.از آن جایی که جنس لمینت مقاومت بالایی در برابر ساییدگی دارند و تمیز نگه داشتن آن نیز نسبتا آسان تر است در محیط های شلوغ اداری از میزهایی با جنس لمینت استفاده می شود.
  • میزهایی که روکش چوبی دارند نیز انتخاب مناسبی برای افرادی است که تمایل ندارند هزینه ی زیادی صرف کنند.

مطالب پرطرفدار ما را از دست ندهید!

انتخاب میز منشی از انواع مصالح

گاهی اوقات به دلیل مقاومت بالای فلز میز منشی را از فولاد می سازند و روی آن را با چوب و شیشه می پوشانند به این ترتیب هم میزی با دوام بالا داریم و هم زیبایی میز حفظ می شود.در برخی از فضاهای اداری که تمایل دارند ایده های نوینی را به اجرا در بیاورند از سنگ کورین برای میز منشی و میز پذیرش استفاده می شود. سنگ کورین قابلیت شکل پذیری بالایی دارد و می تواند شکل منحنی به خود بگیرد از این رو برای طراحی های جدید با اشکال هندسی منحنی بسیار مناسب هستند.در نهایت ابعاد استاندارد میز منشی و پذیرش علاوه بر زیبایی هر چه بیشتر محیط سبب راحتی کارمند نیز می شود.

مشخصات میز کار گروهی مدرن اداری

مشخصات میز کار گروهی مدرن اداری چیست و چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ در هنگام خرید چرا باید به مشخصات میز کار گروهی مدرن اداری توجه کرد؟ در این مقاله قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در رابطه با مشخصات میز کار گروهی مدرن اداری بپردازیم تا در صورتی که قصد خرید این نوع از میزهای اداری را داشته باشید، بتوانید بهترین انتخاب را با توجه به شرایط شرکت و محیط اداری خود داشته باشید. میز کار گروهی یکی از انواع میزهای اداری است که به صورت اشتراکی توسط چند کارمند مورد استفاده قرار می گیرد.

میز کار گروهی مدرن اداری

انواع مختلفی از میزهای اداری وجود دارد که با توجه به معیارهای مختلف می توانند در شرکت ها و محیط ها اداری مورد استفاده قرار گیرند. یکی از انواع این میزهای اداری، میز کار گروهی اداری است. میز کارگروهی اداری نیز خود در انواع مختلفی وجود دارد که به طور کلی می توان در دو دسته کلاسیک و مدرن دسته بندی می شوند. در طراحی میز کار گروهی مدرن اداری از سبک ها و طرح های مدرن استفاده شده است و با توجه به شرایط، ویژگی های زیادی به آن اضافه شده است.

در برخی از شرکت ها و اداره ها به دلیل شرایط کاری که وجود دارد استفاده از میزهای تیم ورک مدرن اجتناب ناپذیر است و استفاده از میزهای جداگانه در پیشبرد کارها کمک چندانی نخواهد کرد چرا که کارمندان در پروژه ها و طرح هایی که مشترک هستند باید دائما در حال تعامل و تبادل اطلاعات باشند و حتی ممکن است که نیاز به استفاده از سیستم های مشترک در این زمینه باشند که همین موضوع استفاده از میز کار گروهی اداری را ضروی می کند.

میز کار گروهی مدرن

میز کار گروهی مدرن

مزایای استفاده از میز گروهی

میز تیم ورک مزایایی دارد که می توانیم به این موارد اشاره داشته باشیم:
  • دستگاه های مشترک به مانند اسکنر، فکس و چاپگر را می توان بدون مشکل به کار برد.
  • چیدمان آن آسان و راحت است.
  • فضای مناسب برای کار ایجاد می شود.
  • با توجه به سلیقه مشتری امکان انتخاب میز کار گروهی اداری نیز مانند میز مدیریت وجود دارد.
  • دسترسی به فایل ها و کمدهای اداری راحت و آسان خواهد بود.
  • بین کارمندان، ارتباط برقرار می شود.
  • به دلیل داشتن تنوع رنگی زیاد با دکوراسیون اداری همخوانی خواهد داشت.
  • یک راه حل خوب به منظور استفاده از این میزها در کنار پارتیشن اداری و یا بدون استفاده از آنها خواهد بود.

مزایای میز کار گروهی

مزایای میز کار گروهی

معایب استفاده از میز کار گروهی اداری

از معایب میز کارگروهی اداری که در مقایسه با مزیت های آن حداقل است، می توان به این موارد اشاره داشت:
  • حریم خصوصی تعریف نشده است.
  • با فعالیت گروهی، امکان دارد که شاهد کاهش تمرکز در کارمندان باشیم.
  • شرکت هایی که در آنها مراجعه کننده زیاد است و به اصطلاح رفت و آمد فراوان است، استفاده از میز کارگروهی اداری توصیه نمی شود.

مطالب پرطرفدار ما را از دست ندهید!

مشخصات میز کار گروهی مدرن اداری

از مشخصات میز کار گروهی مدرن اداری می توان به تمام ام دی اف بودن آن اشاره کرد. استفاده از ام دی اف موجب بالا رفتن کیفیت و همچنین کارایی این میزهای کار گروهی می شود. میزهای کار گروهی مدرن اداری در ابعاد و اندازه های مختلفی ساخته می شوند که از مشهور ترین آنها می توان به میز کار گروهی اداری چهار نفره اشاره کرد. البته برای تعداد بیشتر و کمتر نیز میزهای کار گروهی وجود دارد. از مهمترین مشخصات میز کار گروهی مدرن اداری می توانیم به موارد ذیل اشاره داشته باشیم:

  • هر میز از یک کشو قفل دار برخوردار است که با استفاده از ریل های سه زمانه ساچمه ای و دستگیر استیل خطی محافظت شده است که علاوه بر این که باز و بسته شدن را راحت می کند ریل ها سبب افزایش امنیت می شوند.
  • هر یک از کارمندها یک کمد قفل دار روی میز اداری دارند.
  • در میزهای کار گروهی اداری مدرن، فضای درونی کمد به دو بخش تقسیم بندی شده است که هر کدام از طبقات از ارتفاع مناسبی برای قرار دادن فایل های اداری برخوردار هستند.
  • برای هر کدام از کاربران محلی برای کیس نیز در نظر گرفته شده است اگر از رایانه استفاده می شود در محل قرار داده شود.
  • میزهای کار گروهی اداری از استحکام بالایی برخوردار هستند و کیفیت و زیبایی در ساخت همزمان، رعایت شده است.

مشخصات میز کار گروهی مدرن اداری

مشخصات میز کار گروهی مدرن اداری

توجه به مشخصات میز کار گروهی مدرن اداری هنگام خرید

در هنگام خرید حتما مشخصات میز کار گروهی مدرن اداری، باید مورد توجه قرار گیرد چرا که تنها با دقت در مشخصات میز کار گروهی مدرن اداری است که می توان مناسب ترین میز کارگروهی اداری را بر اساس شرایط و محیط کار انتخاب کرد. نکته ی اولی که باید مورد توجه قرار گیرد نوع انتظار از میز کارگروهی است چرا که کارهای گروهی در انواع و مدل های مختلف هستند که ممکن است که نیازمند ویژگی خاص در میز اداری باشد.

نکته دوم توجه به تعداد نفراتی است که از میز اداری استفاده خواهند کرد. نکته سوم فضای محیط اداری و ابعاد آن است که باید میز کار گروهی اداری متناسب با این فضا انتخاب شود. نکته ی دیگری باید مورد توجه قرار بگیرد، رنگ و طرح میز کارگروهی اداری است که باید در هماهنگی با دکوراسیون محیط اداری باشد.

خرید میز کار گروهی

خرید میز کار گروهی

قیمت میز کار گروهی اداری

عوامل مختلفی وجود دارد که می تواند بر روی قیمت میز کار گروهی موثر باشد. در صورتی که میز کارگروهی شما چهار نفره باشد، قیمت آن متفاوت با میز کار گروهی شش نفره خواهد بود دلیل این مسئله این است که تجهیزات و ابعاد استفاده شده متریال متفاوت خواهد بود. در صورتی که قصد داشته باشید از طرح اختصاصی برای میز کارگروهی اداری استفاده کنید و یا آپشن های دیگری بر اساس محیط کاری به آن اضافه شود هزینه تمام شده بیشتر خواهد شد.

قیمت میز کار گروهی

قیمت میز کار گروهی

دیوارکوب و انواع آن در طرح ها و مدل های مختلف

استفاده از دیوارکوب و انواع آن در طرح ها و مدل های مختلف در فضاسازی و مکان ها مختلف می تواند زیبایی دو چندانی را به محل مورد استفاده، اضافه کند. با استفاده از دیوارکوب و انواع آن در طرح ها و مدل های مختلف می توان فضا ها را خاص تر و متمایز تر، نسبت به باقی فضا ها قرار داد. از دیوارکوب ها در تمامی فضا های خانه و محل های کاری می توان استفاده کرد.

دیوارکوب چیست

در طراحی و یا در تغییر دکوراسیون یک خانه و یا محل کار، با استفاده از دیوارکوب و انواع آن در طرح ها و مدل های مختلف می توان فضایی جدید داشت. استفاده از دیوارکوب های مناسب می تواند هارمونی و خاص بودن فضا را تا حد بسیار قابل توجهی بالا ببرد. استفاده از دیوارکوب و انواع آن در طرح ها و مدل های مختلف در فضا های خاص و برای تزیین و اضافه کردن زیبایی به فضا مورد توجه بسیاری از طراحان و افرادی که به منظور زیبا سازی فضای خود به طراحان مراجعه می کنند، می باشد، زیرا نصب و استفاده از آن، نیازی به بنایی و عملیات های سخت ساختمانی ندارد و به راحتی می توان از آن در خانه و یا هر مکان دیگری، استفاده کرد.

دیوارکوب

دیوارکوب

دیوارکوب و انواع آن در طرح ها و مدل های مختلف

از دیوارکوب ها می توان در فضا ها و محیط های مختلف یک ساختمان استفاده کرد. در متریال ها و تزیینات درونی ساختمان ها، دیوارکوب ها نسبت به رنگ آمیزی و کاغذ دیواری ها راحت تر نصب می شوند و طرح های مختلف دیوارکوب ها می تواند محیط و طرح های خاص تری به مشتری و مراجعه کننده ارائه کند. در عین حال می توان با کمک آنها فضایی مدرن داشت.

استفاده از دیوارکوب و انواع آن در طرح ها و مدل های مختلف محدودیت ها را از بین می برد و از آنها می توان در بسیاری از فضا ها از جمله: راهرو ها، اتاق های خواب و کار و مطالعه، سالن های عمومی و پذیرایی خانه، در لابی های ساختمان ها و در فضاهای خالی آشپزخانه ها استفاده کرد. از انواع مختلف دیوارکوب ها در مغازه ها و شرکت ها نیز می توان استفاده کرد و به طور کلی استفاده از آنها محدودیت خاصی ندارد.

طرح و مدل دیوارکوب

طرح و مدل دیوارکوب

انواع دیوارکوب ها

دیوارکوب های موجود در بازار دارای جنس ها و متریال های متفاوتی نسبت به یکدیگر می باشند. دیوارکوب های موجود که در حال حاضر در بازار یافت می شوند را می توان در سه نوع دیوارکوب های mdf، دیوارکوب هایی که از خانواده pvc ها می باشند و از داخل جنس متخلخلی دارند و دیوار کوب هایی که متریال اصلی آنها به اصطلاح فوم می باشد و به آنها فومیزه می گویند و از داخل نسبتا توپر تر هستند، دید.

مطالب پرطرفدار ما را از دست ندهید!

دیوارکوب های mdf و به طور کلی متریال mdf سالیان درازی در خانه ها وجود داشته و در اسباب ها و یا در تزیینات داخلی از آن استفاده می شده است. نوع دوم که توخالی و متخلخل می باشد در برابر رطوبت و پوسیدگی مقاومت بالایی دارد و کمتر خراب می شود، این محصولات در دو دسته چاپی و قالبی در بازار وجود دارند که نوع دوم دارای مقاومت نسبتا بالاتری نسبت به نوع اول می باشد. دیوارکوب های فومیزه نیز از نظر کیفیت و کارایی دارای درجه کیفی بسیار خوبی هستند و ویژگی های بسیار زیادی از جمله مقاومت در برابر خش و ساییدگی، قابلیت نصب آسان با استفاده از پیچ ها و پرچ ها، وزن کم و در عین حال، استحکام بالا و قابلیت استفاده مجدد دارند.

انواع دیوارکوب

انواع دیوارکوب

محل های مختلف استفاده از دیوارکوب ها

دیوارکوب و انواع آن در طرح ها و مدل های مختلف در بازار موجود می باشد و به مصرف می رسد. دیوارکوب ها با توجه به جنس آنها و کارکرد و قابلیت های آنها می توانند در محل های مختلفی استفاده شوند. دیوارکوب ها می توانند گزینه بسیار خوبی برای تزیین فضای نشیمن خانه ها باشند و یا از آنها در ورودی ها و یا در راهروها استفاده کرد. می توان از دیوارکوب ها در آشپزخانه، اتاق خواب، اتاق های مطالعه و مهمان و در اتاق های کودک استفاده کرد. دیوارکوب و انواع آن در طرح ها و مدل های مختلف در محیط های کاری و شرکت ها نیز می تواند انتخاب خوبی برای تزیین باشد.

ویژگی های دیوارکوب ها

از دیوارکوب ها در بخش های مختلف خانه استفاده می شود و قابلیت ها و کاربرد های زیادی نیز دارد. نصب کردن آسان دیوارکوب ها و بی نیاز بودن به بنایی و عملیات های ساختمانی پر دردسر، قابلیت فرم دهی به دیوارکوب ها، قابلیت شستشو و ضد آب بودن دیوارکوب ها، وزن نسبتا کم، به صرفه بودن قیمت و هزینه ساخت و نصب پایین در قبال دوام و ماندگاری بالای دیوار کوب ها، عایق بودن و مقاومت در برابر سرما و گرما و همچنین صدا و رطوبت را می توان از ویژگی ها و مزایای دیوارکوب ها دانست. همچنین دیوارکوب ها دارای طرح ها و مدل های متنوعی هستند که می تواند دست مشتری را در انتخاب باز گذاشته و می توان آن را در محل ها و مناطق مختلف خانه استفاده کرد. وجود رنگ بندی متنوع از دیگر ویژگی های آن می باشند.

ویژگی های دیوارکوب ها

ویژگی های دیوارکوب ها

استفاده از دیوارکوب و انواع آن در طرح ها و مدل های مختلف

دیوارکوب ها از تزئینات داخلی ساختمان و محل های مختلف می باشند و دارای خواص منحصر به فردی هستند. نصب و استفاده از دیوارکوب ها نسبت به بسیاری از تزئینات داخلی ساختمان مانند رنگ و کاغذ دیواری راحت تر می باشد و بعد از نصب نیز مشکلاتی مثل بو، ساکنان را اذیت نمی کند، نصب دیوارکوب نیاز به بنایی و یا عملیات های ساختمانی ندارد و همین امر، استفاده از آنها را در بسیاری از موارد به بهترین گزینه برای تغییر دکوراسیون تبدیل می کند. به طور کلی از دیوارکوب ها در طراحی و مراحل اولیه ساخت و یا بعد از اتمام کار و تنها به منظور زیبا سازی فضا، می توان استفاده کرد.

استفاده از دیوارکوب

استفاده از دیوارکوب