فضاگویا

شرکت مبلمان اداری فضا گویا اندیش با تجربه ای موفق و پیشرو در صنعت مبلمان اداری و صندلی اداری با سبکی مدرن و قیمتی مناسب در طراحی و تولید میز و صندلی اداری، مبلمان اداری، پارتیشن اداری، میز مدیریتی و میز کنفراس همواره رویکرد توسعه ای و پیشرفت داشته است.

فضاگویا

شرکت مبلمان اداری فضا گویا اندیش با تجربه ای موفق و پیشرو در صنعت مبلمان اداری و صندلی اداری با سبکی مدرن و قیمتی مناسب در طراحی و تولید میز و صندلی اداری، مبلمان اداری، پارتیشن اداری، میز مدیریتی و میز کنفراس همواره رویکرد توسعه ای و پیشرفت داشته است.

مقایسه میز کنفرانس دایره ای و یو شکل

میز کنفرانس یکی از انواع میز اداری است که در انواع مختلفی چون دایره ای، یو ‌شکل، مربعی و ... ارائه می شود. مقایسه میز کنفرانس دایره ای و یو شکل نیز با توجه به خصوصیاتی خواهد بود که این دو مدل خواهد داشت. از میز کنفرانس برای ملاقات، جلسه و مذاکره استفاده خواهد شد، از این رو باید طراحی مناسبی داشته باشد و از کیفیت لازم برخوردار باشد. در این مقاله به بررسی اطلاعاتی درباره مقایسه میز کنفرانس دایره ای و یو شکل خواهیم پرداخت که برای این منظور جزئیات هر یک را شرح خواهیم داد.

مقایسه میز کنفرانس دایره ای و یو شکل 

مقایسه میز کنفرانس دایره ای و یو شکل را با توجه به طرح، ابعاد ، نحوه قرارگیری صندلی ها، قیمت و ... می توان انجام داد. هم چنین در مقایسه میز کنفرانس دایره ای و یو شکل می توان به تعداد نفراتی که از این میزها می توانند استفاده کنند، اشاره نمود. با مقایسه میز کنفرانس دایره ای و یو شکل خواهید توانست بهترین انتخاب را با توجه به کاربردهایی که مدنظر دارید، انتخاب کنید. حداکثر افرادی که در صندلی این میزها می توانند بشینند در این دو نوع میز کنفرانس متفاوت خواهد بود. در صورت نیاز به راهنمایی در زمینه مقایسه میز کنفرانس دایره ای و یو شکل و خرید هر یک با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید و راهنمایی های لازم را از کارشناسان مربوطه دریافت نمایید.

میز کنفرانس دایره ای

میز کنفرانس دایره ای

میز کنفرانس U شکل 

ظرفیت میز کنفرانس U شمل حداکثر پنجاه نفر است و محل قرارگیری صندلی خارج از میز می باشد. زمانی که گروه های کوچک و یا متوسط بخواهند به بحث و مشارکت بپردازند، این مدل میز مناسب است. هم چنین برای فرمت تدریس میز U شکل انتخاب مناسبی خواهد بود. نحوه قرارگیری مشارکت کنندگان در این میزها مقابل هم است و برای گروه های متمرکز، بهترین انتخاب می باشد. محل قرارگیری فردی که سخنرانی می کند نیز در پایان و یا وسط U می باشد. حالت بازی که این میزها دارند اجازه صحبت آزادانه را به شرکت کنندگان می دهد.

میز کنفرانس U شکل

میز کنفرانس U شکل

میز کنفرانس دایره ای شکل 

تنوع زیادی را در طرح و مدل های میز دایره ای داریم. در این نوع میز ها پایه ها نقش مهمی دارند و‌ جنسشان ممکن است چوب، ام دی اف و یا فلز باشد. در ساخت میز دایره ای شکل نیز چوب، شیشه، ام دی اف و فلز استفاده می شود. صفحه این میز انحنا دارد و ‌به شکل دایره است و‌ علت نامگذاری آن نیز همین مورد می باشد. این میز ها حداکثر ندارند و حداقل افرادی که می توانند از آن استفاده کنند، ۲ نفر می ‌باشد. این میز با توجه به متراژ اتاق و تعداد افرادی که قصد استفاده از آن را دارند، قابل طراحی می باشد.

مقایسه میز کنفرانس یو شکل و دایره ای شکل

مقایسه میز کنفرانس یو شکل و دایره ای شکل

مقایسه میز کنفرانس دایره ای و یو شکل با توجه به ابعاد اتاق

یکی از عواملی که می توان از آن برای مقایسه میز کنفرانس دایره ای و یو شکل استفاده کرد، ابعاد اتاقی است که قصد دارید این میزها را در آن قرار دهید. اگر اتاق موردنظر دراز است، مدل یو شکل مناسب خواهد بود اما اگر شکل اتاق مربعی باشد، بهترین انتخاب مدل دایره ای است. از آنجا که میز های یو شکل زاویه ندارند، حالتی راحت و خودمانی را ایجاد می کنند. میز گرد برای اتاق هایی مناسب است که فضای کوچکی دارند و اتاق جلسه تنگ می باشد. پس در مقایسه میز کنفرانس دایره ای و یو شکل ابعاد اتاق جلسه را می توان مدنظر داشت.

مطالب پرطرفدار ما را از دست ندهید!

اهمیت انتخاب مناسب میز کنفرانس 

مقایسه میز کنفرانس دایره ای و یو شکل برای این منظور است که بهترین انتخاب در رابطه با میز اتاق کنفرانس صورت بگیرد. در هر موسسه یا شرکت، میز کنفرانس اهمیت بالایی دارد زیرا محلی است که در آن قراردادهای مهم بسته می شود و بسیاری از گفتگوهای درون شرکت و یا بین شرکت ها در این میز صورت می گیرد. اهداف بلند مدتی که شرکت در سر دارد، روی این میز پیاده می شود. جلسات بسیار طولانی ممکن است در این میزها برگزار شود و نتیجه آن ایده هایی روشن و جدید باشد. مقایسه میز کنفرانس دایره ای و یو شکل از این نظر مهم است که مورد توجه مشتری قرار خواهد گرفت و جلساتی پربار در آن برگزار می گردد. این میزها باید در عین راحتی، کارآمد نیز باشند. انتخاب میز کنفرانس مناسب در حرفه ای تر نشان دادن کسب و کارتان موثر است.

کدام میز کنفرانس را انتخاب کنیم

کدام میز کنفرانس بهتر است

خرید میز کنفرانس دایره ای یا یو شکل 

مقایسه میز کنفرانس دایره ای و یو شکل  سبب می شود که انتخاب مناسبی برای اتاق کنفرانس خود داشته باشید. اگر قصد دارید به راحتی جلوی تمام شرکت کنندگان راه بروید و نظر آنها را جلب نمایید، مدل یو شکل مناسب خواهد بود. اگر هم قصد دارید در کل مدت جلسه شرکت کنندگان رو به روی هم قرار بگیرند و احساس نزدیکی بیشتری داشته باشند، مدل دایره مناسب تر می باشد. در حالت کلی میز کنفرانسی مناسب تر است که دید مناسبی از شرکت کنندگان داشته باشد  و چینش بهتری نسبت به صندلی کنفراس ارائه دهد. با توجه به فضای اتاق کنفرانس میزی را انتخاب کنید که کاربران استفاده راحتی از آم داشته باشند. برای خرید میز کنفرانس گرد یا یو شکل از طریق سایت و به شکل آنلاین می توانید اقدام کنید. با ثبت سفارش به صورت اینترنتی این محصول را در سریع ترین زمان ممکن دریافت خواهید کرد. در هر ساعتی از شبانه روز قادر به مشاهده جزئیات میزهای کنفرانس چون متریال استفاده شده در ساخت آنها، ابعاد، طرح و قیمت خواهید بود. در نهایت با توجه به بودجه و فضای کاری که مدنظر دارید، بهترین انتخاب را بین انواع میزهای کنفرانس می توانید داشته باشید. در انتخاب میز کنفرانس علاوه بر زیبایی، به انعطاف پذیری و استاندارد بودن این میز دقت کنید تا کاربران در استفاده طولانی مدت از آنها دچار مشکل نشوند.

خرید میز کنفرانس

خرید میز کنفرانس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.