فضاگویا

شرکت مبلمان اداری فضا گویا اندیش با تجربه ای موفق و پیشرو در صنعت مبلمان اداری و صندلی اداری با سبکی مدرن و قیمتی مناسب در طراحی و تولید میز و صندلی اداری، مبلمان اداری، پارتیشن اداری، میز مدیریتی و میز کنفراس همواره رویکرد توسعه ای و پیشرفت داشته است.

فضاگویا

شرکت مبلمان اداری فضا گویا اندیش با تجربه ای موفق و پیشرو در صنعت مبلمان اداری و صندلی اداری با سبکی مدرن و قیمتی مناسب در طراحی و تولید میز و صندلی اداری، مبلمان اداری، پارتیشن اداری، میز مدیریتی و میز کنفراس همواره رویکرد توسعه ای و پیشرفت داشته است.

پارتیشن اداری،آشنایی با مهمترین نکات نصب و اجرای آن

نصب و اجرای انواع پارتیشن اداری یکی از موارد مهمی است که امروزه بسیار مورد توجه مدیران قرار گرفته است، زیرا نصب انواع پارتیشن به صورت اصولی بوده و همین امر موجب شده تا مدیران نصب و اجرای انواع پارتیشن اداری را به دست افراد حرفه و با تجربه بسپارند.

در این گزارش که توسط کارشناسان ما در مجموعه مبلمان اداری فضاگویا تهیه شده است، در نظر داریم تا شما عزیزان را با مهمترین نکات نصب و اجرای پارتیشن اداری بیشتر آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

پارتیشن اداری چیست و چه کاربردهایی دارد؟

پارتیشن اداری یکی از انواع جداکننده های کاذب و موقتی در فضاهای اداری است، که از آن برای نظم بخشیدن، زیبا سازی، بهینه ‌سازی و ایجاد فضاهای خصوصی و نیمه خصوصی جهت فراهم کردن محیطی آرام و دوری از سر و صدا و دیگر عوامل برهم زننده تمرکز کارکنان و بهبود بازدهی آنان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدل پارتیشن اداری به علت تنوع در طرح، ارتفاع، نوع کاربری، ترکیب ‌بندی رنگ، متریال و ملزومات آن می ‌تواند مکمل مناسبی در طراحی دکوراسیون فضاهای اداری باشد، ضمن آنکه این محصولات قابل نصب و اجرا به صورت مستقل (بدون آسیب رساندن به کف اصلی فضا) و جابجایی آن و در صورت لزوم اصلاح متراژ می ‌باشد.

کاربردهای پارتیشن اداری

کاربرد اصلی پارتیشن های اداری جدا کردن فضاهای مختلف از یکدیگر است. در این صورت می توان براحتی و در کمترین زمان ممکن ساختمان را باب میل خود تقسیم بندی نمود داشتن اتاق مجزا برای هر یک از کارکنان می تواند به بالا بردن راندمان کاری شرکت کمک کند. با ایجاد اتاقهای مجزا، کارکنان نسبت به محیط کاری خود احساس مسئولیت پیدا کرده و برای مرتب کردن آن، دسته بندی اسناد و مدارک و... تلاش بیشتری می کنند.

از سوی دیگر با تفکیک اتاقها از یکدیگر، کارکنان با آرامش بیشتری مسئولیت های خود را بر عهده می گیرند و اتمام کار نیز مطابق با اهداف شرکت خواهد بود. با استفاده از پارتیشن های اداری می توان  ساختمان اداری را به صورت شناور و دلخواه خود تقسیم بندی کرد.


انواع پارتیشن اداری و ویژگی و کاربردهای هر یک

انواع پارتیشن اداری

پارتیشن های اداری از نظر کارایی به دو دسته پارتیشن اداری ثابت و همینطور پارتیشن اداری متحرک تقسیم بندی می شوند. همچنین پارتیشن ها بر اساس نوع متریال و جداره نیز دارای تقسیم بندی های زیر می باشد:

انواع پارتیشن اداری از نظر جداره

·       پارتیشن تک جداره

·       پارتیشن دوجداره

انواع پارتیشن اداری بر اساس متریال

·       پارتیشن ام دی اف (MDF)

·       پارتیشن آلومینیومی

·       پارتیشن شیشه ای

·       پارتیشن ترکیبی

·       پارتیشن چوبی اداری

هر یک از انواع پارتیشن های اداری نام برده شده از ویژگی ها، کاربردها و تنوع خاص خود برخوردار هستند و کسانیکه قصد استفاده از پارتیشن را دارند می توانند متناسب با نیاز خود پارتیشن مورد نظر را خریداری کنند. همچنین هر یک از انواع پارتیشن های اداری باید به روش مناسب خود نصب و اجرا شوند که این کار را باید به نیروهای متخصص و مجرب بسپارید.

یکی از انواع پارتیشن ها که در محیط اداری مشتریان زیادی را به خود جذب کرده و مدیران بیشتر از آن استفاده می کنند، پارتیشن شیشه ای می باشد.

یکی از جذاب ترین و کاربردی ترین مدل های پارتیشن ها، پارتیشن اداری شیشه ای می باشد که از ترکیب پروفیل آلومینیوم و شیشه سکوریت در رنگ های متنوع ساخته می شود. این پارتیشن ظاهری بسیار جذاب دارد و زیبایی خاصی به محیط شما می بخشد. پارتیشن ها باعث تفکیک فضای اداری می شود.

استفاده از پارتیشن شیشه ای علاوه بر زیبایی که به محیط می بخشد، به عنوان عایق صدا نیز عمل می کند. یکی از مهم ترین نکات در مورد این پارتیشن قیمت آن ها است که از سایر پارتیشن ها، قیمت مناسب تری دارد و می تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد.

به هنگام نصب پارتیشن شیشه ای هم مواردی وجود دارد که باید به آنها توجه داشت. در ادامه به نکات مهم نصب و اجرای انواع پارتیشن اداری خواهیم پرداخت.


نصب و اجرای پارتیشن اداری شیشه ای

نکات مهم نصب و اجرای انواع پارتیشن اداری

در نصب و اجرای پارتیشن های اداری حتما به یک سری از مهمترین و اصلی ترین آیتم ها توجه لازم را داشته باشید که در ادامه به معرفی و توضیح در خصوص هر یک از این نکات پرداخته ایم:

جنس پارتیشن های اداری

همانطور که در بالاتر هم به این مطلب اشاره کردیم، پارتیشن ها در انواع مختلفی تولید و اجرا می شوند که هر یک از آنها را متناسب با نیاز خود و کاربردی که دارید می توانید انتخاب و خریداری کنید. امروزه شما پارتیشن های اداری را در انواع بسیار مختلفی مشاهده می‌کنید که عبارتند از:

·       پارتیشن های اداری آلومینیومی

·       پارتیشن های اداری ام دی اف

·       پارتیشن های اداری شیشه ای

·       پارتیشن های اداری کامپوزیتی

هر یک از انواع پارتیشن های اداری، دارای یک سری از مهمترین مشخصات هستند و خریداران می توانند با در نظر گرفتن قدرت مالی و مکانی که می خواهند از پارتیشن های اداری استفاده کنند، مناسب ترین و بهترین این سازه ها را در اولویت های خرید خود قرار دهند. همچنین بهتر است که جنس مربوط به پارتیشن مدنظرتان، با جنس سایر ملزومات موجود در شرکت تان، همخوانی لازم را داشته باشد.

قرارگیری پنجره در پارتیشن اداری

همانطور که می دانید در ساختمان های اداری پنجره ها به گونه ای قرار گرفته اند تا نور طبیعی خورشید وارد فضای داخلی شود که یکی از نکات مهم در طراحی محیط های اداری می باشد. پس نکته مهمی که در هنگام نصب و اجرای پارتیشن وجود دارد این است که پنجره ها باید در قسمت های مناسب از پارتیشن ها قرار بگیرند.

توجه داشته باشید که نور طبیعی در ساعات مختلف چگونه است تا با توجه به آن بتوانید پنجره ها را به خوبی در پارتیشن قرار دهید. در این صورت می توانید رضایت مندی کارکنان خود را نیز به دست آورید چرا که محیط روشن و دلگرمی را برای آنها ایجاد کرده اید.

یکی از ویژگی های بارز و بسیار خوب پارتیشن های شیشه ای این است که تماما از شیشه کار شده و از جهت نور با مشکل روبه رو نخواهید شد.


نکات مهم نصب و اجرای انواع پارتیشن اداری

ضد آب بودن از نکات نصب و اجرای پارتیشن اداری

یکی دیگر از نکات مهمی که به هنگام نصب و اجرای انواع پارتیشن اداری باید به آن توجه داشته باشید، ضد آب بودن آن می باشد. به هنگام انتخاب پارتیشن مورد نظر خود حتما به این نکته توجه کنید که در برابر آب و رطوبت مقاومت لازم را داشته باشد.

یکی از دلایل مهم بودن این نکته این است که تمام اتصالات مربوط به برق و اینترنت از داخل همین پارتیشن ها عبور خواهد کرد و همین امر موجب شده تا بیشتر به ضد آب بودن پارتیشن ها توجه داشته باشید. زیرا بی توجهی به این مورد خطرات جبران ناپذیری به همراه خواهد داشت.

عایق بودن از لحاظ صدا

یکی دیگر از موارد مهمی که به هنگام خرید پارتیشن ها باید به آن توجه داشته باشید، عایق بودن در برابر صدا می باشد. بهترین گزینه برای عایق بودن در برابر صدا، استفاده از پارتیشن های دوجداره است. این مورد در تمرکز و آرامش کارمندان تاثیر بسزایی دارد و در بیانی کلی باید بگوییم احساس رضایت و داشتن آرامش کارمندان موجب بهبود و افزایش راندمان کاری آنها خواهد شد.

هزینه نصب و اجرای انواع پارتیشن اداری

آخرین مورد و با اهمیت ترین نکته به هنگام نصب و اجرای انواع پارتیشن اداری، هزینه آن می باشد. ممکن است برای بسیاری از افراد این سوال به وجود آید که قیمت نصب و اجرای پارتیشن اداری چقدر است و به چه عواملی بستگی دارد؟

هزینه نصب و اجرا پارتیشن ها، با توجه به متراژ محیط، نوع پارتیشن، نحوه اجرا، نوسنات موجود در بازار و ... نیز متفاوت می باشد. برای دریافت اطلاع دقیق در خصوص قیمت نصب و اجرای پارتیشن های اداری می توانید با کارشناسان ما در مجموعه فضاگویا تماس گرفته تا اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

خرید انواع پارتیشن اداری با قیمت مناسب

اگر به دنبال خرید انواع پارتیشن اداری با کیفیت عالی و قیمت مناسب هستید، ما به شما مجموعه فضا گویا را معرفی میکنیم.

شرکت فضا گویا تولیدکننده انواع مبلمان اداری همچون انواع میز اداری، انواع میز کنفرانس، پارتیشن های اداری در انواع مختلف و ... می باشد که برای خرید هر یک از انواع مبلمان اداری مد نظر خود تنها کافیست به وب سایت مجموعه فضاگویا (www.fazagooya.com) مراجعه کنید و هم به صورت اینترنتی و هم با تماس با کارشناسان این مجموعه محصول مورد نظر خود را با کیفیت عالی، قیمت مناسب و همچنین با خیالی آسوده خریداری کنید.

شرکت فضای گویا اندیش از پیشتازان عرصه طراحی و تولید مبلمان اداری و تجهیزات اداری است. این شرکت با بکارگیری متخصصین طراحی مبلمان و صنعت چوب و استفاده از مرغوبترین مواد اولیه و همچنین تنوع در طرح، رنگ، سایز و رعایت استانداردهای ملی و بین‌المللی محصولات اداری خود را با کیفیتی برتر تولید می‌کند. مبلمان اداری فضا گویا با نوآوری در صنعت چوب و ام دی اف و بکارگیری پیشرفته‌ترین ماشین آلات و دستگاههای CNC، سیستم ماجولار را در صنعت مبلمان اداری و تجهیزات اداری کشور طراحی و معرفی کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.