فضاگویا

شرکت مبلمان اداری فضا گویا اندیش با تجربه ای موفق و پیشرو در صنعت مبلمان اداری و صندلی اداری با سبکی مدرن و قیمتی مناسب در طراحی و تولید میز و صندلی اداری، مبلمان اداری، پارتیشن اداری، میز مدیریتی و میز کنفراس همواره رویکرد توسعه ای و پیشرفت داشته است.

فضاگویا

شرکت مبلمان اداری فضا گویا اندیش با تجربه ای موفق و پیشرو در صنعت مبلمان اداری و صندلی اداری با سبکی مدرن و قیمتی مناسب در طراحی و تولید میز و صندلی اداری، مبلمان اداری، پارتیشن اداری، میز مدیریتی و میز کنفراس همواره رویکرد توسعه ای و پیشرفت داشته است.

با ویژگی های جدیدترین مبلمان اداری مدرن بیشتر آشنا شوید

به گزارش واضح آرشیو وب فارسی: انواع مبلمان اداری یکی از اجزای جدا نشدنی از محیط های اداری می باشد که امروزه در تنوع رنگی و طرحی بسیاری ساخته می شوند. انتخاب مبلمان اداری مناسب و با کیفیت از موارد مهمی است که تاثیر بسزایی در کسب و کار افراد خواهد گذاشت و مدیران به هنگام خرید مبلمان اداری، باید توجه ویژه ای به نوع طرح آنها، هماهنگی با دکوراسیون داخلی محیط اداری و با کیفیت بودن آن داشته باشند.

با گذر زمان و با وجود دستگاه های پیشرفته و علاوه بر آن سلایق مختلف افراد، این روزها مبلمان اداری در تنوع رنگی و طرحی بسیاری ساخته می شود که مدیران را به هنگام خرید دچار سردرگمی می کند.

در این گزارش که توسط کارشناسان ما در مجموعه مبلمان اداری فضاگویا تهیه شده است، در نظر داریم تا شما عزیزان را با جدیدترین مبلمان اداری مدرن و ویژگی های آنها بیشتر آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.


جدیدترین مبلمان اداری مدرن

جدیدترین مبلمان اداری مدرن

همانطور که اطلاع دارید، دکوراسیون داخلی و مبلمان اداری که برای محیط کاری انتخاب می کنید، باید متناسب با فعالیت و نوع حرفه مجموعه باشد. پس به هنگام انتخاب انواع مبلمان باید دقت بسیاری داشته باشید تا بهترین و متناسب ترین وسیله را برای محیط اداری خود با قیمت مناسب خریداری کنید.

از این رو مبلمان اداری مدرن با سبک های مدرن و نوین خود امروزه مخاطبان بسیاری را به خود جذب کرده است. تنوع طرحی و رنگی موجود در مبلمان های مدرن امروزی موجب شده تا افراد زیادی خواهان این سبک از مبلمان اداری باشند.

این مورد بر همگان واضح است که هر یک از انواع میز اداری، انواع صندلی اداری، پارتیشن در انواع سبک ها و طرح ها، جزو موارد مهم و ضروری جهت استفاده در یک شرکت و محیط های کاری می باشد.

میز اداری از جمله لوازم ضروری برای تمامی ادارات و سازمان ها و نهادها و ارگان ها به شمار می رود. اما برخی از مدیران در انتخاب بهترین میز اداری بزرگ برای شرکت خود با وسواس زیادی عمل می کنند و گاهی انتخاب میز دفتر کار برای آن ها به سختی انجام می شود. به ویژه اگر شرکت از بخش های متعدد تشکیل شده باشد.

تصور غلطی که وجود دارد این است که با وجود کارگاه های متعدد ساخت و طراحی میز اداری، کار سفارش و تهیه میزهای اداری بسیار آسان می باشد، در صورتیکه این کار کاملا علمی است و نیاز به تخصص و مشاوره دارد. انتخاب صحیح میز اداری ساده برای کارکنان در بهره وری و بازده کاری آن ها تاثیر مستقیم دارد.


ویژگی های مبلمان اداری مدرن

مهمترین نکات به هنگام انتخاب مبلمان اداری مدرن

انتخاب رنگ مناسب برای مبلمان مدرن از قبیل سفید، مشکی، قهوه ای، زرشکی و رنگ های سنگین برای ادارات، انتخاب طرح برای زنده نگه داشتن نماد پویایی و در عین حال زیبایی و هماهنگی با وسایل، رنگ و مدل مبلمان، هماهنگی میان رنگ و دیوار های محیط اداری، هماهنگی میان رنگ و کفپوش محیط اداری، هماهنگی میان مدل انتخابی مبلمان با محیط، جنس مبل و . . . از جمله مهمترین و کلیدی ترین مشخصات بهترین مبلمان های اداری می باشد.

 

برای محیط های شلوغ و پر رفت و آمد، که دارای دیواره های کرمی و کفپوش قهوه ای هستند، متناسب با مشخصاتی که این محیط ها دارند، به منظور ایجاد هماهنگی میان مدل مبلمان و رنگ دیواره و کفپوش، بایستی از مبلمان اداری ساده و قهوه ای تیره استفاده کرد.

مبلمان اداری مدرن سبک ساده ای نسبت به سایر سبک هایی همچون کلاسیک و لوکس داشته و بیشتر در انواع اشکال هندسی و با یک متریال ساده طراحی شده است. در این سبک استفاده از شیشه و فلز خیلی به چشم می خورد و محدودیتی برای استفاده از آن‌ها وجود ندارد.

آیا پارتیشن اداری در سبک مدرن نیز وجود دارد؟

برای بسیاری از افراد این سوال وجود دارد که آیا انواع پارتیشن اداری در سبک مدرن نیز طراحی و تولید می شود؟

جواب این سوال بله است، پارتیشن های اداری نیز همچون دیگر مبلمان اداری در سبک ها و طرح های متنوعی ساخته شده که به راحتی می توانید سبک و طرح مورد نظر خود را برای محیط اداری خود انتخاب و خریداری کنید.

پارتیشن های اداری به صورت پارتیشن اداری ثابت و پارتیشن اداری متحرک در انواع متنوعی از متریال ها و جداره ها طراحی و تولید می شود.

مدل پارتیشن اداری به علت تنوع در طرح، ارتفاع، نوع کاربری، ترکیب ‌بندی رنگ، متریال و ملزومات آن می ‌تواند مکمل مناسبی در طراحی دکوراسیون فضاهای اداری باشد، ضمن آنکه این محصولات قابل نصب و اجرا به صورت مستقل (بدون آسیب رساندن به کف اصلی فضا) و جابجایی آن و در صورت لزوم اصلاح متراژ می ‌باشد.


انواع پارتیشن اداری مدرن در تنوع طرح و رنگ

بهترین مبلمان اداری با تنوع طرح و رنگ را از کجا بخریم؟

افراد بسیاری هستند که به دنبال بهترین مجموعه ای برای خرید انواع مبلمان اداری در تنوع طرح و رنگی بسیار می باشند. اگر در کنار تنوع طرحی و رنگی، کیفیت و قیمت مناسب نیز برای شما اهمیت دارد، ما به شما عزیزان مجموعه فضاگویا (www.fazagooya.com) را معرفی می کنیم.

این شرکت با بکارگیری متخصصین طراحی مبلمان و صنعت چوب و استفاده از مرغوبترین مواد اولیه و همچنین تنوع در طرح، رنگ، سایز و رعایت استانداردهای ملی و بین‌المللی محصولات اداری خود را با کیفیتی برتر تولید می‌کند. مبلمان اداری فضا گویا با نوآوری در صنعت چوب و ام دی اف و بکارگیری پیشرفته‌ترین ماشین آلات و دستگاههای CNC، سیستم ماجولار را در صنعت مبلمان اداری و تجهیزات اداری کشور طراحی و معرفی کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.