فضاگویا

شرکت مبلمان اداری فضا گویا اندیش با تجربه ای موفق و پیشرو در صنعت مبلمان اداری و صندلی اداری با سبکی مدرن و قیمتی مناسب در طراحی و تولید میز و صندلی اداری، مبلمان اداری، پارتیشن اداری، میز مدیریتی و میز کنفراس همواره رویکرد توسعه ای و پیشرفت داشته است.

فضاگویا

شرکت مبلمان اداری فضا گویا اندیش با تجربه ای موفق و پیشرو در صنعت مبلمان اداری و صندلی اداری با سبکی مدرن و قیمتی مناسب در طراحی و تولید میز و صندلی اداری، مبلمان اداری، پارتیشن اداری، میز مدیریتی و میز کنفراس همواره رویکرد توسعه ای و پیشرفت داشته است.

انواع گل آرایی حرفه ای مجالس عروسی

هنر گل آرایی که امروزه کاربردهای زیادی دارد در جشن ها و مراسم های مختلف نیز مورد استفاده قرار می گیرد. گل آرایی در واقع هنر استفاده از گل ها و گیاهان تزئینی برای ایجاد و خلق یک صحنه یا ترکیب و یا منظره ای زیبا و چشم نواز است. در این هنر خلاقیت و نوع طراحی است که یک کار را از مابقی کارها متفاوت و ویژه تر جلوه خواهد داد. سبک های گوناگون گل آرایی حرفه ای عبارتند از: سبک‌های شرقی، غربی، مخاط و اروپایی. در این مقاله قصد داریم در ابتدا اطلاعاتی درباره گل و گل آرایی را برای شما شرح می دهیم و در ادامه به حرفه گل آرایی و لزوم گل آرایی در مجالس می پردازیم.

گل آرایی حرفه ای در مجالس عروسی

عروسی که یکی از باشکوه ترین مراسم های زندگی هر فردی به شمار می رود باید به زیباترین شکل ممکن برگزار شود. زوجین برای جشن گرفتن ازدواج خود مراسمی را تهیه و تدارک می بینند و تشریفات این مراسم را بر عهده موسسات تشریفات مجالس قرار می دهند. از جمله مسئولیت هایی که این موسسات بر عهده دارند گل آرایی و تزئین سالن و یا باغ عروسی و اتاق عقد و همچنین ماشین عروسی به درخواست زوجین است. گل آرایی مراسم عروسی مدل های مختلفی را شامل می شود که در ادامه به آنها می پردازیم.

 

 

بخش های گل آرایی حرفه ای مجالس عروسی

گل آرایی حرفه ای برای مسیر ورود عروس و داماد و همچنین مسیر ورود مهمانان: گل آرایی حرفه این بخش باعث جلب توجه بیشتر مهمانان خواهد شد. همیشه ابتدای ورود است که توجه را جلب می کند.

گل آرایی حرفه ای جایگاه عروس و داماد: گل آرایی این جایگاه باید با ظرافت و خلاقیت تمام انجام شود و حاصل آن یک کار شیک و حرفه ای باشد چرا که تمامی عکس های یادگاری مهمان ها با عروس و داماد در این مکان گرفته خواهد شد.

گل آرایی میزهای مهمانان: این مجلس برای جشن گرفتن و تشکر از مهمانان تدارک دیده شده است پس گل آرایی زیبا سر میز آنها خشنودی را برای آنان به همراه خواهد داشت

گل آرایی حرفه ای میزهای تزیینی و یادبود: این میزها در واقع نمونه و نماد هر تشریفات می تواند باشد. بنابراین هر چه زیباتر باشد احساس بهتری را در تشریفات ایجاد خواهد کرد.

گل آرایی میز شام: از بخش هایی از مجلس که نشانه احترام به مهمان محسوب می شود میز شام است؛ مسئولیت تشریفات همواره باید نسبت به تمیزی، مرتب بودن و زیبایی میز شام دقت و توجه لازم را داشته باشند و از متخصصین گل آرایی بخواهند به زیباترین شکل ممکن میز را برای مهمانان تزئین کنند.

همانطور که گفته شد گل آرایی مجالس عقد و عروسی مدل های متنوع و مجللی دارند که به زیبایی مجلس شما کمک زیادی می کنند

.

انواع گل از نظر ظاهری

گل ها در گل آرایی حرفه ای به سه نوع کلی تقسیم می شوند: گل های کشیده عبارتند از مریم، گلایل، شب بو، سنبل. دسته دیگر گل های مرکزی که عبارتند از: رز، ارکیده، لیلیوم، مارگریت، داوودی، کوکب و میخک و دسته سوم گل های پرکننده هستند که عبارتند از عروس، نرگس و میخک.

طراحی دکوراسیون گل و ترکیب رنگ ها

طراحی و اجرای دکوراسیون گل یکی از مهم ترین بخش های گل آرایی مجالس است. از این رو داشتن دانش گل آرایی نیاز به اطلاعات و تجربه دارد.ترکیب رنگ های مختلف در زیبایی بیشتر دکور گل نقش بسزایی دارد.ترکیب رنگ های روسن مانند سفید و صورتی همواره از ترکیب رنگ های پر طرفدار بوده است.

 

 

راهنمای طراحی دکوراسیون گل

همانطور که در بالا ذکر شد طراحی دکوراسیون و گل آرایی نیازمند دانش و تجربه کافی در این زمینه است.از این رو این امر باعث می گردد تمامی افراد قادر به انجام این حرفه نباشند.اگر شما نیز قصد اجرای دکوراسیون گل را دارید بهتر است یکی از موسسات  تشریفات عروسی معتبر را برای مجلس عروسی تان انتخاب کنید.

ویژگی های دکوراسیون گل حرفه ای

در دکوراسیون گل حرفه ای از گل های روز و با کیفیت استفاده می گردد همچنین ترکیب رنگ ها و اجرای مدل های حرفه ای در دکوراسیون گل حرفه ای بسیار مشهود و زیباست.اجرای دکوراسیون گل توسط افراد حاذق و حرفه ای در زمینه گل آرایی بسیار زیبا تر و چشم نواز تر است که این افراد با توجه به جزییات و استفاده از گل های روز به زیبایی بیشتر می افزاید.

توصیه هایی برای گل آرایی مجالس

گل آرایی مجالس و محیط سالن یا باغ عروسی در جذابیت بیشتر و تاثیر گذاری بر میهمانان اهمیت بسیاری دارد از این رو اجرای زیبا و حرفه دکوراسیون گل بسیار اهمیت دارد.دقت در ترکیب رنگ ها و انتخاب نوع گل را فراموش نکنید.همچنین استفاده از گل های روز و تازه حائز اهمیت است.در گل آرایی و اجرای دکوراسیون گل اجرای دکوراسیون گل از نظر اینکه گل آرایی در کدام بخش ها اجرا گردد و چه گل هایی استفاده شود هزینه پرداختی شما را متفاوت می کند. از این رو انتخاب افراد حرفه ای برای گل آرایی مجالس بسیار اهمیت دارد که شما می توانید با واگذار کردن گل آرایی مجلس عروسی تان به یک موسسه تشریفاتی از گل آرایی زیبای مجلس تان اطمینان داشته باشد.

 

 

 

گل آرایی مراسم عروسی

گل آرایی جایگاه عروس و داماد با سبک گل آرایی مدرن بسیار پرطرفدار و کاربردی است. گل آرایی زیبا شکوه و جلوه خاصی به مراسم می دهد. هرچه تزیین میز با گل طبیعی یا با تزیین میز با گل و شمع های بیشتری انجام شود تاثیر بیشتری بر مهمانان خواهد گذاشت. تزیین سن عروس و داماد و تزیین پشت سر عروس و داماد با تور، ساتن، گل های طبیعی و شمع لوسترهای گل بسیار زیبا خواهد بود.

از جمله کارهای خدمات مجالس عروسی گل آرایی سالن عروسی است که با سپردن این کار به یک تشریفات مجالس با سابقه می تواند به بهترین شکل انجام شود.

گل آرایی تالار عروسی

گل آرایی خدمات مجالس عروسی به عواملی وابسته است : فصل برگزاری عروسی ، سلیقه عروس و داماد , میزان هزینه و بودجه گل آرایی سقف سالن با گل های زیبا عروسی را بسیار پر زرق و برق و با شکوه میکند.گویی شما در آسمان یک باغ به صورت وارونه در حال قدم زدنید، گلدانی شیشه ای از شکوفه های فصلی رو میز قرار دهید

گل آرایی جایگاه عروس و داماد

جایگاه عروس و داماد مرکز توجه است پس خدمات مجالس عروسی در گل آرایی آن میبایست دقت فراوانی به خرج دهد

استفاده از لوستر گل به جای لوستر کریستال ، گل‌ها را از یک حلقه به شکل آبشاری آویزان کنید تا نقش یک لوستر را ایفا ‌کند و حس تازگی را القا کند

 

 

مزایای برگزاری مجالس در باغ عروسی

عروسی هر فرد روز مهمی در زندگی اش می باشد. از این رو زوج های جوان تلاش می کنند تا عروسی خود را کاملاً خاطره انگیز برگزار کنند. برخی زوج ها برای روز عروسی خود، باغ عروس کرایه می کنند که قیمت اجاره باغ عروسی هم متفاوت است ولی در مجموع با کمی صرفه جویی می توانید مراسم خود را در یک باغ با قیمت اجاره باغ عروسی مناسب بگیرید.

انتخاب باغ عروسی مناسب

انتخاب یک باغ با ظاهر آراسته و برنامه منظم بسیار مهم است. همچنین باید در نظر بگیرید که قیمت اجاره باغ عروسی با مخارج شما همخوانی داشته باشد. برای این منظور می توانید از یک موسسه تشریفات عروسی کمک بگیرید. انتخاب باغ عروسی بر اساس بودجه و سلیقه و تعداد مهمانان شما انجام می شود. می توانید با مراجعه به این مؤسسات تمام مراحل عروسی خود و خصوصاً تشریفات عروسی را به ما بسپارید. همچنین قیمت اجاره باغ عروسی با توجه به خدماتی که از ما دریافت میکنید مناسب خواهد بود. تشکیلات ما برای برگزاری مراسمات، علاوه بر اینکه یک باغ اختصاصی دارد؛ با دیگر باغ ها نیز در ارتباط بوده و می تواند از میان ده ها مورد برای شما یک باغ با شرایط مناسب پیدا کند.

 

مزایای برگزاری در باغ عروسی

برگزاری مراسم عروسی در باغ عروسی قطعا مزایای بسیاری دارد اما اطلاع از این مزایا به تصمیم گیری شما کمک بیشتری می کند.ما نیز در ادامه مزایای برگزاری مراسم در باغ عروسی را برای شما به طور خلاصه ذکر کرده ایم :

بزرگ و وسیع بودن باغ نسبت به تالار

یکی از مزایایی که به راحتی نمی توان از کنار آن گذشت، بزرگی باغ است. وسعت بیشتر باغ نسبت به تالار عروسی، باعث رفت آمد راحت تر برای مهمان ها می شود و همچنین فضای بیشتری را برای رقص و برگزاری بهتر مراسم در اختیار دارید. در برگزاری مراسم در باغ عروسی ، مهمان ها می تواند هر جا که بخواهند بنشینند و راحتی بیشتری را نسبت به تالار عروسی احساس می کنند.

 

سهولت پذیرایی از مهمان ها در باغ

دومین مزیت برگزاری مراسم عروسی در باغ، راحت بودن پذیرایی در آن است. در فضای بزرگی که باغ در اختیار شما قرار می دهد، می توان شاهد میزهای پذیرایی بزرگتر بود و همین موضوع موجب می شود که خدمه و پرسنل باغ راحت تر از مهمان ها پذیرایی کنند و جابجایی وسایل پذیرایی نیز راحت تر باشد.

 

تزئینات باغ عروسی

تزئینات در باغ عروسی می تواند نسبت به تالار کمتر باشد. البته این مورد به سلیقه عروس و داماد برمی گردد. زیرا برخی افراد باغ عروسی را خیلی بیشتر از تالار تزیین می کنند. علت اینکه می گوییم عروسی در باغ احتیاج به تزئینات کمتری دارد این است که محیط خود باغ معمولا خیلی زیبا و دلنشین است و مانند تالار عروسی احتیاج به تزئینات فراوان ندارد. ممکن است عروس و داماد بخواهند هزینه های بیشتری برای تزیین صرف کنند و این کاملا موضوعی سلیقه ای است. می توانید بهترین تزئینات باغ عروسی را با انتخابتشریفات مجالس نام آشنا تجربه نمایید.

 

عروسی در باغ و نظافت

 

انتخاب باغ برای برگزاری مراسم، به علت دارا بودن فضای باز و نداشتن دیوار، خیال شما را از بابت نظافت آسوده می کند. علاوه بر این خدمه باغ هر چند وقت یکبار می توانند در خلال مراسم به نظافت محیط بپردازند. در حالیکه که در تالار عروسی نظافت بیشتری باید انجام شود و همواره باید دغدغه نظافت محیط را داشته باشید. با انتخاب برگزاری عروسی در باغ، لازم نیست که مدام در زمان حضور مهمان ها نگران نظافت باشید.

 

محل پارک خودرو

به لطف فضای بزرگی که باغ های عروسی دارند، محل مخصوص پارک خودرو برای مهمان ها در نظر گرفته می شود. و قطعا این موضوع مهمی است زیرا در مراسم های عروسی که داخل تالار برگزار می شود پیدا کردن جای پارک برای خودرو گاهی می تواند معظل بزرگی باشد و علت آن این است که اکثر تالارهای عروسی در داخل شهر هستند. اما با برگزاری مراسم عروسی در باغ می توانید راحتی بیشتری را برای مهمان هایی که دعوت کرده اید، فراهم کنید.

 

سرکشی به مهمانان در باغ

عروس و داماد می توانند در باغ به راحتی به مهمان ها سرکشی کنند و فضای آزاد باغ این اجازه را به آنها می دهد. مراسم عروسی در باغ، دید بهتری از مهمان ها را برای عروس و داماد فراهم می کند و این مسئله می تواند موجب رضایت بیشتر آنها گردد.

 

مزیت برگزاری مراسم عروسی در باغ نسبت به تالار

باغ ها وسعت و ظرفیت بیشتری نسبت به تالار های عروسی دارند پس شما فضای بیشتری در دسترس دارید و میهمانان آزادند هر کجا که بخواهند بنشینند و محدودیت های تالار را ندارند. پذیرایی از میهمانان در باغ بهتر از تالار صورت می گیرد و با توجه به وسعت باغ و ظرفیت آن می توانیم شاهد پذیرایی خاص تر و مجلل تری نسبت به تالار باشیم و همچنین می توانیم میز های شیک و بزرگی را در قسمتی از باغ تعبیه کنیم و پذیرایی را از روی آن میزها انجام دهیم این کار نه تنها راحت تر است بلکه جلوه ی ویژه ای را به مراسم عروسی شما خواهد داد.

نکاتی برای اجاره باغ عروسی

بهترین و راحت ترین کار برای انتخاب و اجاره یک باغ عروسی مناسب انتخاب یک موسسه خدمات مجالس عالی و حرفه ای است تا به شما در این امر بر اساس سلایق شما و تجربه خودشان مشاوره دهد تا شما بهترین انتخاب را یرای زیبا ترین شب زندگیتان داشته باشید و با خیال راحت از میهمانان تان پذیرایی کنید.

 

 

راهنمای انتخاب موسسه تشریفات مجالس عروسی


جشن عروسی یکی از مهمترین مراسم ها و جشن ها در زندگی هر فرد می باشد و همه افراد تمایل دارند بهترین تشریفات مجالس عروسی را در چنین روزی داشته باشند. قابل ذکر است که شما حتی با یک بودجه مناسب نیز می توانید به شیک ترین تشریفات مجالس عروسی دست یابید و برای این منظور حتما لازم نیست که هزینه های کلانی را تقبل کنید. با اندکی دقت و سلیقه همه چیز می تواند در این روز باشکوه به زیبایی بگذرد و خاطره بیاد ماندنی برای شما و برای خانواده و دوستان شما باشد.

یک موسسه برگزاری مجالس عروسی خوب، وظایف خود را به خوبی می داند و سعی می کند که آنها را با بهترین نحو انجام دهد.

وظایف یک موسسه تشریفات مجالس

اولین نکته ای که یک موسسه برگزاری مجالس عروسی به آن دقت می کند این است که با توجه به سلیقه عروس و داماد و مبلغی که برای مراسم عروسی در نظر گرفته اند، پیشنهاداتی را جهت برگزاری مراسم عروسی به آن ها می دهد.

انتخاب باغ یا تالار برای برگزاری جشن عروسی از دیگر وظایف یک موسسه برگزاری مجالس عروسی است. انتخاب باغ یا تالار بر اساس میزان بودجه و تعداد مهمان های مراسم است.

گل آرایی، سفره عقد، گل آرایی جایگاه عروس و داماد و ماشین عروس نیز از وظایف موسسه برگزاری مجالس عروسی است.

انتخاب یک گروه موسیقی نیز از وظایف این موسسات است.

انتخاب یک گروه برای فیلمبرداری از مجالس و آتلیه عکسبرداری نیز از دیگر وظایف این موسسات است.

برای معرفی مکانی حرفه ای جهت تهیه کارت عروسی و کرایه ماشین عروس نیز می توانید روی این موسسات حساب کنید.

معرفی یک قنادی حرفه ای برای تهیه کیک عروسی و کترینگ برای تهیه و سرو غذا، شیرینی، میوه و ... نیز از وظایف یک موسسه برگزاری مجالس عروسی است.

 

 

 

درادامه به مهم ترین بخش ها و ویژگی های هر تشریفات عروسی خواهیم پرداخت تا بتوانید در این زمینه با اطلاعات بیشتری دست به انتخاب بزنید.

انتخاب باغ یا تالار عروسی

افراد بسیار زیادی علاقه به گرفتن مراسم عروسی در باغ دارند چرا که برگزاری این جشن بزرگ و مهم در باغ امکانات بسیار زیادی را به عروس و داماد می‌دهد تا به بهترین شکل ممکن از مهمانان خود پذیرایی کنند و دغدغه‌ی کثیفی، سر و صدا و فضای تنگ را نداشته باشند تا شبی زیبا را برای خود و مهمانان رقم بزنند. مزایای برگزاری مراسم عروسی در باغ نسبت به تالار شامل موارد زیر می‌باشد.

مزایای برگزاری مراسم عروسی در باغ نسبت به تالارهای عروسی

به علت فضای آزاد بیشتر در باغ عروسی، عروس و داماد به راحتی می‌توانند به مهمانان سر بزنند و به دیدن آن ها بروند و رضایت بیشتر مهمانان از مراسم عروسی‌ شان را جلب کنند.

در باغ های عروسی نسبت به تالارها از تزئینات کمتری استفاده می‌شود و حساسیتی که در تزئین تالار وجود دارد و باعث خرج بیشتر می‌شود در باغ عروسی کمتر می‌باشد.

باغ های عروسی فضای مخصوص برای پارک ماشین ها را دارند از این رو مهمانان میتوانند بدون دردسر ماشین هایشان را پارک کنند.

باغ های عروسی نسبت به تالارها از زیبایی بصری بسیار بیشتری برخوردارند و وجود گل و گیاهان و منظره طبیعی، مراسم عروسی را بسیار لاکچری و جذاب می‌کند.

امکانات رفاهی و پذیرایی از مهمانان در باغ های عروسی بیشتر است به همین دلیل باغ های عروسی نسبت به تالار های عروسی دارای مطلوبیت بیشتری می‌باشند.

 

باغ عروسی

پذیرایی در مراسم عروسی

از مهم ترین بخش های یک میهمانی، پذیرایی از میهمان ها می باشد. پس تهیه ی میوه و شیرینی و نوشیدنی ها و دسر با توجه به سلیقه ی میهمانان را خودتان در نظر بگیرید. اما در حین مراسم پذیرایی از میهمانان توسط خدمه ی شرکت تشریفات مجالس انجام می شود. از این رو انتخاب یک مؤسسه ی تشریفات مجالس خوب و درجه ی یک اهمیت بالایی دارد.

آنچه بعد از مکان عروسی بیشتر از همه جلوه‌ گری می‌کند، تشریفات پذیرایی می‌باشد. مراسم پذیرایی شامل سرویس‌دهی منظم با دقت و خوب می‌باشد. نحوه سرویس‌ دهی اعم از صرف شیرینی، میوه، بستنی، کیک و ...؛ باید با طرح و برنامه‌ریزی خاص و ویژه باشد. اگرچه ممکن است بسیاری از میهمانان نتوانند یا میل خوردن غذاهای متنوع را نداشته باشند. اما مراسم لوکس باید به نحوی باشد که تنوع در آن جلوگیری کند.

گل آرایی مجالس عروسی

عروسی که یکی از باشکوه ترین مراسم های زندگی هر فردی به شمار می رود باید به زیباترین شکل ممکن برگزار شود. زوجین برای جشن گرفتن ازدواج خود مراسمی را تهیه و تدارک می بینند و تشریفات این مراسم را بر عهده موسسات  خدمات مجالس قرار می دهند. از جمله مسئولیت هایی که این موسسات بر عهده دارند گل آرایی و تزئین سالن و یا باغ عروسی و اتاق عقد و همچنین ماشین عروسی به درخواست زوجین است.

 گل آرایی همانطور که گفته شد از مهمترین بخش های مجالس عقد و عروسی به حساب می آید. این امر که از گل آرایی ورودی عروس و داماد تا گل آرایی میز کیک و میزهای شام را شامل می شود، قطعا کار ساده ای نیست که بتوان انجام آن را به عهده هر فردی گذاشت. چرا که این هنر یک هنر حرفه ای است و اگر به زیبایی سالن و مراسم خود اهمیت می دهید، انجام آن را به متخصصین هنر گل آرایی و موسسات تشریفاتی بسپارید.

 

 

عکاسی و فیلمبرداری  مجالس عروسی

وقتی جشن عروسی برپا می شود ثبت لحظه های آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. کیفیت عکس ها و فیلم هایی که قرار است تا آخر عمر همراه شما باشند برای هر زوجی مهم است و برای آن حساسیت زیادی به خرج می دهند.با سپردن این بخش از خدمات مجلس خود به ما می توانید اطمینان داشته باشید که بهترین کارها تقدیم شما خواهد شد. دوربین هایی که برای این منظور استفاده می کنیم پروجیپ، اسلایدر، هلی کم، HD و Full HD خواهد بود تا بتوانیم عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای را انجام دهیم. می توان عکس های عروسی را به صورت آلبوم دیجیتال در آورد که بسیار در بین زوج ها رواج پیدا کرده است. این آلبوم از کیفیت بالایی برخوردار است.برخی زوج ها نیز مایل به تهیه کلیپ از خودشان هستند، در این زمینه نیز می توانیم بهترین کلیپ ها را برایتان کارگردانی کنیم تا بتوانید آن را در شب عروسی به نمایش بگذارید و مهمان هایتان را سورپرایز کنید. پرسنلی که عکاسی و فیلمبرداری از مجالس را انجام می دهند همگی آموزش دیده و ماهر هستند.

دکوراسیون مجلس عروسی

از جمله مواردی که مهمان ها در جشن عروسی به آن توجه می کنند دکوراسیون مجلس عروسی و دیزاین میزها خواهد بود. یکی از خدمات مجالس ما طراحی حرفه ای و مدرن مکان های مختلف مکان عروسی است. گل آرایی، شمع آرایی و نورپردازی از جمله مواردی هستند که در دکوراسیون محل عروسی استفاده می کنیم.

 

محل ورود زوجین را با انواع تجهیزات زیباتر خواهیم کرد و روی میز شام شمع آرایی را انجام می دهیم. استفاده از این امکانات در جایگاه عروس و داماد نیز نمای خاصی خواهد داشت. استفاده از میز و صندلی شیک که متناسب با امکانات دیگر مکان عروسی باشد از دیگر خدمات مجالس خواهد بود. اگر دکوراسیون و دیزاین عروسی برایتان اهمیت دارد آن را به ما بسپارید تا با بهترین امکانات و پرسنلی که در اختیار داریم آن را به بهترین وجه انجام دهیم.

 

موسسات تشریفات مجالس، آری یا نه؟

بی شک انجام مقدمات مراسم عروسی به تنهایی بسیار مشکل است و با توجه به استرس و تشویش قبل از مراسم ممکن است بعضی نکات مهم را فراموش کنید پس سپردن عمده ی کارها به دست یک تیم خبره که آیتم های تک و عالی برای مراسم های شما دارد، می تواند تا حد زیادی در آرامش شما حین فعالیت برای انجام پیش نیازهای مراسم عروسی تا حد زیادی تأثیرگذار باشد و مراسم عروسی شما را به یاد ماندنی ترین شب زندگیتان تبدیل کند و با خیال راحت با اطمینان به موسسه ی تشریفاتی شبی عالی را در کنار شریک زندگی، خانوده و اقوام خود بگذرانید و استرسی در رابطه با انجام کار های مراسم نداشته باشید. چرا که تمامی کارها بر اساس برنامه ای انجام می شود که شما از مدت ها قبل از مراسم با موسسه تشریفات مجالس  هماهنگ کرده اید، پیش می رود.

 

 

 

 

انواع مبلمان اداری و تاثیر هر کدام در دکوراسیون اداری

چیدمان مبلمان اداری برای محیط های کوچک

پس از اینکه با نهایت دقت و حوصله به همراه مطالعات کافی، مبلمان اداری برای محیط های کوچک را خریدیم، وقت آن است که با تدبیرهای لازم در چیدمان مبلمان اداری، حدالاامکان از پرتی فضای محیط اداری جلوگیری کنیم. همینطور می توانید با نصب چند عدد شلف بر روی دیوار محیط اداری و قرار دادن ملزومات کار بر روی آن ها، نهایت استفاده را از فضای کم محیط اداری ببرید. مبلمان اداری برای محیط های کوچک، نباید بزرگ باشند تا فضای کمتری را اشغال کنند. در بعضی موارد موقع چیدمان مبلمان در محیط های اداری کوچک، مبلمان به صورت مستقیم و به موازات هم قرار می گیرند. این روش چیدمان مبلمان اداری باعث می شود که محیط بیشتر شبیه کارخانه باشد و امکان مذاکرات رو در رو مقدور نیست. در نتیجه بهتر است مبلمان اداری را به گونه ای بچینیم که کارمندان بتوانند به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. در بعضی موارد انتخاب مبلمان چند منظوره، از اشغال فضای اضافی، در محیط اداری جلوگیری می کند. در واقع مبلمان چند منظوره کارایی بیشتری دارند. انتخاب میز نیز یک نکته اساسی در چیدمان اداری محسوب می شود. بهتر است میزهای انتخابی کم عرض باشند. هرچه ارتفاع میز اداری بیشتر باشد، شرایط برای نصب کشو مساعد می شود. کنار گذاشتن وسایل غیر ضروری یکی از الزامات طراحی در این نوع  محیط ها می باشد. وجود وسایل غیرضروری باعث اشغال فضای محیط می شود. تجربیات سال های گذشته نشان می دهد هرچه ارتباط چشمی با کارمندان یا ارباب رجوع  بیشتر و نزدیک تر باشد، نتیجه بیشتری خواهد داشت.

 

اهمیت استفاده از میز اداری مناسب و تاثیر آن

طراحی و دکوراسیون قسمت های مختلف اداره یک امر بسیار ضروری است که در آن از انواع مبلمان و میز‌های اداری استفاده می‌شود تا فضا را به یک فضای شیک تبدیل کند. انتخاب میز اداری مناسب کارمندان و میز اتاق مدیریت باید مطابق فضای اداره باشد. میز اداری اولین چیزی است که هنگام ورود جلب توجه می‌کند و بر روحیه‌ کارمندان و ارباب رجوع تاثیر می‌گذارد. همچنین این میز‌ها باید دارای کیفیت بالا و طرح های مناسب باشند زیرا در میزان اعتبار شرکت و موفقیت آن تاثیرگذار هستند.

 

انتخاب ابعاد، رنگ و طرح مناسب میز اداری

میز‌های اداری دارای ابعاد مختلفی هستند و شامل میز‌های اداری کوچک، متوسط و بزرگ می‌باشند که برای هر قسمت از اداره باید متناسب با ابعاد آن محل تهیه شوند. برای مثال میز مدیریت باید دارای ابعاد بزرگ باشد تا تمامی وسایل،فایل ها و پوشه ها درون کشو و کمدهای آن قرار گیرد و فضای کافی برای گذاشتن وسایل شخصی مانند کامپیوتر، آرم شرکت و کاتالوگ ها را داشته باشد. همچنین در تهیه میز اداری باید به ارتفاع آن نیز توجه کرد تا خیلی بلند یا کوتاه نباشد. همچنین توجه به رنگ میزهای اداری و انتخاب رنگ مناسب بسیار مهم می‌باشد زیرا فضا را به فضایی آرامش بخش تبدیل می‌کند و شدت خستگی افراد را کاهش می‌دهد. به طور کلی میزهایی با رنگ تیره از کلاس کاری بالاتری برخوردار هستند.

 

کاربردهای پارتیشن های اداری در فضاهای مختلف

پارتیشن های اداری این روزها به عنوان یک ابزار جدا کننده در فضاهای اداری و سازمانی استفاده می شوند. این نوع از پارتیشن ها در ابعاد و اندازه های مختلف و با متریال های مختلف از جمله چوب، آلومینیوم و شیشه طراحی و تولید می‌شوند که در بخش‌های مختلف سازمان ها و شرکت ها می توان از آنها استفاده کرد. علاوه بر جداسازی فضا از این نوع پارتیشن ها برای طراحی و دکوراسیون محیط های اداری نیز استفاده می کنند.

در رابطه با کاربردهای پارتیشن اداری در فضاهای مختلف می‌توان به سه مورد مهم اشاره کرد که در بخش‌های بعدی به هر کدام از آنها به صورت جداگانه خواهیم پرداخت. اگر در محیط اداری خود به یک پارتیشن اداری مناسب و با کیفیت نیازمندید می توانید در خواست خود را به صورت سفارشی به سایت مورد نظر ارائه دهید

 

جداسازی فضاهای ورودی از کاربردهای پارتیشن های اداری

 در بخش قبلی اشاره کردیم که پارتیشن به عنوان یک ابزار برای جداسازی فضا مورد استفاده قرار می گیرد. از مهمترین کاربردهای پارتیشن های اداری می‌توان به جداسازی بخش ورودی از دیگر بخش ها اشاره نمود. در محیط های مختلف با توجه به متراژ آن ها بخش ورودی نقش به سزایی در ظاهر و طراحی مکان اداری مورد نظر خواهد داشت که در برخی موارد برای جداسازی آن می بایست به فکر چاره بود.

 

استفاده از پارتیشن اداری برای جدا سازی این فضا از دیگر بخش های محیط بهترین گزینه به شمار می رود. نکته مهم در رابطه با این نوع پارتیشن ها این است که می توانید ارتفاع آن را با توجه به نظر و سلایق افراد تغییر دهید. برای استفاده از پارتیشن های اداری جهت جداسازی فضای ورودی می‌توان نوع متریال را براساس طراحی و دکوراسیون محیط انتخاب کرد که ام دی اف و چوب از مرسوم ترین آنها شناخته می شوند. این روزها پارتیشن های اداری اغلب با استفاده از شیشه های تک جداره و دوجداره نیز طراحی و تولید می گردند

 

قیمت خرید انواع مبلمان اداری و راهنمای انتخاب مبلمان اداری

قیمت مبلمان اداری

گاهی از روی قیمت نیز می توان تا حدودی به کیفیت یک مبلمان پی برد. قیمت بالا به قطعیت نشانه کیفیت بالا نیست اما قیمت بسیار ارزان می تواند نشان از کیفیت پایین باشد. زیرا اگر چنانچه هر یک از اجزای مبلمان از جمله رویه مبل، جنس بدنه و سایر اجزای مبلمان اداری با بالاترین کیفیت تهیه شود قطعا قیمت تمام شده کار پایین نخواهد بود. عوامل مختلفی بر قیمت مبلمان اداری نقش خواهند داشت که از این میان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

                      

1_ روکش مبلمان

2_ طرح اولیه مبلمان و میزهای اداری

3_ کیفیت جنس به کار رفته در مبل

4_ نوع مدل انتخابی

 

توجه داشته باشید که طرح مبلمان اداری وابسته به سلیقه و فضای موجود در شرکت و اداره، می تواند ساده و یا اندکی پیچیده تر باشد که اندکی بر روی قیمت مبلمان اداری تاثیرگذار خواهد بود و طرح های ساده هزینه کمتری خواهد داشت. قبل از خرید مبلمان برای اداره خود ابتدا بودجه در نظر گرفته شده برای خرید را در نظر بگیرید و سپس برای خرید اقدام نمایید.

 

جنس روکش مبلمان اداری

انتخاب روکش مبل بسیار حائز اهمیت می باشد. در صورتی که جنس روکش مبل انتخابی شما نامرغوب باشد در مدت زمان کوتاهی با کوچک ترین ضربه، پاره خواهد شد و کیفیت اولیه خود را از دست خواهد داد. رویه مبل ها و صندلی های اداری تنوع بسیاری دارند که قیمت هر یک نیز متفاوت از دیگری می باشد. معمولا رویه مبل چرمی رسمی تر است و برای اداره و محل کار مناسب تر می باشد. چرم به راحتی تمیز خواهد شد اگر چنانچه از چرم مرغوب برای ساخت مبلمان اداری استفاده شود، قیمت نهایی مبلمان بیشتر خواهد شد. به این نکته توجه نمایید که در نگهداری مبل چرم باید دقت نمود زیرا بر اثر برخورد اجسام تیز به راحتی آسیب خواهد دید. البته از سایر جنس روکش ها از قبیل، جیر و پارچه نیز می توان استفاده کرد که انتخاب آنها کاملا سلیقه ای خواهد بود.

بررسی صندلی های اداری و کارایی آنها

صندلی اداری دارای جزئیات مختلفی می باشد. این صندلی ها بیشتر در محیط های اداری و محیط های مختلف کاری مورد استفاده می باشند. صندلی های اداری به دو بخش تقسیم می شوند. اولین بخش آنها که در این متن بیشتر به آنها خواهیم پرداخت صندلی هایی می باشند که کارمندان و افرادی که در آن محیط اداری و کاری مشغول می باشند از آن استفاده می نمایند. نوع دوم صندلی اداری، صندلی هایی هستند که ارباب رجوع ها بر روی آن می نشینند. افراد برای خرید صندلی اداری باید به یک سری از ویژگی هایی که به صورت استاندارد برای این صندلی ها تعریف شده اند مجهز باشند. این صندلی ها باید ارگونومی کامل را داشته باشند. لذا در زمان خرید حتما باید به خوبی صندلی ها را بررسی کرد و صندلی مناسب مورد نظر را خریداری نمایید. ویژگی های این صندلی ها را برای زمانی که افراد قصد خرید آن را دارند، مورد بررسی قرار خواهیم داد.

 

 

 

تاثیر صندلی های اداری در محیط ها کاری

استفاده از صندلی اداری در محیط کار باعث می شود که محیط کاری افراد زیبا و شکیل به نظر آید. لذا افرادی که مسئول خرید صندلی اداری می باشند، باید سعی نمایند که صندلی هایی را خریداری کنند که این صندلی ها جلوه و زیبای خاصی را به محیط آن اداره بدهند. از ویژگی هایی که یک صندلی باید داشته باشد این است که با مبلمان اداری که در آن اداره می باشند، ست شود. گفتنی است این صندلی ها باید زیبایی خاصی داشته باشند. سعی کنید در زمان خرید قبل از در نظر گرفتن قیمت آن به زیبایی توجه بیشتری داشته باشید.

اهمیت انتخاب صندلی کارمندی مناسب

یک از موضوعاتی که اکثر کارمندان با آن درگیر هستند بیماری ها و مشکلات مربوط به ستون فقرات از قبیل کمردرد و دردهای مربوط به گردن و شانه و پشت است، همچنین انواع دیسک های مربوط به مهره های ستون فقرات که بیشترین دلیل این آسیب ها ناشی از صندلی نامناسب است که کارمندان زمان زیادی از آن استفاده می کنند و به تبع آن مشکلات محیط کار و کاهش راندمان کاری است.

 

کارمندان شرکت مهمترین سرمایه  یک شرکت محسوب می شوند. اغلب افرادی که بیشترین زمان خود را در دفتر کار می گذرانند، کارمندان و کارکنان شرکت ها و ادارات هستند که زمان زیادی از روز را در محل کار خود می گذرانند. به همین دلیل صندلی کارمندی با کیفیت و مناسب در کاهش خستگی و افزایش بازدهی کارکنان موثر است. در بعضی شرکت ها کاهش بهره وری کارکنان و عدم پاسخگویی مناسب به ارباب رجوع ها به دلیل عدم وجود یک سیستم مناسب جهت نظارت بر وضعیت کارکنان می باشد. یکی از دلایل اصلی این موضوع نبود میز کارمندی و صندلی کارمندی مناسب است. یکی از این ملزومات اداری که تاثیر خیلی زیادی در سلامت جسمی کارمندان و بالطبع افزایش بهره وری آنها دارد، صندلی کارمندی راحت است.