فضاگویا

شرکت مبلمان اداری فضا گویا اندیش با تجربه ای موفق و پیشرو در صنعت مبلمان اداری و صندلی اداری با سبکی مدرن و قیمتی مناسب در طراحی و تولید میز و صندلی اداری، مبلمان اداری، پارتیشن اداری، میز مدیریتی و میز کنفراس همواره رویکرد توسعه ای و پیشرفت داشته است.

فضاگویا

شرکت مبلمان اداری فضا گویا اندیش با تجربه ای موفق و پیشرو در صنعت مبلمان اداری و صندلی اداری با سبکی مدرن و قیمتی مناسب در طراحی و تولید میز و صندلی اداری، مبلمان اداری، پارتیشن اداری، میز مدیریتی و میز کنفراس همواره رویکرد توسعه ای و پیشرفت داشته است.

مشخصات میز کار گروهی مدرن اداری

مشخصات میز کار گروهی مدرن اداری چیست و چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ در هنگام خرید چرا باید به مشخصات میز کار گروهی مدرن اداری توجه کرد؟ در این مقاله قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در رابطه با مشخصات میز کار گروهی مدرن اداری بپردازیم تا در صورتی که قصد خرید این نوع از میزهای اداری را داشته باشید، بتوانید بهترین انتخاب را با توجه به شرایط شرکت و محیط اداری خود داشته باشید. میز کار گروهی یکی از انواع میزهای اداری است که به صورت اشتراکی توسط چند کارمند مورد استفاده قرار می گیرد.

میز کار گروهی مدرن اداری

انواع مختلفی از میزهای اداری وجود دارد که با توجه به معیارهای مختلف می توانند در شرکت ها و محیط ها اداری مورد استفاده قرار گیرند. یکی از انواع این میزهای اداری، میز کار گروهی اداری است. میز کارگروهی اداری نیز خود در انواع مختلفی وجود دارد که به طور کلی می توان در دو دسته کلاسیک و مدرن دسته بندی می شوند. در طراحی میز کار گروهی مدرن اداری از سبک ها و طرح های مدرن استفاده شده است و با توجه به شرایط، ویژگی های زیادی به آن اضافه شده است.

در برخی از شرکت ها و اداره ها به دلیل شرایط کاری که وجود دارد استفاده از میزهای تیم ورک مدرن اجتناب ناپذیر است و استفاده از میزهای جداگانه در پیشبرد کارها کمک چندانی نخواهد کرد چرا که کارمندان در پروژه ها و طرح هایی که مشترک هستند باید دائما در حال تعامل و تبادل اطلاعات باشند و حتی ممکن است که نیاز به استفاده از سیستم های مشترک در این زمینه باشند که همین موضوع استفاده از میز کار گروهی اداری را ضروی می کند.

میز کار گروهی مدرن

میز کار گروهی مدرن

مزایای استفاده از میز گروهی

میز تیم ورک مزایایی دارد که می توانیم به این موارد اشاره داشته باشیم:
  • دستگاه های مشترک به مانند اسکنر، فکس و چاپگر را می توان بدون مشکل به کار برد.
  • چیدمان آن آسان و راحت است.
  • فضای مناسب برای کار ایجاد می شود.
  • با توجه به سلیقه مشتری امکان انتخاب میز کار گروهی اداری نیز مانند میز مدیریت وجود دارد.
  • دسترسی به فایل ها و کمدهای اداری راحت و آسان خواهد بود.
  • بین کارمندان، ارتباط برقرار می شود.
  • به دلیل داشتن تنوع رنگی زیاد با دکوراسیون اداری همخوانی خواهد داشت.
  • یک راه حل خوب به منظور استفاده از این میزها در کنار پارتیشن اداری و یا بدون استفاده از آنها خواهد بود.

مزایای میز کار گروهی

مزایای میز کار گروهی

معایب استفاده از میز کار گروهی اداری

از معایب میز کارگروهی اداری که در مقایسه با مزیت های آن حداقل است، می توان به این موارد اشاره داشت:
  • حریم خصوصی تعریف نشده است.
  • با فعالیت گروهی، امکان دارد که شاهد کاهش تمرکز در کارمندان باشیم.
  • شرکت هایی که در آنها مراجعه کننده زیاد است و به اصطلاح رفت و آمد فراوان است، استفاده از میز کارگروهی اداری توصیه نمی شود.

مطالب پرطرفدار ما را از دست ندهید!

مشخصات میز کار گروهی مدرن اداری

از مشخصات میز کار گروهی مدرن اداری می توان به تمام ام دی اف بودن آن اشاره کرد. استفاده از ام دی اف موجب بالا رفتن کیفیت و همچنین کارایی این میزهای کار گروهی می شود. میزهای کار گروهی مدرن اداری در ابعاد و اندازه های مختلفی ساخته می شوند که از مشهور ترین آنها می توان به میز کار گروهی اداری چهار نفره اشاره کرد. البته برای تعداد بیشتر و کمتر نیز میزهای کار گروهی وجود دارد. از مهمترین مشخصات میز کار گروهی مدرن اداری می توانیم به موارد ذیل اشاره داشته باشیم:

  • هر میز از یک کشو قفل دار برخوردار است که با استفاده از ریل های سه زمانه ساچمه ای و دستگیر استیل خطی محافظت شده است که علاوه بر این که باز و بسته شدن را راحت می کند ریل ها سبب افزایش امنیت می شوند.
  • هر یک از کارمندها یک کمد قفل دار روی میز اداری دارند.
  • در میزهای کار گروهی اداری مدرن، فضای درونی کمد به دو بخش تقسیم بندی شده است که هر کدام از طبقات از ارتفاع مناسبی برای قرار دادن فایل های اداری برخوردار هستند.
  • برای هر کدام از کاربران محلی برای کیس نیز در نظر گرفته شده است اگر از رایانه استفاده می شود در محل قرار داده شود.
  • میزهای کار گروهی اداری از استحکام بالایی برخوردار هستند و کیفیت و زیبایی در ساخت همزمان، رعایت شده است.

مشخصات میز کار گروهی مدرن اداری

مشخصات میز کار گروهی مدرن اداری

توجه به مشخصات میز کار گروهی مدرن اداری هنگام خرید

در هنگام خرید حتما مشخصات میز کار گروهی مدرن اداری، باید مورد توجه قرار گیرد چرا که تنها با دقت در مشخصات میز کار گروهی مدرن اداری است که می توان مناسب ترین میز کارگروهی اداری را بر اساس شرایط و محیط کار انتخاب کرد. نکته ی اولی که باید مورد توجه قرار گیرد نوع انتظار از میز کارگروهی است چرا که کارهای گروهی در انواع و مدل های مختلف هستند که ممکن است که نیازمند ویژگی خاص در میز اداری باشد.

نکته دوم توجه به تعداد نفراتی است که از میز اداری استفاده خواهند کرد. نکته سوم فضای محیط اداری و ابعاد آن است که باید میز کار گروهی اداری متناسب با این فضا انتخاب شود. نکته ی دیگری باید مورد توجه قرار بگیرد، رنگ و طرح میز کارگروهی اداری است که باید در هماهنگی با دکوراسیون محیط اداری باشد.

خرید میز کار گروهی

خرید میز کار گروهی

قیمت میز کار گروهی اداری

عوامل مختلفی وجود دارد که می تواند بر روی قیمت میز کار گروهی موثر باشد. در صورتی که میز کارگروهی شما چهار نفره باشد، قیمت آن متفاوت با میز کار گروهی شش نفره خواهد بود دلیل این مسئله این است که تجهیزات و ابعاد استفاده شده متریال متفاوت خواهد بود. در صورتی که قصد داشته باشید از طرح اختصاصی برای میز کارگروهی اداری استفاده کنید و یا آپشن های دیگری بر اساس محیط کاری به آن اضافه شود هزینه تمام شده بیشتر خواهد شد.

قیمت میز کار گروهی

قیمت میز کار گروهی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.