فضاگویا

شرکت مبلمان اداری فضا گویا اندیش با تجربه ای موفق و پیشرو در صنعت مبلمان اداری و صندلی اداری با سبکی مدرن و قیمتی مناسب در طراحی و تولید میز و صندلی اداری، مبلمان اداری، پارتیشن اداری، میز مدیریتی و میز کنفراس همواره رویکرد توسعه ای و پیشرفت داشته است.

فضاگویا

شرکت مبلمان اداری فضا گویا اندیش با تجربه ای موفق و پیشرو در صنعت مبلمان اداری و صندلی اداری با سبکی مدرن و قیمتی مناسب در طراحی و تولید میز و صندلی اداری، مبلمان اداری، پارتیشن اداری، میز مدیریتی و میز کنفراس همواره رویکرد توسعه ای و پیشرفت داشته است.

پارتیشن اداری،آشنایی با مهمترین نکات نصب و اجرای آن

نصب و اجرای انواع پارتیشن اداری یکی از موارد مهمی است که امروزه بسیار مورد توجه مدیران قرار گرفته است، زیرا نصب انواع پارتیشن به صورت اصولی بوده و همین امر موجب شده تا مدیران نصب و اجرای انواع پارتیشن اداری را به دست افراد حرفه و با تجربه بسپارند.

در این گزارش که توسط کارشناسان ما در مجموعه مبلمان اداری فضاگویا تهیه شده است، در نظر داریم تا شما عزیزان را با مهمترین نکات نصب و اجرای پارتیشن اداری بیشتر آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

پارتیشن اداری چیست و چه کاربردهایی دارد؟

پارتیشن اداری یکی از انواع جداکننده های کاذب و موقتی در فضاهای اداری است، که از آن برای نظم بخشیدن، زیبا سازی، بهینه ‌سازی و ایجاد فضاهای خصوصی و نیمه خصوصی جهت فراهم کردن محیطی آرام و دوری از سر و صدا و دیگر عوامل برهم زننده تمرکز کارکنان و بهبود بازدهی آنان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدل پارتیشن اداری به علت تنوع در طرح، ارتفاع، نوع کاربری، ترکیب ‌بندی رنگ، متریال و ملزومات آن می ‌تواند مکمل مناسبی در طراحی دکوراسیون فضاهای اداری باشد، ضمن آنکه این محصولات قابل نصب و اجرا به صورت مستقل (بدون آسیب رساندن به کف اصلی فضا) و جابجایی آن و در صورت لزوم اصلاح متراژ می ‌باشد.

کاربردهای پارتیشن اداری

کاربرد اصلی پارتیشن های اداری جدا کردن فضاهای مختلف از یکدیگر است. در این صورت می توان براحتی و در کمترین زمان ممکن ساختمان را باب میل خود تقسیم بندی نمود داشتن اتاق مجزا برای هر یک از کارکنان می تواند به بالا بردن راندمان کاری شرکت کمک کند. با ایجاد اتاقهای مجزا، کارکنان نسبت به محیط کاری خود احساس مسئولیت پیدا کرده و برای مرتب کردن آن، دسته بندی اسناد و مدارک و... تلاش بیشتری می کنند.

از سوی دیگر با تفکیک اتاقها از یکدیگر، کارکنان با آرامش بیشتری مسئولیت های خود را بر عهده می گیرند و اتمام کار نیز مطابق با اهداف شرکت خواهد بود. با استفاده از پارتیشن های اداری می توان  ساختمان اداری را به صورت شناور و دلخواه خود تقسیم بندی کرد.


انواع پارتیشن اداری و ویژگی و کاربردهای هر یک

انواع پارتیشن اداری

پارتیشن های اداری از نظر کارایی به دو دسته پارتیشن اداری ثابت و همینطور پارتیشن اداری متحرک تقسیم بندی می شوند. همچنین پارتیشن ها بر اساس نوع متریال و جداره نیز دارای تقسیم بندی های زیر می باشد:

انواع پارتیشن اداری از نظر جداره

·       پارتیشن تک جداره

·       پارتیشن دوجداره

انواع پارتیشن اداری بر اساس متریال

·       پارتیشن ام دی اف (MDF)

·       پارتیشن آلومینیومی

·       پارتیشن شیشه ای

·       پارتیشن ترکیبی

·       پارتیشن چوبی اداری

هر یک از انواع پارتیشن های اداری نام برده شده از ویژگی ها، کاربردها و تنوع خاص خود برخوردار هستند و کسانیکه قصد استفاده از پارتیشن را دارند می توانند متناسب با نیاز خود پارتیشن مورد نظر را خریداری کنند. همچنین هر یک از انواع پارتیشن های اداری باید به روش مناسب خود نصب و اجرا شوند که این کار را باید به نیروهای متخصص و مجرب بسپارید.

یکی از انواع پارتیشن ها که در محیط اداری مشتریان زیادی را به خود جذب کرده و مدیران بیشتر از آن استفاده می کنند، پارتیشن شیشه ای می باشد.

یکی از جذاب ترین و کاربردی ترین مدل های پارتیشن ها، پارتیشن اداری شیشه ای می باشد که از ترکیب پروفیل آلومینیوم و شیشه سکوریت در رنگ های متنوع ساخته می شود. این پارتیشن ظاهری بسیار جذاب دارد و زیبایی خاصی به محیط شما می بخشد. پارتیشن ها باعث تفکیک فضای اداری می شود.

استفاده از پارتیشن شیشه ای علاوه بر زیبایی که به محیط می بخشد، به عنوان عایق صدا نیز عمل می کند. یکی از مهم ترین نکات در مورد این پارتیشن قیمت آن ها است که از سایر پارتیشن ها، قیمت مناسب تری دارد و می تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد.

به هنگام نصب پارتیشن شیشه ای هم مواردی وجود دارد که باید به آنها توجه داشت. در ادامه به نکات مهم نصب و اجرای انواع پارتیشن اداری خواهیم پرداخت.


نصب و اجرای پارتیشن اداری شیشه ای

نکات مهم نصب و اجرای انواع پارتیشن اداری

در نصب و اجرای پارتیشن های اداری حتما به یک سری از مهمترین و اصلی ترین آیتم ها توجه لازم را داشته باشید که در ادامه به معرفی و توضیح در خصوص هر یک از این نکات پرداخته ایم:

جنس پارتیشن های اداری

همانطور که در بالاتر هم به این مطلب اشاره کردیم، پارتیشن ها در انواع مختلفی تولید و اجرا می شوند که هر یک از آنها را متناسب با نیاز خود و کاربردی که دارید می توانید انتخاب و خریداری کنید. امروزه شما پارتیشن های اداری را در انواع بسیار مختلفی مشاهده می‌کنید که عبارتند از:

·       پارتیشن های اداری آلومینیومی

·       پارتیشن های اداری ام دی اف

·       پارتیشن های اداری شیشه ای

·       پارتیشن های اداری کامپوزیتی

هر یک از انواع پارتیشن های اداری، دارای یک سری از مهمترین مشخصات هستند و خریداران می توانند با در نظر گرفتن قدرت مالی و مکانی که می خواهند از پارتیشن های اداری استفاده کنند، مناسب ترین و بهترین این سازه ها را در اولویت های خرید خود قرار دهند. همچنین بهتر است که جنس مربوط به پارتیشن مدنظرتان، با جنس سایر ملزومات موجود در شرکت تان، همخوانی لازم را داشته باشد.

قرارگیری پنجره در پارتیشن اداری

همانطور که می دانید در ساختمان های اداری پنجره ها به گونه ای قرار گرفته اند تا نور طبیعی خورشید وارد فضای داخلی شود که یکی از نکات مهم در طراحی محیط های اداری می باشد. پس نکته مهمی که در هنگام نصب و اجرای پارتیشن وجود دارد این است که پنجره ها باید در قسمت های مناسب از پارتیشن ها قرار بگیرند.

توجه داشته باشید که نور طبیعی در ساعات مختلف چگونه است تا با توجه به آن بتوانید پنجره ها را به خوبی در پارتیشن قرار دهید. در این صورت می توانید رضایت مندی کارکنان خود را نیز به دست آورید چرا که محیط روشن و دلگرمی را برای آنها ایجاد کرده اید.

یکی از ویژگی های بارز و بسیار خوب پارتیشن های شیشه ای این است که تماما از شیشه کار شده و از جهت نور با مشکل روبه رو نخواهید شد.


نکات مهم نصب و اجرای انواع پارتیشن اداری

ضد آب بودن از نکات نصب و اجرای پارتیشن اداری

یکی دیگر از نکات مهمی که به هنگام نصب و اجرای انواع پارتیشن اداری باید به آن توجه داشته باشید، ضد آب بودن آن می باشد. به هنگام انتخاب پارتیشن مورد نظر خود حتما به این نکته توجه کنید که در برابر آب و رطوبت مقاومت لازم را داشته باشد.

یکی از دلایل مهم بودن این نکته این است که تمام اتصالات مربوط به برق و اینترنت از داخل همین پارتیشن ها عبور خواهد کرد و همین امر موجب شده تا بیشتر به ضد آب بودن پارتیشن ها توجه داشته باشید. زیرا بی توجهی به این مورد خطرات جبران ناپذیری به همراه خواهد داشت.

عایق بودن از لحاظ صدا

یکی دیگر از موارد مهمی که به هنگام خرید پارتیشن ها باید به آن توجه داشته باشید، عایق بودن در برابر صدا می باشد. بهترین گزینه برای عایق بودن در برابر صدا، استفاده از پارتیشن های دوجداره است. این مورد در تمرکز و آرامش کارمندان تاثیر بسزایی دارد و در بیانی کلی باید بگوییم احساس رضایت و داشتن آرامش کارمندان موجب بهبود و افزایش راندمان کاری آنها خواهد شد.

هزینه نصب و اجرای انواع پارتیشن اداری

آخرین مورد و با اهمیت ترین نکته به هنگام نصب و اجرای انواع پارتیشن اداری، هزینه آن می باشد. ممکن است برای بسیاری از افراد این سوال به وجود آید که قیمت نصب و اجرای پارتیشن اداری چقدر است و به چه عواملی بستگی دارد؟

هزینه نصب و اجرا پارتیشن ها، با توجه به متراژ محیط، نوع پارتیشن، نحوه اجرا، نوسنات موجود در بازار و ... نیز متفاوت می باشد. برای دریافت اطلاع دقیق در خصوص قیمت نصب و اجرای پارتیشن های اداری می توانید با کارشناسان ما در مجموعه فضاگویا تماس گرفته تا اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

خرید انواع پارتیشن اداری با قیمت مناسب

اگر به دنبال خرید انواع پارتیشن اداری با کیفیت عالی و قیمت مناسب هستید، ما به شما مجموعه فضا گویا را معرفی میکنیم.

شرکت فضا گویا تولیدکننده انواع مبلمان اداری همچون انواع میز اداری، انواع میز کنفرانس، پارتیشن های اداری در انواع مختلف و ... می باشد که برای خرید هر یک از انواع مبلمان اداری مد نظر خود تنها کافیست به وب سایت مجموعه فضاگویا (www.fazagooya.com) مراجعه کنید و هم به صورت اینترنتی و هم با تماس با کارشناسان این مجموعه محصول مورد نظر خود را با کیفیت عالی، قیمت مناسب و همچنین با خیالی آسوده خریداری کنید.

شرکت فضای گویا اندیش از پیشتازان عرصه طراحی و تولید مبلمان اداری و تجهیزات اداری است. این شرکت با بکارگیری متخصصین طراحی مبلمان و صنعت چوب و استفاده از مرغوبترین مواد اولیه و همچنین تنوع در طرح، رنگ، سایز و رعایت استانداردهای ملی و بین‌المللی محصولات اداری خود را با کیفیتی برتر تولید می‌کند. مبلمان اداری فضا گویا با نوآوری در صنعت چوب و ام دی اف و بکارگیری پیشرفته‌ترین ماشین آلات و دستگاههای CNC، سیستم ماجولار را در صنعت مبلمان اداری و تجهیزات اداری کشور طراحی و معرفی کرده است.

مشخصات میز اداری فلزی مدرن چیست

با ورود به هر اداره ای این مبلمان این فضاها است که توجه مراجعان را به خود جلب می نماید. استفاده از تجهیزات مدرن و منطبق با سبک طراحی این فضا باعث جذابیت و ایجاد اعتماد بیشتر به افراد می شود. با مشخصات میز اداری فلزی مدرن بیشتر آشنا می شویم.

میزهای اداری

معمولا در اداره می توان انواع مبلمان اداری را با سبک ها و طراحی های مختلف مشاهده نمود. میزها از مهم ترین قطعات این مبلمان است که در تنوع بسیار بالا تولید و در هر اداره با توجه به رتبه شغلی افراد از آنها استفاده می شود. از انواع میزهای مورد استفاده در یک اداره می توان به میزهای کارمندی، میزهای کارشناسی، میز کانتر، میز مدیریت، میز کنفرانس و ... اشاره نمود که هر کدام بسته به نوع فضا و تعداد افراد به شکل های بسیار زیبایی طراحی می شوند. امروزه استفاده از تجهیزات مدرن به یک امر پرطرفدار در ادارات تبدیل شده است. افراد بسیاری با توجه به زیبایی و شاخصه های بالای این نوع تجهیزات از آن ها جهت  جذابیت بیشتر محیط اداری استفاده می نمایند. اما در این تجهیزات میزها دارای جایگاه بسیار بالایی هستند به صورتی که نمی توان هیچ اداره ای را بدون میز تصور نمود. این میزها دارای چند مشخصه بارز هستند که به آن ها می پردازیم.

میز اداری

میز اداری

مشخصات میز اداری فلزی مدرن

بسته به نوع رتبه اداری هر فرد در هر اداره می توان از انواع میزهای مدرن با طراحی های مختلف استفاده نمود. اگرچه طراحی و سبک میزها در ادارات مختلف متفاوت است اما مشخصات میز اداری فلزی مدرن در بیشتر آن ها تقریبا یکسان است و به جرات می توان گفت که میزهای اداری مدرن فلزی از چند ویژگی مشابه سود می برند. از مهم ترین این ویژگی های می توان به این موارد اشاره نمود.

میز اداری مدرن

میز اداری مدرن

ارتفاع مناسب

میزها به دلیل نوع کاربری باید از ارتفاع مناسبی بسته به شرایط محیطی برخوردار باشند. استفاده از تجهیزات استاندارد که بتواند نیازهای مصرف کنندگان را در طول روز به خوبی فراهم نماید از مهم ترین دغدغه های تولید کنندگان این نوع تجهیزات است. به عنوان مثال، از مشخصات میز اداری فلزی مدرن می توان به ارتفاع متناسب با شرایط فیزیکی هر مصرف کننده اشاره نمود. هیچ فردی در دنیا با شرایط فیزیکی مشابه وجود ندارد و اغلب  افراد در چند ویژگی با دیگران تفاوت دارند. سفارشی سازی میزهای اداری باعث می شود تا مصرف کنندگان این نوع تجهیزات بدون آسیب های احتمالی ناشی از ساعت ها کار مداوم در پشت این میزها از این ساعات نهایت استفاده را ببرند. از مشخصات میز اداری فلزی مدرن ارتفاع مناسب در حدود 75 سانتی متر است که این ارتفاع در میزهای کارشناسی و یا نقشه کشی با تغییراتی همراه است. البته توجه کنید که در افراد با قد بیشتر این ارتفاع افزایش می یابد.

ارتفاع صندلی اداری

ارتفاع صندلی اداری

ابعاد مناسب

بسته به تعداد افرادی که از میزهای اداری استفاده می نمایند باید ابعاد مشخصی را برای آن ها در نظر گرفت. در صورتی که میزها برای هر فرد به تنهایی طراحی شده است باید دارای ابعاد مشخصی باشد. اما این ابعاد در میزهای مدیریتی یا میزهای کنفرانس بسته به تعداد افراد تغییر می نماید. معمولا در میزهای کنفرانس برای هر فرد مقدار فضایی مشخص در نظر گرفته می شود که باید حتما در زمان طراحی به این مقدار فضا توجه نمود. عدم توجه به رعایت این مقدار فضا باعث تنگی جا در زمان کنفرانس می شود و خستگی شدید برای شرکت کنندگان به همراه دارد.

پرطرفدارترین مطالب مارا از دست ندهید!

ابعاد صندلی اداری

ابعاد مناسب صندلی اداری

متریال مقاوم از مهم ترین مشخصات میز اداری فلزی مدرن

میزهای اداری مدرن امروزه از نوعی متریال بسیار مقاوم تولید می شود. پایه های فلزی از پروفیل های آهنی با رنگ های کوره ای تولید می شوند که این کار علاوه بر زیبایی استحکام بسیار بالایی به میز می بخشد. استفاده از رنگ های زیبا و شاد که باعث نشاط در مصرف کنندگان می شود نیز از مشخصات میز اداری فلزی مدرن است. توجه نمایید که نوع طراحی و رنگ مصرفی بر روی این میزها باید حتما با سبک دکوراسیون انتخابی در اداره همخوانی داشته که زیبایی بیشتری به فضا ببخشد. از مشخصات میز اداری فلزی مدرن همچنین می توان به نحوه طراحی این میزها اشاره نمود. معمولا  در طراحی این میزها علاوه بر توجه سبک دکوراسیون به کارایی بیشتر آن ها نیز توجه می شود. قرارگیری سیم و کابل در درون فضای میز بدون آسیب به زیبایی بصری محیط از مهم ترین مشخصات میز اداری فلزی مدرن است. استفاده از متریال های مقاوم و زیبا و همچنین مدرن مانند: ام دی اف هایگلاس و یا شیشه و کورین از دیگر مشخصات میز اداری فلزی مدرن است که زیبایی چشمگیری به فضای اداری می بخشد.

مشخصات میز اداری مدرن

مشخصات میز اداری مدرن

کارایی میزهای اداری مدرن

بیشتر میزهای ادرای باید به گونه ای طراحی شوند که بتوان از آن ها به خوبی در موارد مختلف استفاده نمود. به همین سبب طراحان این گونه تجهیزات برای میزهای اداری مدرن از انواع اتصالات و پایه های فلزی با قابلیت تغییر و تنظیم ارتفاع استفاده می نمایند. استفاده از میزهای کار گروهی در هر اداره ای علاوه بر کاهش هزینه ها و کم کردن فضای مورد نیاز برای نصب این تجهیزات باعث افزایش راندمان کاری با ایجاد تعامل در کارمندان می شود. از دیگر مشخصات میز اداری فلزی مدرن در نظر گرفتن فضاهای مختلف جهت نگهداری از اسناد و مدارک است. نصب فایل های چند کشو در طراحی این میزها باعث ممانعت از آشفتگی در زمان کار بر روی این میزها می شود و علاوه بر آن زیبایی بیشتری به این گونه تجهیزات می دهد. استفاده از انواع قفل ها با تکنولوژی های پیشرفته نیز باعث جلوگیری از بروز هرگونه خطر امنیتی برای ادارات می شود.

در زمان خرید این نوع تجهیزات حتما به برند تولید کننده توجه نمایید. سفارشی سازی مبلمان اداری باعث می شود تا هر فرد با فیزیک بدنی مختص به خود از شرایط کاری بسیار مطلوبی در محیط کاری برخوردار شده و راندمان کاری در این افراد تا حد قابل توجهی افزایش یابد. اطمینان از کیفیت متریال و توجه به سبک طراحی از دیگر نکات مهم در زمان خرید این محصولات مبلمان اداری است. برای خرید یا سفارش تولید مبلمان اداری با بالاترین کیفیت و زیباترین طراحی به سایت ما مراجعه نمایید.

مهمترین مشخصات صندلی مدیریتی پارچه ای

از مهمترین مسائلی که ذهن طراحان دکوراسیون اداری را درگیر می نماید انتخاب متریال مبلمان اداری است. استفاده از انواع متریال مانند پارچه در زمان تولید باعث شده است تا دست این گروه از افراد برای انتخاب باز باشد. با مشخصات صندلی مدیریتی پارچه ای و ویژگی های این محصول آشنا می شویم.

انواع صندلی مدیریتی

معمولا مبلمان اتاق مدیریت از مهمترین قسمت ها در تجهیزات اداری است. توجه به زیبایی و انتخاب سبک در این مبلمان تاثیری خارق العاده بر اعتماد سازی فضای کاری در این ادارات دارد. به همین سبب برای تهیه میز و صندلی مدیریتی باید به چند المان مهم توجه ویژه داشت. این المان ها تاثیر زیادی در طراحی داخلی و سبک چیدمان دکوراسیون در این اتاق دارد.

صندلی مدیریتی

صندلی مدیریتی

مشخصات صندلی مدیریتی پارچه ای

همانگونه که عنوان شد انتخاب مبلمان اتاق مدیریت در هر اداره یا سازمان نقشی تعیین کننده در اعتماد مراجعه کنندگان به این محیط ها دارد. به همین علت اغلب طراحان دکوراسیون برای انتخاب مبلمان مدیریت به چند ویژگی مهم توجه می نمایند. یکی از ویژگی های مهم توجه به نوع متریال در صندلی مدیریتی است. این متریال باید دارای چند ویژگی باشد تا علاوه بر زیبایی تامین کننده نیاز مصرف کننده باشد. مشخصات صندلی مدیریتی پارچه ای و چند نکته مهم درباره آن.

مشخصات صندلی مدیریتی پارچه ای

مشخصات صندلی مدیریتی پارچه ای

پرطرفدارترین مطالب مارا از دست ندهید!

توجه به متریال پارچه صندلی مدیریتی

شاید یکی از مهمترین مشخصات صندلی مدیریتی پارچه ای متریال آن باشد. روکش صندلی اداری در این نوع از نوعی پارچه مخصوص تولید می شود که علاوه بر دوام دارای چند مزیت بزرگ است. تبادل هوا در این نوع پارچه به خوبی صورت می گیرد. این ویژگی سبب می شود تا در اثر استفاده در طی چندین ساعت بدن بر روی آن عرق نکند و پوست بدن آسیب نبیند. علاوه بر آن تعرق باعث آسیب به بافت پارچه می شود. تولید پارچه از الیاف محکم از دیگر ویژگی های این نوع پارچه است. این ویژگی نیز باعث می شود تا در اثر مرور زمان و عوامل محیطی مانند رطوبت ناشی از تعریق بدن متریال صندلی دچار فرسودگی نشود. از مشخصات صندلی مدیریتی پارچه ای دارا بودن رویه پی یو بوده که به آن استحکام بیشتری می دهد.

متریال صندلی مدیریت پارچه ای

متریال صندلی مدیریت پارچه ای

ارگونومیک سازی بدنه صندلی

امروزه مبلمان اداری به طرز شگفت انگیز با ارگونومیک بدنی افراد مطابقت داده می شوند. توجه به استانداردهای مربوطه و فیزیک بدنی در افراد مختلف در زمان تولید این نوع صندلی ها باعث می شود تا افراد کمتر در اثر نشستن بر روی  این نوع مبلمان  احساس خستگی نمایند. علاوه بر ارگونومیک بدنه این نوع صندلی دارای پشتی بلند و راحت است که باعث خستگی پشت نمی شود و به آن زیبایی بیشتری می بخشد. شیب قسمت نشیمنگاه صندلی از دیگر مشخصات صندلی مدیریتی پارچه ای است که باعث راحتی در زمان نشستن و تبادل هوا در قسمت زیره صندلی می شود. این ویژگی نیز مانع از گرفتگی عضلات در این قسمت از بدن می شود. این صندلی دارای قسمتی به عنوان پشت گردنی بوده که مانع از خستگی گردن می شود. قسمت پشت صندلی نیز دارای یک ستون فلزی مستحکم است که علاوه بر زیبایی بر دوام و عمر طولانی صندلی تاثیر زیادی دارد.

ارگونومیک سازی بدنه صندلی

ارگونومیک سازی بدنه صندلی

قسمت های متحرک صندلی از مشخصات صندلی مدیریتی پارچه ای

به دلیل ساختار این نوع صندلی از چندین قسمت متحرک تشکیل شده است. این قسمت ها باعث می شود تا بتوان در مشخصات صندلی مدیریتی پارچه ای تغییرات زیادی برای ایجاد راحتی بیشتر اعمال نمود. به عنوان مثال، دسته صندلی قابلیت تنظیم در چندین حالت مختلف را دارد که از بروز آسیب به بازو و آرنج جلوگیری می نماید. همچنین بر روی دسته از فوم انتگرال که نوعی فوم با قابلیت های بسیار ویژه است استفاده شده است. این فوم بر مشخصات صندلی مدیریتی پارچه ای تاثیر زیادی داشته و کارایی آن را چندین برابر می نماید. پشت گردنی در این صندلی نیز قابلیت تنظیم داشته و به سمت بالا حرکت می نماید. این قابلیت کمک می کند تا هر فرد با هر اندازه قد بتواند از آن استفاده نماید. قسمت تکیه گاه در صندلی به راحتی به جلو و عقب حرکت کرده و می توان در مواقع لزوم از آن جهت زمان استراحت استفاده نمود. این صندلی همچنین دارای جک تنظیم ارتفاع بوده که می تواند با قد افراد آن را منطبق نمود. دسته تعبیه شده بر روی صندلی مانع از فشار بر روی کمر شده و از بروز خستگی در آن می کاهد. برای این که در زمان کار این قسمت های متحرک باعث حرکت صندلی نشوند از از بروز آسیب در فرد جلوگیری نمایند از مکانیزم چهار قفل بر روی صندلی سود برده شده است. با این قفل ها صندلی در حالت دلخواه ثابت مانده و تنها در زمان نیاز قابلیت حرکت دارد.  

بخش های متحرک صندلی

بخش های متحرک صندلی

پایه های صندلی مدیریتی پارچه ای

از مشخصات صندلی مدیریتی پارچه ای پایه های آن است. این نوع صندلی دارای 5 پایه با قابلیت حرکت است. حرکت روان چرخ های نصب شده بر روی پایه ها باعث تسریع در حرکت صندلی بر روی هر نوع متریال می شود. متریال پایه ها نیز از آلومینیوم بوده و که در برابر فشار حاصل از وزن افراد دارای تحمل بالایی هستند و کمتر دچار آسیب می شود. برای جلوگیری از زنگ زدگی نیز بر روی پایه ها از آبکاری کروم استفاده شده است که علاوه بر مقاومت بر زیبایی و جذابیت صندلی اضافه می نماید.

پایه های صندلی مدیریت پارچه ای

پایه های صندلی مدیریت پارچه ای

متریال فوم سرد در تولید صندلی پارچه ای

این نوع فوم که با تکنولوژی بسیار مدرن توسط دستگاه های به روز تولید شده است قابلیت استحکام بالایی داشته و در طولانی مدت باعث صدمه و آسیب به عضلات و ماهیچه ها نمی شود. همچنین این نوع فوم به صورت قالبی تولید و در اثر استفاده مکرر دچار فرورفتگی نمی شود. بر روی این فوم از پارچه با قابلیت دوام و مقاومت بالا استفاده شده است. از مشخصات صندلی مدیریتی پارچه ای عدم رز دهی پارچه آن در اثر استفاده است. طرح و رنگ های متنوع این نوع صندلی باعث زیبایی و جذابیت بالای آن شده و که باعث محبوبیت آن در میان مصرف کنندگان می شود. به دلیل تنوع وسیع رنگ و طراحی این صندلی با هر نوع سبک در هر فضایی کاملا مطابقت داشته و فضایی زیبا و خاص برای مصرف کننده ایجاد می نماید.

نحوه نصب پارتیشن شیشه ای را بدانید

نحوه نصب پارتیشن شیشه ای امروزه در بین طراحان داخلی ساختمان و افرادی که می خواهند دکوراسیون مدرن و تفکیک شده ای داشته باشند بسیار مورد توجه است. پارتیشن های شیشه ای انواع مختلفی دارند که باتوجه به کاربری و سلیقه مشتری، انتخاب و مورد استفاده قرار می گیرد. اگر به دنبال نحوه نصب پارتیشن شیشه ای برای خانه یا محل کار خود هستید حتما در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

پارتیشن شیشه ای

امروزه پارتیشن های شیشه ای یا glass partition جایگاه ویژه ای را در بین مردم و طراحان دکوراسیون داخلی پیدا کرده است. این پارتیشن ها در همه جا قابل استفاده هستند به عنوان مثال در واحد های مسکونی و خانه های مدرن، دفاتر و ادارات مختلف دولتی و خصوصی و ... کاربرد فراوان دارند. در حقیقت علاوه بر کارایی مناسب جلوه خاص و زیبایی به محیط داخل ساختمان می بخشند.

پارتیشن های شیشه ای تنوع بسیاری نیز دارند که دست مصرف کننده را باز می گذارد تا با توجه به سلیقه خود بهترین نمونه آن را انتخاب و مورد استفاده قرار دهد. علاوه بر این سرعت و سهولت نصب آن بر مزایای دیگر استفاده از این دسته از پارتیشن ها می افزاید. البته توجه داشته باشید که کیفیت و کارایی مناسب مستلزم نظر کارشناس و نصب توسط افراد فنی و متخصص در این حوزه می باشد.

در ادامه این مقاله به نحوه نصب پارتیشن شیشه ای، انواع و مدت زمان نصب آن اشاره خواهیم کرد.

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای

انواع پارتیشن های شیشه ای

نحوه نصب پارتیشن شیشه ایبه این گونه است که با توجه به نوع کاربری شما، کارشناسان بهترین مدل را به شما پیشنهاد خواهند داد تا بدون نگرانی خرید خود را انجام دهید. پارتیشن های شیشه ای معمولا در چند مدل ارائه می شوند که عبارت است از پارتیشن دوجداره و تک جداره، پارتیشن ریلی متحرک، پارتیشن فریم لس و فرم دار و... .

توجه داشته باشید که نحوه نصب پارتیشن شیشه ای با توجه به انواع ذکر شده متفاوت است و مستلزم اندازه گیری درست، محل مناسب برای نصب و... می باشد. برآورد ابعاد فضای مورد نظر نیز با استفاده از ترازهای دقیق لیزری و دیگر ابزراهای اندازه گیری انجام می شود.

علاوه بر موارد گفته شده کارشناسان مربوطه می بایست نوع شیشه، ضخامت شیشه، اندازه، یراق آلات مورد استفاده و... را برای نصب پارتیشن شیشه ای مشخص کنند تا کار به درستی و بدون کوچکترین خطا انجام شود.

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن

نحوه نصب پارتیشن شیشه ای و مزایای آن در چیست؟

در صورت استفاده از پارتیشن های شیشه ای قسمت های مختلف خانه یا محیط کار شما به صورت حرفه ای و با سبکی مدرن از یکدیگر تفکیک می شود. این تفکیک به گونه ای است که علاوه بر داشتن جلوه ای خاص و زیبا، مانع از عبور نور طبیعی نبوده و بالعکس با بازتاب نور طبیعی می تواند روشنایی روز را دوچندان کند.

پرطرفدارترین مطالب مارا از دست ندهید!

نحوه نصب پارتیشن شیشه ای، آسانی در مراحل انتخاب و نصب است به طوری که لازم نیست مدت زمان زیادی را صرف نصب و اندازه گیری کنید و این کار توسط کارشناسان مربوطه به سرعت و سهولت قابل انجام است. بعلاوه استفاده از این متریال با توجه به کارکرد و زیبایی آن بسیار مقرون به صرفه است.

نصب پارتیشن شیشه ای

نصب پارتیشن شیشه ای

نصب فریم پارتیشن شیشه ای و مرحله جوشکاری

نحوه نصب پارتیشن شیشه ای به گونه ای است که این نوع پارتیشن ها دارای فریم هایی هستند که به منظور ایجاد امنیت بیشتر و همینطور افزایش جلوه و زیبایی پارتیشن نصب می شوند. معمولا فریم هایی که برای نصب پارتیشن شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرد از جنس استیل با آلومینیوم هستند. از نظر زیبایی پارتیشن شیشه ای خود به هیچ وجه نگران نباشید زیرا این دسته فریم ها می توانند به صورت توکار و تنها بالا و پایین پارتیشن ثابت قرار بگیرند و در صورت نصب پارتیشن شیشه ای ثابت به طور کامل از نظر پنهان می ماند.

نکته ای که در بالا به آن اشاره شد برای پارتیشن های متحرک صادق نیست و در نصب پارتیشن های متحرک فریم قابل رویت است که طی دو مرحله نصب می شود. قسمت ثابت فریم قبل از نصب پارتیشن و قسمت متحرک فریم بعد از نصب پارتیشن.

نصب فریم پارتیشن شیشه ای

نصب فریم پارتیشن شیشه ای

نصب پارتیشن شیشه ای چقدر طول می کشد؟

با توجه به حجم پروژه برای نصب پارتیشن های ثابت و متحرک شیشه ای، می توان مدت زمان لازم برای عملیات نصب را تخمین زد. به عنوان مثال در پروژه های بزرگ نظیر ادارات، بیمارستان و... نیاز به نیروی فنی ماهر و کاربلد بوده و مدت زمانی حدود دو روز برای نصب پارتیشن ها مورد نیاز است.

این مقدار برای نصب یک پارتیشن شیشه ای برای یک واحد مسکونی و حجم کاری کمتر می تواند طی چند ساعت انجام شود و به پایان برسد. توجه کنید که برای نصب پارتیشن ها حتما از نیروی متخصص در این کار کمک بگیرید تا استاندارد هایی که مرتبط با ارتفاع، ضخامت مناسب شیشه، طریقه نصب و... می باشد را به درستی انجام دهند و پس از نصب، از نظر کیفیت، کارایی و امنیت آسوده خاطر باشید.

مدت زمان نصب پارتیشن شیشه ای

مدت زمان نصب پارتیشن شیشه ای

نکات کاربردی دیگر در نحوه نصب پارتیشن شیشه ای

  • قبل از اینکه نصب پارتیشن های شیشه ای صورت گیرد لازم است که اطلاعات دقیقی راجع به محل قرار گرفتن آن جمع آوری شود به این دلیل که هر مدل از پارتیشن های شیشه ای نیازمند شرایط اصولی و ویژه ای برای نصب هستند که می بایست از جانب کارشناسان محاسبه مورد تایید قرار بگیرد.
  • بعد از بررسی فضای مورد نظر جهت اجرای پارتیشن، لازم است که یک نقشه دقیق از محل مورد نظر تهیه شود که در این مرحله کارشناس معمولا نظر و سلیقه مشتری را نیز مدنظر قرار می دهد.
  • در نهایت پس از جمع آوری اطلاعات مربوطه و تهیه نقشه ساخت پارتیشن شیشه ای با توجه به ابعاد، اندازه، متریال و... آغاز می شود.

عوامل تاثیرگذار در قیمت پارتیشن آلومینیومی

امروزه در بیشتر سازه ها برای جداسازی قسمت های مختلف از انواع پارتیشن با طراحی های زیبا استفاده می نمایند. این محصولات از متریال های مختلفی تولید می شوند. پارتیشن های آلومینیومی یکی از انواع مختلف این محصولات است. با عوامل تاثیرگذار در قیمت پارتیشن آلومینیومی و ویژگی های این نوع پارتیشن بیشتر آشنا می شوید.

پارتیشن های اداری

در گذشته بیشتر ادارات از یک سازه با چندین اتاق تشکیل شده بود که هر اتاق برای استفاده چندین کارمند در نظر گرفته می شد. اما امروزه کمتر سازه هایی را می توان یافت که به این شکل طراحی شده باشند. در بیشتر ادارات برای جداسازی بخش های مختلف از متریال های متفاوتی استفاده می شود.

استفاده از پارتیشن ها بسته به نبوغ و ایده های مبتکرانه طراح داخلی به این سازه ها زیبایی بی نظیری می بخشد. علاوه بر آن به دلیل تنوع گسترده متریال که در ساخت پارتیشن ها مورد استفاده قرار می گیرد، دست طراحان داخلی بسیار باز بوده و می توانند از هر متریال با هر نوع طراحی برای ایجاد فضاهای خصوصی در هر سازه استفاده نمایند.

از مهمترین متریال هایی که در اغلب پارتیشن ها مورد استفاده قرار می گیرد، آلومینیوم است. این فلز به دلیل وزن کم و سهولت در شکل پذیری برای ساخت اتصالات پارتیشن های مختلف به سقف و یا دیوارهای سازه مورد استفاده واقع می شوند. اما از این فلز برای ساخت نوع خاصی از پارتیشن که به پارتیشن آلومینیومی مشهور است نیز استفاده می شود. با ویژگی های این محصول آشنا می شویم.

پارتیشن اداری

پارتیشن اداری

ویژگی های پارتیشن آلومینیومی

از زیباترین و به روزترین نوع پارتیشن ها که در بسیاری از سازه ها مخصوصا سازه های اداری مورد استفاده واقع می شوند، پارتیشن های آلومینیومی هستند. این نوع به دلیل وزن بسیار کم و استحکام بالا برای این نوع سازه های از درجه اهمیت بالایی برخوردارند. از مهمترین ویژگی های پارتیشن های آلومینیومی می توان به این موارد اشاره نمود.

  • مقاومت بالا در برابر رطوبت و نور خورشید
  • استحکام زیاد در برابر عوامل فیزیکی مانند ضربه.
  • عمر طولانی
  • نصب راحت و سریع
  • وزن بسیار کم
  • تنوع در طراحی و رنگ بندی
  • ساختار مقاوم و چارچوب مستحکم
  • تولید به صورت شیشه ای یا نصب کرکره
  • استفاده از متریال های مختلف جهت ایجاد زیبایی بصری
  • سهولت در جابجایی و حمل و نقل.
  • قابلیت نصب و تاسیسات در فضای میانی پارتیشن بدون تاثیر بر زیبایی آن.
  • قیمت بسیار مناسب نسبت به انواع پارتیشن های دیگر.
  • تعمیر و تعویض قسمت های آسیب دیده در کمترین زمان بدون آسیب به قسمت های دیگر.

این ویژگی ها علاوه بر تاثیر در زیبایی از عوامل تاثیرگذار در قیمت پارتیشن آلومینیومی نیز محسوب می شوند.

پارتیشن آلومینیومی

پارتیشن آلومینیومی

تنوع پارتیشن آلومینیومی از عوامل تاثیرگذار در قیمت پارتیشن آلومینیومی

این نوع پارتیشن ها به دو نوع تک جداره و دوجداره تولید می شوند. استفاده از این دو نوع کاملا وابسته به محیط بوده و در مکان های مختلف می توان از هر کدام از این دو نوع استفاده نمود. معمولا در فضاهایی که عدم وجود سروصدا از اهمیت بالایی برخوردار است و باید فضا آرام و ساکت باشد، از انواع پارتیشن آلومینیومی دوجداره استفاده می شود. این نوع به دلیل نوع ساخت در برابر صدا و حرارت عایق بوده و محیط را از هر گونه صدای اضافی محافظت می نماید.

پرطرفدارترین مطالب مارا از دست ندهید!

اما برای محیط های کم اهمیت تر از نظر سروصدا می توان از انواع تک جداره این پارتیشن استفاده نمود.

قیمت پارتیشن آلومینیومی

قیمت پارتیشن آلومینیومی

عوامل تاثیرگذار در قیمت پارتیشن آلومینیومی اداری

همان گونه که اشاره شد تنوع تولید این نوع پارتیشن از عوامل تاثیرگذار در قیمت پارتیشن آلومینیومی به حساب می آید. پارتیشن های دو جداره و تک جداره با قیمت های مختلفی در بازار عرضه می شوند. اما معمولا نوع تک جداره پارتیشن آلومینیومی از قیمت کمتری نسبت به دو جداره برخوردار است. به همین سبب پارتیشن های تک جداره از انواع پارتیشن های ارزان قیمت بازاری هستند.

عوامل موثر در قیمت پارتیشن

عوامل موثر در قیمت پارتیشن

ترکیب متریال های مختلف عامل مهم تاثیر گذار بر قیمت پارتیشن

از مهمترین ویژگی های پارتیشن های آلومینیومی، قابلیت ترکیب این محصول با متریال دیگر است. نوع متریال ها می تواند بسیار متنوع باشند. به عنوان مثال، از انواع شیشه مانند: شیشه های سکوریت، سندبلاست، طرح دار و یا ساده در تولید این محصول می توان استفاده نمود. همچنین استفاده از متریال ام دی اف نیز می تواند به پارتیشن زیبایی و جلوه ی بیشتری ببخشد.

قیمت پارتیشن

قیمت پارتیشن

چند عامل موثر بر قیمت پارتیشن آلومینیومی

علاوه بر موارد ذکر شده می توان به عوامل تاثیرگذار در قیمت پارتیشن آلومینیومی دیگری نیز اشاره نمود. این عوامل عبارتند از:

  • متراژ پارتیشن مورد نیاز
  • نوع پروفیل مصرفی در ساخت پارتیشن، در ساخت پارتیشن های آلومینیومی از پروفیل با ضخامت های مختلف از 3 تا 16 میل استفاده می شود. در پارتیشن های دو جداره نوع پروفیل ضخیم تر بوده و از مواد مخصوصی جهت پر نمودن حد فاصل دو پروفیل استفاده می شود. استفاده از نوارهای بی رنگ باعث زیبایی بصری بیشتر پارتیشن و عایق نمودن آن در برابر سروصدا و حرارت می شود. تغییر در نحوه ساخت باعث می شود تا قیمت پارتیشن آلومنیومی دچار تغییرات زیادی شود.
  • نوع متریال مصرفی و ابعاد آن، در ساخت این نوع پارتیشن می توان از سه متریال مختلف به صورت همزمان استفاده نمود. این سه متریال عبارتند از: شیشه، آلومینیوم و ام دی اف که این تنوع متریال از عوامل تاثیرگذار در قیمت پارتیشن آلومینیومی است.
  • هزینه نصب و اجرای پارتیشن آلومینیومی در هر سازه، مدت زمان نصب، متراژ پارتیشن و همچنین تعداد افراد حاضر در پروژه نیز از عوامل تاثیرگذار در قیمت پارتیشن آلومینیومی هستند.

برای خرید پارتیشن آلومینیومی و یا اطلاع از نحوه محاسبه قیمت و عوامل تاثیرگذار در قیمت پارتیشن آلومینیومی می توانید به سایت ما مراجعه و با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت محصول مورد نظر خود را تهیه نمایید. کارشناسان در این سایت آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.