فضاگویا

شرکت مبلمان اداری فضا گویا اندیش با تجربه ای موفق و پیشرو در صنعت مبلمان اداری و صندلی اداری با سبکی مدرن و قیمتی مناسب در طراحی و تولید میز و صندلی اداری، مبلمان اداری، پارتیشن اداری، میز مدیریتی و میز کنفراس همواره رویکرد توسعه ای و پیشرفت داشته است.

فضاگویا

شرکت مبلمان اداری فضا گویا اندیش با تجربه ای موفق و پیشرو در صنعت مبلمان اداری و صندلی اداری با سبکی مدرن و قیمتی مناسب در طراحی و تولید میز و صندلی اداری، مبلمان اداری، پارتیشن اداری، میز مدیریتی و میز کنفراس همواره رویکرد توسعه ای و پیشرفت داشته است.

آیا خرید مبلمان اداری دست دوم به صرفه می باشد؟

خرید مبلمان اداری دست دوم یکی از مواردی است که افراد بسیاری نسبت به آن اقدام میکنند. خرید مبلمان دست دوم در مواقعی از روی اجبار و محدودیت های مالی بوده که کسانیکه کسب و کار جدید خود را راه انداخته اند برای صرفه جویی در هزینه ها و محدودیت هایی که دارند، اقدام به خرید مبلمان دست دوم می کنند.

به نقل از ایران آنلاین: خیلی از این افراد فکر می‌ کنند به جای اینکه یک جفت کفش بخرند می ‌توانند این طوری دو جفت کفش بخرند. یا خیلی وقت‌ ها به این فکر می‌کنند که قیمت یک کالای اصل با برند معتبر دست دوم با یک کالای تقلبی نو برابری می ‌کند و به همین دلیل ترجیح می‌ دهند اصل بخرند تا تقلبی.

اما سوالی که ممکن است برای بسیاری از افراد به وجود آید این است که آیا مبلمان اداری دست دوم بخریم یا نه؟ خرید مبلمان دست دوم به صرفه است؟ در خرید مبلمان اداری دست دوم ممکن است با چه چالش هایی مواجه شویم؟
در این گزارش که توسط کارشناسان ما در مجموعه مبلمان اداری فضاگویا تهیه شده است، به تمام سوالات مطرح شده و مزایا و معایب خرید مبلمان اداری دست دوم خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

 

 

نکات مهم هنگام خرید مبلمان اداری دست دوم

قبل از اینکه اقدام به خرید مبلمان دست دوم کنید، نکاتی هستند که باید به آنها توجه داشته باشید تا بتوانید مبلمانی در حد نو و سالم با قیمت مناسب را خریداری کنید که در ادامه به معرفی این نکات خواهیم پرداخت:

·      وقتی یک کالای دست دوم می‌ خرید در واقع انتخاب شما محدود می‌ شود. یعنی طرح و رنگ و جنسی که در ذهن شما وجود دارد، در خریدهای دست دوم ممکن است پیدا نکنید.

·      یکی از مواردی که در زمان خرید هر نوع وسیله دست دومی اهمیت دارد این است که این وسیله چقدر قبلا کار کرده است. حتماً سال کارکرد آنها را سوال کنید.

·      جنس وسایل اداری دست دوم نیز اهمیت دارد. اگر لوازمی بخرید که روکش آنها چرم هستند باید دقت بیشتری به خرج دهید. توجه به ساییده شدن ‌ها، خراش‌ها و رنگ پریدگی‌ دسته‌ ها و قسمت‌های مختلف چوبی انواع مبلمان اداری دست دوم را حتماً پیش از خرید بررسی کنید.

·      کار دیگری که باید انجام دهید دقت به کارت ضمانت است. مدت زمان ضمانت که روی کالا مشخص شده است نشان دهنده کیفیت آن است. اگر کالایی که می‌ خرید مدت زمان ضمانت و گارانتی آن تمام شده است دیگر نباید منتظر کارایی عالی از آن باشید.

·      به برند ساخت مبلمان اداری نیز توجه کنید. برخی برندها حتی دست دوم آنها نیز بیش از برخی کالاهای نو ارزش دارند. گاهی حتی ممکن است یک میز دست دوم اداری نو با توجه به برند و طرح و ساخت آن طوری باشد که به سختی بتوانید با چنین قیمتی نو آن را تهیه کنید.

·      مهم است که قصد خرید چه وسیله دست دومی را دارید. مثلا خرید میز کنفرانس ممکن است چون قرار نیست به طور دائم از آن استفاده کنید خیلی هم کار غیر عاقلانه‌ای نباشد، اما خرید پارتیشن شیشه ای با توجه به کارایی بالای آن خیلی منطقی به نظر نرسد.

·      برخی لوازم دست دوم هم واقعاً خیلی دست دوم نیستند و در واقع نو هستند. یعنی صاحب آنها کلی هزینه کرده و آنها را سفارش داده است، ولی بنا بر هر دلیلی مجبور شده است آنها را برای فروش بگذارد. در این مواقع شما خیلی خوش شانس هستید که بتوانید با یک قیمت مناسب آنها را بخرید. تازه در لوازم دست دوم ممکن است مدلی را ببینید که خیلی چشمگیر باشد.

 

 

 

خرید پارتیشن شیشه ای اداری دست دوم

آیا خرید مبلمان اداری دست دوم به صرفه می باشد؟

ویژگی های هر یک از مبلمان های اداری

هر یک از مبلمان های اداری دارای ویژگی ها و کاربردهایی هستند که موجب شده برای استفاده در محیط اداری بسیار مهم باشد. برای محیط اداری هر یک از انواع میزهای اداری، انواع صندلی های اداری، انواع پارتیشن اداری مانند پارتیشن تک جداره، پارتیشن دوجداره، پارتیشن اداری شیشه ای قابل استفاده هستند و مزایای خاص خود را دارند.
برای مثال واضح تر شما عزیزان را با ویژگی های پارتیشن شیشه ای اداری آشنا می کنیم:

ویژگی های پارتیشن شیشه ای

مهم ترین ویژگی های پارتیشن شیشه ای به شرح زیر می باشد:

·      دارای انعطاف پذیری بالایی

·      از شیشه های تک جداره، دو جداره یا منحنی می توان در طراحی استفاده کرد

·      سازگاری و هماهنگی با محیط

·      حرکت و جابه جایی آسان

·      عایق صوتی

·      تنوع رنگی بسیار بالا

·      استفاده از شیشه ی مات و ساده

·      نصب و طراحی آسان

·      ارزان و مقرون به صرفه

·      نظافت آسان و سریع

·      باعث منعکس شدن نور طبیعی می شود و فضا را بزرگ تر نشان می دهد.

مبلمان اداری دست دوم بخریم یا نه؟

درست است که خرید هر یک از انواع مبلمان اداری دست دوم از نظر قیمت به صرفه است، اما باید توجه داشته باشید که در خرید مبلمان دست دوم با محدودیت های فراوانی مانند محدودیت در تنوع طرح، رنگ و مدل رو به رو خواهید شد. هنگام خرید مبلمان اداری دست دوم باید دقت بیشتری داشته باشید تا مبلمانی با کیفیت و در حد نو، متناسب و نزدیک به سلیقه خودتان و مناسب محیط اداری بتوانید خریداری کنید.

برخی از افراد به خرید اجناس دست دوم عادت دارند و برای خود دلایلی نیز دارند از جمله این دلایل می توان به برابری قیمت یک جنس برند دست دوم با جنس تقلبی نو و هزینه کمتر آن اشاره کرد. با این وجود خرید اجناس دست دوم دارای مشکلاتی نیز می باشد که در ادامه مقایسه ای بین مبلمان اداری نو با دست دوم خواهیم داشت:

·      در هنگام خرید مبلمان دست دوم باید زمان کارکرد را بدانید که اگر قبلا زیاد کار کرده باشد، نمیتواند مناسب محیط کار باشد.

·      شاید در انتخاب مبلمان دست دوم نتوانید طرح و مدل مورد نظر خود را پیدا کنید.

·      برند و طرح مبلمان بسیار مهم می باشد که در برخی موارد برندهای دست دوم از جنس نو نیز بهتر می باشند.

با توجه به همه این موارد بهتر است برای خرید مبلمان برای شرکت، به سراغ جنس نو با طرح ها و برندهای معتبر بروید.

اگر قصد خرید مبلمان اداری با کیفیت و قیمتی مناسب را دارید، ما به شما مجموعه فضاگویا را معرفی میکنیم، تمامی محصولات اداری این مجموعه با قیمت مناسب و کیفیت عالی تولید و فروخته می شود. یکی از انواع مبلمان اداری شرکت فضاگویا که طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده و از کیفیت و قیمت مناسبی هم برخوردار می باشد، میزهای مدیریتی شرکت فضاگویا است.

فضا گویا در امر تولید و ساخت میز مدیریتی مهارت زیادی دارد محصولات این شرکت خود گواه از این ادعاست. میزهای مدیریتی با توجه به انداره، نوع کاربرد و ... دارای ویژگی هایی می باشد که توجه شما را به بخش هایی از این ویژگی جلب می کنیم. شما برای خرید میز مدیریتی و استعلام از قیمت میز مدیریت لاکچری می توانید با مشاوران فضاگویا تماس بگیرید.

 

 

میز مدیریت دست دوم با قیمت مناسب

آیا خرید مبلمان اداری دست دوم به صرفه می باشد؟

 

در دهه سوم فعالیت شرکت مبلمان اداری فضاگویا در عرصه طراحی و تولید مبلمان اداری، رویکرد توسعه ای و پیشرفت، همواره مدنظر مدیریت ارشد و پرسنل مجرب شرکت بوده است. که این امر همواره شرکت را در صدر اجرای پروژه های بزرگ مبلمان اداری در سطح ملی و در صنایع مختلف قرار داده است. چابکی کسب و کار و وجود ساختار مناسب و مبتنی بر رویکرد فرآیندی، سرعت و کیفیت را با هم برای تحقق خواسته های مشتریان به ارمغان آورده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.