فضاگویا

شرکت مبلمان اداری فضا گویا اندیش با تجربه ای موفق و پیشرو در صنعت مبلمان اداری و صندلی اداری با سبکی مدرن و قیمتی مناسب در طراحی و تولید میز و صندلی اداری، مبلمان اداری، پارتیشن اداری، میز مدیریتی و میز کنفراس همواره رویکرد توسعه ای و پیشرفت داشته است.

فضاگویا

شرکت مبلمان اداری فضا گویا اندیش با تجربه ای موفق و پیشرو در صنعت مبلمان اداری و صندلی اداری با سبکی مدرن و قیمتی مناسب در طراحی و تولید میز و صندلی اداری، مبلمان اداری، پارتیشن اداری، میز مدیریتی و میز کنفراس همواره رویکرد توسعه ای و پیشرفت داشته است.

چرا در محیط کار نور اهمیت دارد

امروزه به دلیل بالا رفتن هزینه های خرید و اجاره زمین و ملک، اهمیت استفاده بهینه از فضا به مسئله ای بسیار مهم و غیر قابل انکار بدل شده است. به همین منظور، فضای در دسترس در یک محیط کار باید به بهترین شکل ممکن تقسیم شود که قیمت مبلمان اداری در این راستا نقش غیر قابل انکاری دارند. همچنین در کنار چیدمان، مسئله نور نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. چیدمان یک دفترکار باید به نحوی باشد که نور به صورت مناسب والبته غیر مستقیم به نقاطی از محل کار که کارمندان در آن فعالیت دارند، برسد. همچنین اگر نور طبیعی و کافی در محل موجود نیست باید به واسطه طراحی روشنایی در محیط کار ، نور کافی و بعضا ترکیبی را به کارمندان حاضر در محل کار رساند. نورپردازی تکنیک های زیاد و ریزی دارد که با توجه به آگاهی نسبت به تاثیرات آن، بهتر است با رعایتاستانداردهای روشنایی در محیط کار با توجه به جدول استاندارد شدت نور از آن بهره مند شویم.

شرکت مبلمان اداری فضاگویا با سال ها تجربه در زمینه ساخت مبلمان ارگونومیک و سازگار با بدن انسان، امروزه به یکی از بزرگترین شرکت های صنعت مبلمان اداری تبدیل شده است که با ارائه مقاله اهمیت نورپردازی در محیط کار و چیدمان مبلمان اداری به ضرورت وجود نور در محیط کار پرداخته است.

 

آیا نسل جدید پارتیشن های هوشمند را می شناسید؟

پارتیشن‌های اداری مدت‌هاست به مبلمان اداری و سیستم دکوراسیون اضافه شده‌اند که برای تقسیم‌بندی محیط کار گزینه بسیار مناسبی هستند. با پارتیشن‌ها می‌توان در محیط کار فضایی نسبتاً مناسب برای حفظ حریم خصوصی ایجاد کرد. به‌ویژه اگر شما رئیس یک مجموعه باشید، قطعاً به این حریم برای سکوت و تمرکز و مراجعه‌کنندگان نیاز خواهید داشت. به علاوه گاهی برخی رؤسا معتقدند که باید نظارت مستقیم بر کار کارمندانشان داشته باشند که پارتیشن شیشه‌ای این امکان را برای آنها فراهم می‌کند.

این روزها پارتیشن های شیشه ای در انواع مختلفی مانند پارتیشن با شیشه سکوریت، پارتیشن شیشه و استیل، پارتیشن بلوک شیشه ای، پارتیشن تمام شیشه و پارتیشن شیشه ای فریم لس طراحی شده که با انواع شیشه های هوشمند با نام شیشه های هوشمند الکتروکرومیک ساخته می شوند. این پارتیشن های شیشه ای در مکان های مختلفی قابل استفاده هستند اما باید توجه داشت که پارتیشن شیشه ای منزل با پارتیشن اداری بسیار متفاوت است.

فروش شیشه های هوشمند  امروزه با استقبال زیادی در بین مردم و صاحبان کسب و کار روبرو شده است. قیمت شیشه هوشمند در نمایندگی شیشه های هوشمند با توجه به قیمت روز ارائه می شود برای مثال می توانید جهت اطلاع از قیمت شیشه مات شونده با نمایندگی شرکت ها تماس حاصل فرمایید.

حال اگر می خواهید با پارتیشن های هوشمند و مزایای استفاده آنها آشنا شوید مقاله ای که شرکت مبلمان اداری فضا گویا با عنوان پارتیشن‌های شیشه‌ای هوشمند و مزایای استفاده از آن آماده کرده را بخوانید تا با اطلاع از قیمت پارتیشن شیشه ای و شناخت انواع پارتنیشن اداری بهترین انتخاب را از محصولات فضا گویا داشته باشید.

 

مهم ترین نکات انتخاب میز اداری

قطعا مهم ترین عنصر در انتخاب مبلمان اداری علاوه بر میز مدیریت ام دی اف، میز مدیریت و کنفرانس، میز اداری ساده، میز مدیریت مدرن و صندلی اداری و... میز اداری از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
میز اداری و میز کارمندی اگر با اصول ارگونومی و استاندارد ساخته شوند بدون شک راندمان کاری کارمندان را به اندازه قابل توجهی افزایش خواهد داد. در انتخاب میز اداری علاوه بر رنگ، دکوراسیون، ابعاد و
 قیمت میز اداری به موارد زیر نیز باید توجه نمایید.

معمولا میزهای اداری قرار نیست به زودی تعویض شوند پس باید از جنسی مرغوب و با کیفیت انتخاب شود. انتخاب میز اداری دست دوم معمولا برای مدت زمان طولانی انتخاب درستی نخواهد بود.

میز اداری منتخب باید متناسب با نوع کار و مرتبه ای که کارمند دارد انتخاب شود. پیش بینی درست از وسائلی که کارمند استفاده می کند برای انتخاب اندازه میز اداری از اهمیت بالایی برخوردار است.
امروزه موس پد از اجزای اداری حذف می شود پس میزی را انتخاب کنید که نیازی به موس پد نداشته باشید.
سطح میز تحریر باید طوری طراحی شده باشد که کمی بالاتر از آرنج مشخص باشد و برای تایپ کردن باید بازوها آزاد بوده و به طور عمودی در دو طرف بدن آویزان باشند و ساعدها نیز به طور افقی قرار گیرند. 
شرکت مبلمان اداری فضاگویا با بهره گیری از اصول ارگونومی و استاندارد تولید میز اداری،
 پارتیشن اداری، کتابخانه و... بهترین کیفیت را در کنار مناسب ترین قیمت فراهم کرده تا بهترین خرید مبلمان اداری را داشته باشید.