فضاگویا

شرکت مبلمان اداری فضا گویا اندیش با تجربه ای موفق و پیشرو در صنعت مبلمان اداری و صندلی اداری با سبکی مدرن و قیمتی مناسب در طراحی و تولید میز و صندلی اداری، مبلمان اداری، پارتیشن اداری، میز مدیریتی و میز کنفراس همواره رویکرد توسعه ای و پیشرفت داشته است.

فضاگویا

شرکت مبلمان اداری فضا گویا اندیش با تجربه ای موفق و پیشرو در صنعت مبلمان اداری و صندلی اداری با سبکی مدرن و قیمتی مناسب در طراحی و تولید میز و صندلی اداری، مبلمان اداری، پارتیشن اداری، میز مدیریتی و میز کنفراس همواره رویکرد توسعه ای و پیشرفت داشته است.

دکوراسیونی زیبا با چیدمان مناسب مبلمان اداری

شما نیز با اولین ورود به محیطی اداری احتمالا اولین چیزی که نظرتان را جلب خواهد نمود ، نحوه چیدمان اداری آن است .دقت در طرح ، رنگبندی و هماهنگی در انتخاب مبلمان اداری از کلیدی ترین نکاتی است که رعایت تمامی آن ها باعث ایجاد فضای دلنشین و لذت بخش در محیط کار می گردد.هر اداره یا شرکتی می بایست با توجه به نوع ارباب  و رجوع و همکارانی که با ان ها در تعامل است ، از مبلمان اداری مناسب حال وهوای خود استفاده نماید.همان طور که انتخاب مناسب ملزومات اداری و چیدمان صحیح آن چشم هر بازدید کننده ای را خیره می کند ،انتخاب ناصحیح و چیدمان شلوغ و درهم ریخته آن باعث ایجاد حس بد در همکاران و یا ارباب و رجوع خواهد شد . یکی از مهم ترین قسمت های چیدمان اداری که باید به دقت به آن پرداخته شود هماهنگی رنگ دیوارها و مبلمان ادرای مورد استفاده است.امروزه با پیشرفت های روزافزون وچشم گیر در دنیای مد صنعت مبلمان ادرای نیز دست خوش تغییرات بوده است .همه چیز آمادست تا شما بهترین ها را برای زیبا سازی شرکتتان انتخاب کنید.انواع میزهای مدیریتی تبدیل پذیر ، مبلمان اداری کمجا، انواعی صندلی های ارگونومی  و بسیاری دیگر دست شما را کاملا در انتخاب باز خواهد گذاشت.اگرفضای مرد نظر کوچک تر از حد انتظار باشد می توانید این فضا را با استفاده از پارتیشن اداری به خوبی جبران نمایید .استفاده از پارتیشن علاوه بر زیبا سازی فضای اداری تان به شما کمک خواهد کرد تا در صورت لزوم کارمندانتان را براساس سمت سازمانی و یا مواردی که در نظر دارید از هم تفکیک نمایید.اگر فضای مورد نظرتان کمی بیش تر از حد معمول است .هیچ وقت جهت پرکردن این فضا ازمبلمان ادرای شلوغ و درهم استفاده نکنید.بعضا دیده شده که مدیران جهت پرکردن فضای اداره از انواع  و اقسام مبلمن اداری اسفاده کرده اند.اینکارنه تنها محیط ادره تان را زیبا نخواهد کرد بلکه جلوه ای ناپسند به آن می دهد.به جای اینکار می توانید از مبلمان اداری به تعداد کافی و شکیل تر استفاده کنید.مراجعه به اداره ای شیک و زیبا بسیار لذت بخش تر از اداره های قدیمی و شلوغ است. انتخاب مبلمان اداری در این اماکن از جمله موارد مهم در جلب توجه و راحتی ارباب رجوع است. معمولا معماران در انتخاب پوشش دیوار ها از رنگ های ترکیبی که متناسب و منعطف باشد، استفاده می کنند. کانون توجه در طراحی ها باید به سمت تمرکز هر چه بیشتر بر روی کار ارباب رجوع باشد.

هنگام خرید میزمدیریت به این نکات دقت نمایید

شاید شما هم برای اداره یا محیط کارتان نیازمند خرید میزمدیریت باشید اینکه چه قیمتی بخرید ، چه مدلی بخرید ، ویا از کجا بخرید احتمالا سئوالاتی است که در ذهنتان وجود دارد .با خواندن این مقاله با ما همراه شوید  تا پاسخ سئوال هایتان را نیز بیابید.اولین نکته ای که باید به آن دقت شود فضای مورد نظرتان است .میزان بزرگی یا کوچک بودن فضای اداری بسیار مهم است ، شما باید ببینید، میز مدیریت و میز اداری که خریداری می کنید، چه تأثیری روی بزرگ یا کوچک نشان دادن فضا دارد.نکته دیگر اینکه  باید ببینید میز مدیریت شما دارای استاندارد های اولیه برای کار کردن هست یا خیر؟عوامل بسیاری هستند که در قیمت میز مدیریت و مبلمان اداری تأثیر گذارند. برای مثال جنس مواد به کار رفته در آن می تواند تأثیر مستقیمی در قیمت میز مدیریت داشته باشد. باید با انواع جنس های چوب آشنا باشید، تا بتوانید میز خوبی خریداری کنید. دیگر استاندارد ها نظیر ارتفاع میز از سطح زمین از دیگر ویژگی های یک میز مدیریت و میز اداری است. یا به صورت کلی می توان گفت جنس و استاندارد میز ارگونومیگ باشد و برای سلامتی انسان مضر نباشد دیگر عاملی  که باعث افزایش قیمت میز می شود، سایز میز است. چون میز های اداری از چوب ساخته شده اند هرچه چوب بیش تری استفاده شده باشد، در قیمت آن نقش بیش تری دارد. عوامل دیگری نیز هستند که می توانند قیمت این میز ها را تا حدودی افزایش یا کاهش دهند. برای مثال اگر مبلمان اداری تان را به صورت غیر مستقیم سفارش دهید ممکن است هزینه آن کمی بیش تر شود. ویژگی های دیگر از جمله رنگ، زیبایی شناختی و کاربرد نیز از دیگر پارامتر هایی هستند که در قیمت میز های اداری تأثیر مستقیم می گذارند.

با عوامل تآثیر گزار درقیمت پارتیشن آشنا شوید

در محیط های اداری به منظور جداسازی و تفکیک واحد ها از هم به جای دیوارکشی از پارتیشن اداری  استفاده می گردد.کم هزینه بودن آن نسبت به دیوارکشی ،امکان جابه جایی ، نصب راحت تر در مدت زمانی کمتر نسبت به دیوارکشی  و .. باعث گردیده تا استفاده از آن کاملا مرسوم شود .دراین مقاله سعی داریم تا شما را با مدل های رایج در بازار و عوامل تآثیرگزار بر قیمت نهایی پارتیشن آشنا کنیم.اگر شما نیز به دنبال خرید یک پارتیشن برای چیدمان فضای اداری تان هستید ،باید به یک سری نکات توجه نمایید ،که با رعایت آن ها  می توانید انتخاب درست تر وهوشمندانه تر داشته باشید .از آنجایی که پارتیشن اداری ممکن است به صورت موقت مورد استفاده قرار گیرد باید به قیمت آن توجه فرمایید.ممکن است پارتیشنی انتخاب کنید که بسیار ارزان تر از سایر برندهای نام آشنای بازار است ولی اصلا کیفیت نداشته باشد .پس کیفیت را فدای قیمت نکنید .فقط ارزان خریدن ملاک نیست ، بلکه هدف جنس باکیفیت تر خریدن است. قیمت پارتیشن بر مبنای مواد مصرفی به کار برده شده ،نوع طراحی پارتیشن و مدل آن متفاوت خواهد بود.انواع متداول پارتیشن های موجود در بازاز پارتیشن های دوجداره و پارتیشن های تک جداره است.عمده کاربرد پارتیشن دوجداره در محیط های اداری شلوغ و پرتردد است .این نوع پارتیشن ها بهترین عایق در برابر صداهستند . در مقابل از پارتیشن های تک جداره در محیط های اداری خلوت تر و کم تردد تر استفاده می گردد.نوع متریال به  کار رفته  درساخت پارتیشن اعم از چوب به کار رفته از انواع MDF ، گلاسه و ...نیز در قیمت گزاری آن تآثیر خواهد داشت.مدل های دیگری نیز در بازار یافت می شود که بسته به نیاز خود و فضایی که قصد اجرای پارتیشن دارید ، می توانید یکی را انتخاب نمایید.پارتیشن شیشه ای ، پارتیشن های تک جداره یا دوجداره ، پارتیشن های متحرک که هرکدام شامل شاخه های متنوعی می شود .اگر قصد خرید پارتیشن ادرای دارید و هنوزانتخاب نکرده اید ، پیشنهاد ما به شما انتخاب از برند فضاگویا است .مبلمان ادرای فضا گویا درجهت کسب اعتماد مشتریان همواره می کوشد تا محصولات خودرا با بالاترین کیفیت تولید و به بازار عرضه دارد.

نکاتی کلیدی برای انتخاب پارتیشن اداری

امروزه برای تغییر دکوراسوین داخلی محیط های اداری به علت محدودیت دیوارکشی به علت های گوناگون نظیر استیجاری بودن ملک، هزینه برداربودن  و ... استفاده از پارتیشن اداری  به روشی مرسوم جهت تفکیک و تغییر درفضای اداری مبدل گشته است .با وجود مزیت های فراوانی که استفاده از پارتیشن به همراه دارد کمترکسی حتی شخص مالک ملک برای تغییر دکوراسیون به سراغ دیوارکشی می رود .هزینه نصب واجرای کمتر نسبت به دیوارکشی ،قابلیت جابه جایی ، قابلیت تغییر پذیری در بعضی از پارتیشن های مدرن تنها برخی از مزیت های استفاده پارتیشن به جای دیوار است.پارتیشن های امروزی معمولا از ترکیبی از شیشه و نوعی از چوب (MDF ، گلاسه و ..) ساخته و به بازار عرضه می گردند.اولین نکته ای که باید درانتخاب پارتیشن دقت شود ،فضای مد نظرتان است .با انتخاب صحیح در انتخاب پارتیشن می توانید از شر هزینه های گزاف و بیهوده خلاص شوید .به عنوان مثال برای محیط اداری پر رفت و آمد و شلوغ گزینه مناسب انتخاب پارتیشن ازنوع دو جداره است .چرا که دوجداره بودن آن عایق در برابر صدا است .در مقابل استفاده از پارتیشن های تک جداره مناسب فضای خلوت تر و کم تردد تراست .با توجه به متریال هایی که درساخت پارتیشن به کاربرده می شود اعم از نوع چوب ، شیشه و ..قیمت آن نیز متفاوت خواهد بود .پارتیشن ها نیز در طرح ها ورنگ های مختلف عرضه می گردد.برای هماهنگی هرچه بیشتر در طرح و رنگبندی حتما از مدلی انتخاب کنید که هماهنگی بیشتر با فضای مورد نظرتان داشته باشد .شرکت یا محیط اداری خود را از چشم یک بازدید کننده نگاه کنید.ببینید که در وحله اول با اولین نگاه ارباب و رجوع شرکتتان را چگونه می بینند.خیلی مهم است که چیدمان شما ارباب و رجوع را مجذوب وشیفته خود نماید .یکی از مزایای منحصر به فرد استفاده از پارتیشن ، حفظ محیط شخصی کارمندان وتفکیک آن ها از یکدیگر است . دقت نمایید که جنسیت همکارنتان در انتخاب نوع پارتیشن نیز تآثیر گذار خواهد بود . به عنوان مثال در محیطی که همه کارمندان آقا هستند نیازی به استفاده از پارتیشن های تمام چوب و یا در بسته نیست ،بلکه می توان از پارتیشن های شیشه ای با هزینه ای کمتر استفاده کرد .هماهنگی پارتیشن از نظر رنگ و طرح  با سایر مبلمان اداری محل کارتان ترکیبی رویایی را به همراه خواهد داشت .کافیست کمی خلاق باشید ، درست انتخاب کنید و بهترین را به کار ببرید

با انتخاب مبلمان ادرای کلاسیک فضایی متفاوت را تجربه کنید

در محیط های اداری انتخاب مناسب مبلمان اداری  و هماهنگی آن با سایر ملزومات اداری تآثیر بسزایی در روحیه افراد دارد. توجه به رنگ ، طرح و نوع مبلمان اداری باعث ایجاد مجیطی گرم و دلنشین  در محیط کار خواهد شد.بسیاری از محققان براین باورند که نوع مبلمان ادرای در محیط کار می تواند با میزان فعالیت هر فرد ارتباط مستقیم داشته باشد ، همچنین آن ها براین باورند که اتخاب مبلمان کلاسیک در محیط کار باعث ایجاد حس تحرک شده و از تنبلی و روح مردگی درحین کار می کاهد.احتمالا در مورد رنگبندی و جادوی رنگ ها در زندگی شنیده اید.درمحیط اداره و کسب و کارتان این نیز کاملا صدق میکند ،اگر دیده باشید خیلی از مدیریان نیز در رنگبندی چیدمان ادرای خود از رنگ آبی استفاده می کنند .همان طور که ترکیب رنگ با پس زمینه آبی حس آرامش را به شما و همکارنتان القا می کند. عده از محققان و روانشناسان بر این باورند که استفاده از مبلمان کلاسیک به دلیل استفاده از رنگ های پرجنب و جوش شادی و نشاط را به محیط کارتان می آورد .انتخاب از بین مبلمان اداری کلاسیک یا مبلمان اداری مدرن کاملا سلیقه ای است ،هرکدام مزایا و معایب خود را دارد ولی مهم ترین موردی که مبلمان کلاسیک را متمایز تر از دیگری می کند تنوع در رنگبندی واستفاده از رنگ های شاد و پرهیجان تر در آن است.دراکثر فضاهای مدنظرتان می توانید از این نوع مبلمان استفاده نمایید .ولی به دلیل ترکیب رنگ بیشتر و حسی که به کاربر منتقل می کند استفاده در جاهای کم نورتر بسیار مناسب تر ارزیابی میشود.چرا که بازتاب نور مبلمان کلاسیک زیبایی محیط را دوچندان خواهد کرد.علاوه برهمه مواردی که گفته شد هرچند مبلمان مدرن شاید امکانات خیلی خاص تری مانند قابلیت تبدیل پذیری و.. را به همراه داشته باشد ولی در عوض با استفاده از مبلمان کلاسیک می توانید حس لاکچری و لوکس بودن را تجربه نمایید