فضاگویا

شرکت مبلمان اداری فضا گویا اندیش با تجربه ای موفق و پیشرو در صنعت مبلمان اداری و صندلی اداری با سبکی مدرن و قیمتی مناسب در طراحی و تولید میز و صندلی اداری، مبلمان اداری، پارتیشن اداری، میز مدیریتی و میز کنفراس همواره رویکرد توسعه ای و پیشرفت داشته است.

فضاگویا

شرکت مبلمان اداری فضا گویا اندیش با تجربه ای موفق و پیشرو در صنعت مبلمان اداری و صندلی اداری با سبکی مدرن و قیمتی مناسب در طراحی و تولید میز و صندلی اداری، مبلمان اداری، پارتیشن اداری، میز مدیریتی و میز کنفراس همواره رویکرد توسعه ای و پیشرفت داشته است.

استفاده از پارتیشن اداری با کیفیت

شرکت فضاگویا با استفاده از بهترین طراحان و کارشناسان فنی خود توانسته است به یکی از برندهای قوی در امر طراحی و ساخت پارتیشن اداری نائل شود. تجربه ما و استفاده از افراد کارآزموده ما را در انجام این امر یاری کرده است و خوشبختانه امروز می توانیم در تولید انواع محصولات اداری اعم از پارتیشن های اداری موفق باشیم. به همین سبب در این مقاله نیز قصد داریم تا کمی شما را با انواع پارتیشن های اداری آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

جنس پارتیشن های اداری

پارتیشن های اداری که نقش جداسازی فضای اداری را بر عهده دارند، از انواع مختلفی ساخته شده اند. برخی از آن ها یک جداره و برخی دیگر دوجداره هستند که هر یک مزایای خاص خود را دارد. اما ما در این جا می خواهیم تمرکز خود را روی انواع پارتیشن به لحاظ جنس قرار دهیم. معمولاً سه ماده اولیه برای ساخت انواع پارتیشن اداری به کار برده می شوند. این سه ماده شامل شیشه، چوب mdf و آلومینیوم می باشد. در مراکز اداری و رسمی معمولاً از پارتیشن های چوبی استفاده می شود. حتی می توان از ترکیب پارتیشن ها نیز در مکان های مختلف استفاده کرد که در حال حاضر نیز این اتفاق می افتد. اما در برخی مکان اداری هم از پارتیشن های شیشه ای و آلومینیومی به فراخور کاربردشان استفاده می شود. اما در ادامه درباره هر یک بیش تر صحبت خواهیم کرد. شما پس از مطالعه این مقاله می توانید از مشاوره های شرکت فضاگویا نیز استفاده نموده و نسبت به سفارش پارتیشن اداری مورد نظر خود اقدام کنید.

پارتیشن اداری شیشه ای

شیشه یکی از انواع مواد اولیه در ساخت پارتیشن های اداری است که معمولاً در مکان های لوکس و با دکوراسیون مدرن مورد استفاده قرار می گیرد. در این گونه مکان ها معمولاً این که بخش های مختلف اداره نسبت به هم دید داشته باشند، چندان مهم نیست و زیبایی بیش تر ملاک قرار می گیرد. البته موارد دیگری نیز هستند که برای افرادی که به پارتیشن شیشه ای علاقه مند می باشند، مهم است. برای مثال در مکان هایی که نور مناسبی وجود ندارد. بسیاری از افراد برای نورگیری بهتر از پارتیشن اداری شیشه ای استفاده می کنند. معمولاً در محل کار اگر نور مناسب نباشد، انسان دچار کسلی و بی حوصلگی می شود، اما پارتیشن اداری با فراهم آوری نور مناسب برای محیط این مشکل را رفع کرده و حس سرزندگی و پویایی را به محیط می بخشد.

پارتیشن اداری شیشه ای 

پارتیشن اداری mdf

اما معمول ترین نوع پارتیشن اداری که عموماً در بیش تر اداره جات دولتی مورد استفاده قرار می گیرد، پارتیشن چوبی با mdf می باشد. البته این نوع پارتیشن هم زیبایی و شیک بودن خاصی دارد و مورد پسند بسیاری از افراد می باشد. مهم ترین دلیل ترجیح پارتیشن اداری mdf به پارتیشن شیشه ای، جلوگیری از وجود دید باز و ایجاد یک حریم شخصی برای افراد و کارمندان می باشد. البته اگر بخواهید از پارتیشن mdf استفاده کنید، باید برای نورپردازی محیط نیز فکر اساسی بکنید.Mdf رنگ های متفاوتی دارد و این خود یک مزیت بزرگ محسوب شده و شما می توانید مطابق با دکوراسیون شرکت و سلیقه خودتان از mdf هایی با رنگ های مورد نظر خود استفاده نمایید.

پارتیشن اداری ام دی اف


پارتیشن اداری آلومینیومی

پارتیشن آلومینیومی نیز از دیگر انواع پارتیشن اداری است که در برخی مراکز مورد استفاده قرار می گیرد. در این گونه پارتیشن معمولاً چهارچوب ها و دیواره ها به طور کامل از آلومینیوم ساخته شده و دوام بسیار بالایی دارد و البته تخریب یا صدمه به آن نیز به سختی اتفاق می افتد. البته از لحاظ ترکیب رنگ و زیبایی کمی محدودتر از شیشه و چوب می باشد. اما به خودی خود مزایایی نیز دارد که بنا به نظر خود می توانید از این محصول در شرکتتان استفاده نمایید.

پارتیشن اداری آلومینیومی


پارتیشن اداری ترکیبی

نوع دیگری از پارتیشن های اداری، پارتیشن ترکیبی می باشد. همان طور که از نام این نوع پارتیشن بر می آید، منظور ما به کارگیری از چند نوع پارتیشن مختلف می باشد. برای مثال شما می توانید از ترکیب چوب و شیشه استفاده نمایید و علاوه بر ایجاد حس زیبایی، باعث نورگیری بیش تر محیط شوید. البته ترکیب های دیگری نیز وجود دارد. مثلاً می توانید از ترکیب سه نوع ماده اولیه یعنی چوب، آلومینیوم و شیشه استفاده کنید. البته این را باید در نظر داشته باشید که به کارگیری هر ماده باید بنا به نیاز باشد و از استفاده بی معنی خودداری شود. معمولاً کار ترکیبی می تواند مفید باشد و زیبایی را به شما هدیه کند.

پارتیشن اداری ترکیبی 

چه عواملی در قیمت پارتیشن اداری تأثیرگذارند؟

معیارهای زیادی برای قیمت گذاری پارتیشن اداری ملاک هستند و در قیمت آن می توانند مؤثر باشند. برای مثال این که ابعاد محل کارتان چقدر است یا می خواهید پارتیشن اداری تان از چه جنسی ساخته شود، می توانند معیارهای خوبی برای تعیین قیمت باشند. اگر می خواهید جنس پارتیشن اداری شما از چوب باشد، این که می خواهید از چه نوع چوبی استفاده نمایید هم می تواند در قیمت تمام شده پارتیشن اداری مؤثر باشد. تک جداره یا دو جداره بودن پارتیشن از دیگر عواملی هستند که می توانند تأثیر مستقیمی بر روی هزینه پارتیشن بندی اداره تان داشته باشند و در هنگام سفارش پارتیشن اداری باید به این موضوع دقت نمایید.

استفاده از پارتیشن اداری با کیفیت

سازماندهی و زیباسازی محیط های اداری از اهمیت بسیاری برخوردار است و همه مدیران تلاش می کنند تا با بهترین وسایل، نظم را در محیط اداره ایجاد کنند و از این طریق محیطی آرام برای همه افراد و کارمندان تشکیل دهند. یکی از بهترین راه ها استفاده از پارتیشن اداری است که به نوبه خود اهمیت بارزی در ایجاد فضای خصوصی و آرام در اداره دارد. بهتر است بدانید که از پارتیشن اداری برای جداسازی و تقسیم بندی فضاها استفاده می شود. امروزه انواع مختلفی از پارتیشن اداری وجود دارد که می توان بر حسب نیاز اداره آن را انتخاب کرد و مورد استفاده قرار داد. پارتیشن اداری بهترین گزینه برای استفاده بهینه از کمترین فضا است.

پارتیشن اداری با کیفیت

پارتیشن اداری

همانطور که گفته شد از پارتیشن اداری برای جداسازی فضاهای اداری استفاده می شود. بدین صورت فضای کاری هر کارمند از بقیه کارمندان جدا می شود و همه افراد می توانند در یک محیطی عاری از هر گونه سر و صدا مشغول به کار شوند. با ایجاد فضایی آرام از طریق پارتیشن اداری می توان کارآیی کارمندان را چندین برابر کرد و محیطی دنج و راحت برای کار ایجاد کرد. البته این پارتیشن ها در زیباسازی و نظم محیط نیز اهمیت زیادی دارند و با یک تیر می توان چند نشان را زد.

پارتیشن اداری

مزیت های استفاده از پارتیشن اداری

بهتر است بدانید که استفاده از پارتیشن اداری مزیت های بسیار زیادی برای همه کارکنان یک شرکت یا اداره دارد. مزیت اصلی و عمده آن در این است که پارتیشن ها را می توان به راحتی جابه جا کرده و فضای دلخواهی را ایجاد کرد. مزیت دیگر پارتیشن اداری در این است که فضایی کمتر نسبت به دیوارها اشغال کرده و باعث استفاده بهینه  از فضا می شوند و با استفاده از آن در یک محیط کوچک چند کارمند می توانند هم زمان ولی مستقل از هم، کار کنند. البته مهم تر از همه این است که پارتیشن های اداری دارای قابلیت هایی مانند حفظ گرما و سرما در فصل سرد زمستان و فصل گرم تابستان هستند. به این صورت با پارتیشن بندی اداره جات با صرف هزینه ای کم می توان تا حد زیادی در مصرف انرژی صرفه جویی کرد.

مزیت های استفاده از پارتیشن اداری

 انواع مختلف پارتیشن اداری

بهتر است بدانید که پارتیشن های اداری دارای انواع مختلفی بوده که همگی دارای کارآیی های بسیار بالا و متنوعی هستند. در اینجا چند مورد را نام می بریم. این پارتیشن ها عبارتند از:

پارتیشن دو جداره. این پارتیشن ها عایق خوبی برای گرما و سرما هستند و از ترکیب چوب و شیشه ساخته شده اند. روکش آن ها از جنس ملامینه و فرمیکا است و دارای طرح های مختلف و رنگ های متنوعی می باشند.

پارتیشن ام دی اف. یکی از مدل هایی است که در بسیاری از اداره ها مورد استفاده قرار می گیرد. پارتیشن ام دی اف دوام بیشتری نسبت به سایر مدل ها دارد و به راحتی می توان آن ها را نصب کرد. این پارتیشن ها بسیار مدرن بوده و می توان آن ها را به سادگی جدا کرد. پارتیشن های ام دی اف زیبایی خاصی به محیط می بخشند.

پارتیشن آلمینیومی. این نوع پارتیشن ها فضای بسیار کمی را اشغال می کنند و بسیار سبک هستند. حمل و نقل این نوع پارتیشن ها نیز بسیار آسان است.

پارتیشن شیشه ای. این نوع پارتیشن ها از جنس شیشه هستند و به راحتی فضا را از هم جدا می کنند.

 انواع مختلف پارتیشن اداری

کاربرد پارتیشن اداری

پارتیشن اداری کاربردهای زیادی دارد که جداسازی فضاها یکی از مهم ترین کاربردهای آن می باشد. از این طریق می توان در یک ساختمان کوچک برای هر یک از کارکنان، فضای مجزا و منحصر بفردی ایجاد کرد تا ضمن داشتن حریم شخصی، بتوانند در سکوت تمام کار خود را انجام دهند. این آرامش باعث افزایش کارآیی کارمندان خواهد شد. استفاده از این پارتیشن ها در زیباسازی محیط تأثیر بسزایی دارد و نظم خاصی به محیط می بخشد. پس بهتر است برای داشتن یک محیط امن و راحت از بهترین پارتیشن اداری استفاده کنیم تا به موفقیت و رضایت بیشتری از خرید و پارتیشن بندی خود دست یابیم.

قیمت پارتیشن اداری

قیمت پارتیشن اداری بر حسب جنس، کیفیت و نوع آن فرق می کند. همانطور که گفته شد، پارتیشن اداری دارای انواع مختلفی مانند دو جداره، شیشه ای، ام دی اف و ... می باشد که هر کدام دارای کیفیت های مختلفی هستند و بالطبع قیمت های آن ها نیز بر حسب جنس و نوع آن ها، متفاوت است. اما نکته جالب در این است که قیمت پارتیشن اداری نسبت به دیوارهای غیر متحرک ساخته شده از گچ و سیمان ارزان تر و مقرون به صرفه تر خواهد بود و قابلیت استفاده مجدد از آن ها نیز وجود دارد. چرا که به راحتی می توان آن ها را جدا کرده و به ساختمان های دیگر انتقال داد. البته امکان استفاده از پارتیشن اداری دست دوم نیز وجود دارد. در صورتی که بخواهید هزینه کمتری صرف کنید، می توانید از پارتیشن های دست دوم استفاده کنید.

شما نیز در صورتی که می خواهید از پارتیشن اداری استفاده کنید، می توانید مدل های مختلف را در طرح ها و رنگ های متنوع مشاهده کنید و بر حسب سلیقه و محیط کاری خود، بهترین طرح را انتخاب کنید. زیبایی محیط خود را به ما بسپارید تا ما نه تنها زیبایی بلکه محیطی آرامش بخش را برای شما ایجاد کنیم.

توضیحاتی در مورد پارتیشن اداری

قیمت پارتیشن اداری در مقایسه با دیگر جداکننده های کاذب بسیار مناسب می باشد. براساس طراحی های خاص پارتیشن ها در قیمت های بسیار متفاوتی به فروش می رسد. پارتیشن یکی از جداکننده های پرطرفدار می باشد که مورد استفاده قرار می گیرد.

پارتیشن

یکی از جدا کننده های معروف در اداره ها و سازمان ها پارتیشن می باشد. که امروزه در تمام مکان ها مورد استفاده قرار می گیرد شما می توانید بسته به علایق و سلیقه خود یکی از طرح ها مختلف پارتیشن ها را انتخاب نمایید و خریداری کنید. پارتیشن های در جنس های متنوع و ابعاد و رنگ های مختلفی وجود دارند که شما می توانید با توجه به محدودیت فضای محل خود یکی از این پارتیشن ها را انتخاب  و خریداری کنید.

استفاده از پارتیشن ها باعث می شود که فضای کاری شما تقسیم شود و با ایجاد فضای شیک و مدرن محیط کاری خود را جذاب و شیک جلوه دهید. که در نهایت این کار باعث می شود هر ببینده را مجذوب خود کند. هم چنین با استفاده از این محصول در مکان هایی که فضای زیادی برای ساخت دیوار برای جدا کردن مکان مورد نظر وجود ندارد، پارتیشن پاسخگوی بسیار خوبی است و بسیار کم هزینه و بی دردسر می باشد. هم چنین در صورت تغییر دکوراسیون شرکت به راحتی می توانید پارتیشن ها را جابه جا نمایید و یا در صورت عدم نیاز به آن ها پارتیشن ها را می توانید جمع کنید و آن ها را به عنوان پارتیشن دست دوم به فروش برساند.

پارتیشن

پارتیشن اداری

پارتیشن ها در مکان های بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله در بیمارستان ها، در منازل، ادارات، بانک ها و در مطب ها در طرح های مناسب با محیط استفاده می شود. فروش پارتیشن اداری در سال های اخیر بسیار افزایش یافته است. و این به دلیل مزیت های بسیاری است که این محصول دارا می باشد. استفاده از این محصول کار را برای افراد بسیار آسان کرده است . قیمت پارتیشن اداری در مقایسه با دیگر جداکننده ها بسیار مناسب است و شما می توانید با هزینه بسیار کمی پارتیشن مورد نیاز خود را به راحتی خریداری کنید و مورد استفاده قرار دهید. طرح های مختلف و ابعاد و سایزهای متغیر در قیمت پارتیشن ها تاثیر بسیاری دارد. و هم چنین جنس مواد استفاده شده در تولید پارتیشن نیز نقش به سزایی در قیمت آن دارد. شما می توانید با توجه به بودجه خود یکی از طرح های مختلف این محصول را خرید نمایید.

پارتیشن اداری

ساخت پارتیشن اداری

به دلیل استفاده بی شمار از پارتیشن اداری افراد بسیاری به این شغل روی آورده اند و در این زمینه مشغول هستند. ساخت و تولید پارتیشن اداری کاری بسیار حساس و نیز جالب می باشد. و افراد باید در این زمینه تجربه خوبی را به دست آورند تا بتوانند به بهترین شکل ممکن پارتیشن اداری مناسب و باکیفیت را تولید نمایند. عرضه زیاد پارتیشن های اداری به بازار قیمت پارتیشن اداری را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. پارتیشن های اداری در ارتفاع گوناگون تهیه و تولید می شود تا هر فردی متناسب با نیاز خود یکی از این سایزها را با طرح خاصی که دارند انتخاب کند . افراد با مشغول شدن در این زمینه کاری توانسته اند درآمد بسیار مناسبی را برای خود ایجاد نمایند. و برای جوانان بی کار اشتغال زایی بسیار مناسبی می باشد.

ساخت پارتیشن اداری

قیمت پارتیشن اداری

براساس متراژ قیمت پارتیشن اداری محاسبه می شود. البته موارد بسیار دیگری نیز در قیمت آن تاثیر دارد. از جمله جنس پارتیشن ها بسیار مورد مهمی در تعیین قیمت به شمار می رود. قیمت پارتیشن اداری که جنس ام دی اف دارد گران تر از قیمت پارتیشن اداری شیشه ای می باشد. هم چنین پارتیشن ها به صورت تک جداره و یا دو جداره تهیه می شود که شما می توانید با توجه به بودجه خود یکی از این انواع پارتیشن اداری را خریداری کنید. پارتیشن های دوجداره ضد صدا می باشند و از این نوع پارتیشن ها در موارد و مکان های زیادی استفاده می شود. هم چنین در قیمت پارتیشن اداری، کاربرد آن ها نیز می تواند تاثیرگذار باشد.

قیمت پارتیشن اداری

مزیت پارتیشن اداری

از مزیت پارتیشن اداری می توان به این مورد اشاره نمود که ساخت دیوار برای جدا کردن و تقسیم محیط کار بسیار پرهزینه و سخت  می باشد. مزیت دیگر آن آن، راحتی در جا به جایی آن ها است و همچنین راحتی در نصب و چیدمان آن در قسمت مد نظر یکی دیگر از مزایای آن می باشد. همچنین به راحتی می توان آن را تمیز کرد. پارتیشن های اداری امروزه از توجه بسیار بالایی برخوردار است .

شما می توانید پارتیشن اداری را از طریق مراجعه به مراکز خرید و فروشگاه های عرضه کننده این محصول کاربردی خریداری نمایید، اما راه ساده تر مراجعه به سایت های فروش این محصول است. با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی شاید بتوانید پارتیشن ها را با قیمت بسیار  ارزان تری خریداری نمایید. خرید اینترنتی آسان ترین روش خرید این محصول می باشد. قیمت پارتیشن اداری در وب سایت های مربوطه موجود می باشد که می توانید با مراجعه به این وب سایت ها از قیمت آن مطلع باشید . فقط حواستان باشد که از وب سایت های معتبر خرید کنید. 

 

معرفی انواع مختلف پارتیشن های اداری

اگر تا به حال به ادارات دولتی گوناگون یا شرکت های خصوصی مراجعه کرده باشید، پارتیشن اداری را مشاهده کرده اید که قسمت های مختلف اداره را تشکیل می دهد و برای جدا کردن اتاق ها از پارتیشن ها شده است. این پارتیشن ها بخش مهمی از مراکز دولتی و شرکت های خصوصی را تشکیل می دهند و کاربرد فراوانی دارند. در ادامه با انواع پارتیشن های اداری و کاربردها و مزیت های استفاده از آن ها آشنا می شویم.

پارتیشن اداری

پارتیشن اداری یکی از انواع پارتیشن ها می باشد که بیشتر در ادارات مورد استفاده قرار می گیرد و بخش های مختلف را از یکدیگر جدا می کند. از کاربردهای این نوع از پارتیشن ها می توان به زمانی اشاره کرد که شرکت قصد دارد شخصی را به صورت موقت استخدام کند و اتاق اضافی برای این کارمند وجود ندارد. در این صورت به راحتی می توان با قرار دادن یک پارتیشن اداری در یکی از قسمت های اداره، یک اتاق کاملاً خصوصی برای این فرد تهیه کرد.

از دیگر کاربردهای پارتیشن اداری می توان به منظم تر شدن شرکت یا اداره اشاره کرد. حتماً در بسیاری از شرکت ها مشاهده کرده اید که پرونده ها و اسناد و وسایل موجود در شرکت به دلیل کمبود اتاق همگی در یک اتاق جمع آوری شده اند و جلوه نامنظمی را به شرکت داده اند. در این صورت می توان با تهیه پارتیشن اداری وسایل و مدارک موجود را به صورت منظمی دسته بندی کرد و در پارتیشن های جداگانه قرار داد. امروزه مشاهده می کنید که حتی در دانشگاه ها و برخی مدارس نیز از این پارتیشن ها استفاده می شود.

پارتیشن اداری

پارتیشن اداری متحرک و ایستا

پارتیشن های اداری به صورت کلی به دو صورت تولید می شوند، پارتیشن های متحرک و پارتیشن های ایستا، هر کدام از این پارتیشن ها دارای معایب و مزایایی می باشند که به بررسی آن ها می پردازیم. پارتیشن های اداری متحرک این مزیت را دارند که بعد از نصب می توان به سادگی آن ها را به سادگی حرکت داد و به نقاط دلخواه از مکان مورد نظر برد. اما قیمت این پارتیشن ها بسیار گران تر می باشد و به همین دلیل بیشتر در شرکت های لوکس مورد استفاده قرار می گیرند. پارتیشن اداری ایستا را نمی توان به سادگی حرکت داد و برای بردن آن به قسمتی دیگر باید متخصصان نصب این پارتیشن ها آن را جدا کرده و در قسمت دیگری نصب کنند.و به همین دلیل دارای قیمت مناسب تری نسبت به پارتیشن های اداری متحرک می باشند. از پارتیشن های اداری ایستا بیشتر زمانی استفاده می شود که بخواهید برای مدت طولانی یک اتاق به شرکت خود اضافه کنید.

پارتیشن اداری متحرک و ایستا

پارتیشن اداری شیشه ای

یکی از لوکس ترین پارتیشن های اداری، پارتیشن اداری شیشه ای می باشد که بیشتر در شرکت های لوکس و زیبا مورد استفاده قرار می گیرد. کاربرد دیگر این پارتیشن ها در فروشگاه ها می باشد. این پارتیشن ها از شیشه ساخته شده اند و اتاق هایی را ایجاد می کنند که داخل آن قابل مشاهده بوده و همین امر باعث زیبایی فوق العاده آن می شود. نصب پارتیشن اداری شیشه ای دارای سختی های فراوانی می باشد چرا که شیشه ها بسیار حساس هستند و برای نصب پارتیشن شیشه ای باید دقت فراوانی کرد که به آن ها آسیبی نرسد. ساخت این پارتیشن ها نیز دارای سختی های فراوانی می باشد به همین دلیل قیمت پارتیشن اداری شیشه ای بیشتر از سایر انواع پارتیشن های اداری می باشد.

پارتیشن اداری شیشه ای

پارتیشن اداری دوجداره

این نوع از پارتیشن ها نیز یکی دیگر از انواع پارتیشن های اداری می باشند که استفاده از آن ها بسیار به صرفه است، از آن جایی که ساخت این پارتیشن ها دقت کمتری را می طلبد، قیمت آن ها نیز بسیار مناسب تر از سایر پارتیشن های اداری می باشد. به همین دلیل فروش این پارتیشن ها بسیار زیاد بوده و افراد زیادی این پارتیشن ها را خریداری می کنند. یکی از مزیت های فوق العاده استفاده از پارتیشن اداری دوجداره، در این است که شما می توانید به سادگی کارهایی از قبیل جوشکاری و رنگ آمیزی را بر روی این پارتیشن ها انجام دهید بدون آن که کوچکترین صدمه ای را بر آن ها وارد کنید.

پارتیشن اداری دوجداره

نکاتی درباره خرید پارتیشن اداری

برای خرید پارتیشن اداری به صورت کلی دو روش وجود دارد: در روش اول شما می توانید به صورت اینترنتی به فروشگاه های اینترنتی که چند سالی است بازارهای ایران را تحت تأثیر خود قرار داده اند، مراجعه کنید و به صورت آنلاین پارتیشن اداری مورد نظر خود را انتخاب کرده و نسبت به خرید آن اقدام کنید. روش دوم برای خرید پارتیشن اداری مراجعه حضوری به فروشگاه هایی است که این محصول را به فروش می رسانند. شما می توانید با پرداخت حضوری هزینه پارتیشن اداری و تست کیفیت این پارتیشن ها به صورت حضوری، آن را خریداری کنید. نحوه محاسبه قیمت پارتیشن های اداری بر اساس جنس پارتیشن و مساحتی است که قصد دارید این پارتیشن را در آن جا نصب کنید، علاوه بر این یک هزینه نصب نیز در هنگام نصب پارتیشن از شما گرفته می شود که آن نیز به سختی محیطی که شما قصد نصب پارتیشن در آن را دارید، بستگی دارد.

ویژگی و انواع پارتیشن های اداری

امروزه اداره ها برای استفاده بهینه از انرژی، فضا و زیبا سازی محیط از پارتیشن استفاده می کنند. پارتیشن اداری انواع گوناگونی مانند تک جداره، دو جداره، تمام شیشه ای و ام دی اف و نیمه ام دی اف دارد.با استفاده از پارتیشن می توان از یک محیط برای تقسم بندی استفاده نمود.

پارتیشن اداری

جهت زیبا سازی اداره و ایجاد محیطی مدرن و کلاسیک مدیران از پارتیشن های مختلف استفاده می کنند. پارتیشن های اداری علاوه بر زیبا سازی برای مدیریت فضا، استفاده حداکثری از نور محیط، افزایش تعامل بین همکاران یک مجموعه و همچنین علاوه بر ایجاد فضایی با دید باز حسی از حریم شخصی به وجود می آورد. پارتیشن های اداری اغلب علاوه بر اداره ها در شرکت های خصوصی، دولتی، مراکز آموزشی کاربرد دارد که برای هر محیطی یک نوع آن قابل استفاده است.

در محیط هایی که میزان نور کم است از پارتیشن شیشه ای و در محیط هایی که به فضای شخصی بیشتری نیاز است از پارتیشن ام دی اف و نیمه ام دی اف استفاده می شود.

پارتیشن اداری شیشه ای

زندگی امروزه سبب شده است که تایم زیادی را در محیط کار سپری کنند که کمبود نور خورشید در فضای کار سبب افسردگی، کسالت، خستگی می شود که برای رفع این مسئله پارتشین های شیشه ای با حداکثر نمودن نور، به شادابی و پویایی کارمند کمک شایانی می کند.

از مزیت های پارتیشن اداری از نوع شیشه ای می توان به کاهش مصرف انرژی، از بین بردن صداهای اضافی، تقسیم موقت فضا، ایجاد حریم شخصی و دید باز و افزایش تعامل همکاران با یکدیگر اشاره نمود.

پارتیشن اداری شیشه ای

پارتیشن اداری نیمه ام دی اف

این نوع پارتیشن قابل نصب و اجرا در کلیه اداره جات ها می باشد و در قسمت های پایینی خود در مقابل ضربه نسبت به دیگر پارتیشن ها مقام تر بوده است. از این پارتیشن برای جداسازی موقت و دائم استفاده می شود. مهم ترین ویژگی این پارتیشن قابلیت جابجایی و نصب تا سقف و عایق در برابر صدا می باشد.

از این پارتیشن در محیط هایی که از نور استاندارد برخوردار است استفاده می شود چرا که وجود ام دی اف تا حدی سبب کم شدن نور می شود و البته می توان از ام دی اف با رنگ های روشن برای دیده شدن بهتر فضای داخلی استفاده نمود. این پارتیشن در قسمت نیمه پائینی خود دارای ام دی اف بوده که از دو لایه شیشه 4 میل همراه با پرده و کرکره فلزی تشکیل شده است. یکی از ویژگی های پارتیشن اداری از نوع نیه ام دی اف وجود طرح و رنگ های متنوع و زیبا در ام دی اف می باشد.

پارتیشن اداری تک جداره

پارتیشن های تک جداره دارای تعدادی ستون می باشد که قرار گرفتن آن را بر روی زمین راحت تر می نماید به گونه ای بدون هیچ لغزشی حالت ایستاده داشته باشد. پارتیشن های اداری تک جداره از پروفیل های 4*4 که از یک لایه تمام آلومینیوم با روکش آنادایز جهت افزایش استحکام پارتیشن استفاده شده است. مهم ترین مزیت پارتیشن اداری تک جداره سبک و جابجایی آسان آن می باشد بر روی پارتیشن اداری تک جداره امکان استفاده از قفل و یراق آلات بر روی درب وجود دارد.

انواع پارتیشن اداری تک جداره

1-پارتیشن تک جداره شش میل

به دیوار جداکننده با کلاف آلومینیوم هشت پری و پر کننده ام دی اف شش میل، دو رو با شیشه 4 میل ساده پارتیشن تک جداره شش میل گویند. پارتیشن تک جداره شش میل قابلیت باز و نصب و جابجایی و تغییر شکل دارد.

انواع پارتیشن اداری تک جداره

2-پارتیشن تک جداره از 16 MDF میلیمتری

در این مدل از پارتیشن تک جداره از 16 ام دی اف میلیمتری به کار گرفته شده است. بارز ترین ویژگی این پارتیشن ها قابلیت استفاده تا هر ارتفاعی است که این ویژگی سبب می شود که برای درب هایی با ارتفاع 200 سانتی متر مناسب باشد.

 

پارتیشن اداری دوجداره

در این نوع پارتیشن اداری برخلاف پارتیشن تک جداره از ستون چندان استفاده ای نمی شود چرا که بدنه ی پارتیشن به اندازه کافی مستحکم است که نیازی به ستون بر روی زمین ندارد. اغلب پارتیشن دو جداره در مقایسه با تک جداره زیبایی بیشتری دارد و این زیبایی به دلیل حذف خطوط زائد در طراحی پروفیل ها است این زیبایی و عدم محدود در رنگ پارتیشن سبب شده است که بیشتر مشتریان آن را انتخاب نمایند. پارتیشن های دوجداره نسبت به تک جداره هزینه بیشتری دارد. اگر برای اتاق کنفرانس قرار باشد پارتیشنی انتخاب شود پارتیشن دوجداره اولین گزینه است.

پارتیشن اداری دوجداره

ویژگی پارتیشن اداری دوجداره

-پارتیشن اداری دوجداره دارای استحکام بیشتری بود و خود ایستا هستند.

-از این نوع پارتیشن می توان برای پرده کرکره ما بین شیشه ها استفاده نمود.

-پارتیشن دوجداره به سرعت نصب می شود.

-یکی از مهم تربن ویژگی های پارتیشن اداری دوجداره، قابلیت عبور کابل های شبکه و سیستم از تمام قسمت های پارتیشن می باشد.

-زمان استفاده از پارتیشن های دوجداره می توان آن را مطابق با معماری مضا مونتاژ و دمونتاژ نمود و برای این کار نیاز به تخصص زیادی نیست.