فضاگویا

شرکت مبلمان اداری فضا گویا اندیش با تجربه ای موفق و پیشرو در صنعت مبلمان اداری و صندلی اداری با سبکی مدرن و قیمتی مناسب در طراحی و تولید میز و صندلی اداری، مبلمان اداری، پارتیشن اداری، میز مدیریتی و میز کنفراس همواره رویکرد توسعه ای و پیشرفت داشته است.

فضاگویا

شرکت مبلمان اداری فضا گویا اندیش با تجربه ای موفق و پیشرو در صنعت مبلمان اداری و صندلی اداری با سبکی مدرن و قیمتی مناسب در طراحی و تولید میز و صندلی اداری، مبلمان اداری، پارتیشن اداری، میز مدیریتی و میز کنفراس همواره رویکرد توسعه ای و پیشرفت داشته است.

مهمترین مشخصات صندلی مدیریتی پارچه ای

از مهمترین مسائلی که ذهن طراحان دکوراسیون اداری را درگیر می نماید انتخاب متریال مبلمان اداری است. استفاده از انواع متریال مانند پارچه در زمان تولید باعث شده است تا دست این گروه از افراد برای انتخاب باز باشد. با مشخصات صندلی مدیریتی پارچه ای و ویژگی های این محصول آشنا می شویم.

انواع صندلی مدیریتی

معمولا مبلمان اتاق مدیریت از مهمترین قسمت ها در تجهیزات اداری است. توجه به زیبایی و انتخاب سبک در این مبلمان تاثیری خارق العاده بر اعتماد سازی فضای کاری در این ادارات دارد. به همین سبب برای تهیه میز و صندلی مدیریتی باید به چند المان مهم توجه ویژه داشت. این المان ها تاثیر زیادی در طراحی داخلی و سبک چیدمان دکوراسیون در این اتاق دارد.

صندلی مدیریتی

صندلی مدیریتی

مشخصات صندلی مدیریتی پارچه ای

همانگونه که عنوان شد انتخاب مبلمان اتاق مدیریت در هر اداره یا سازمان نقشی تعیین کننده در اعتماد مراجعه کنندگان به این محیط ها دارد. به همین علت اغلب طراحان دکوراسیون برای انتخاب مبلمان مدیریت به چند ویژگی مهم توجه می نمایند. یکی از ویژگی های مهم توجه به نوع متریال در صندلی مدیریتی است. این متریال باید دارای چند ویژگی باشد تا علاوه بر زیبایی تامین کننده نیاز مصرف کننده باشد. مشخصات صندلی مدیریتی پارچه ای و چند نکته مهم درباره آن.

مشخصات صندلی مدیریتی پارچه ای

مشخصات صندلی مدیریتی پارچه ای

پرطرفدارترین مطالب مارا از دست ندهید!

توجه به متریال پارچه صندلی مدیریتی

شاید یکی از مهمترین مشخصات صندلی مدیریتی پارچه ای متریال آن باشد. روکش صندلی اداری در این نوع از نوعی پارچه مخصوص تولید می شود که علاوه بر دوام دارای چند مزیت بزرگ است. تبادل هوا در این نوع پارچه به خوبی صورت می گیرد. این ویژگی سبب می شود تا در اثر استفاده در طی چندین ساعت بدن بر روی آن عرق نکند و پوست بدن آسیب نبیند. علاوه بر آن تعرق باعث آسیب به بافت پارچه می شود. تولید پارچه از الیاف محکم از دیگر ویژگی های این نوع پارچه است. این ویژگی نیز باعث می شود تا در اثر مرور زمان و عوامل محیطی مانند رطوبت ناشی از تعریق بدن متریال صندلی دچار فرسودگی نشود. از مشخصات صندلی مدیریتی پارچه ای دارا بودن رویه پی یو بوده که به آن استحکام بیشتری می دهد.

متریال صندلی مدیریت پارچه ای

متریال صندلی مدیریت پارچه ای

ارگونومیک سازی بدنه صندلی

امروزه مبلمان اداری به طرز شگفت انگیز با ارگونومیک بدنی افراد مطابقت داده می شوند. توجه به استانداردهای مربوطه و فیزیک بدنی در افراد مختلف در زمان تولید این نوع صندلی ها باعث می شود تا افراد کمتر در اثر نشستن بر روی  این نوع مبلمان  احساس خستگی نمایند. علاوه بر ارگونومیک بدنه این نوع صندلی دارای پشتی بلند و راحت است که باعث خستگی پشت نمی شود و به آن زیبایی بیشتری می بخشد. شیب قسمت نشیمنگاه صندلی از دیگر مشخصات صندلی مدیریتی پارچه ای است که باعث راحتی در زمان نشستن و تبادل هوا در قسمت زیره صندلی می شود. این ویژگی نیز مانع از گرفتگی عضلات در این قسمت از بدن می شود. این صندلی دارای قسمتی به عنوان پشت گردنی بوده که مانع از خستگی گردن می شود. قسمت پشت صندلی نیز دارای یک ستون فلزی مستحکم است که علاوه بر زیبایی بر دوام و عمر طولانی صندلی تاثیر زیادی دارد.

ارگونومیک سازی بدنه صندلی

ارگونومیک سازی بدنه صندلی

قسمت های متحرک صندلی از مشخصات صندلی مدیریتی پارچه ای

به دلیل ساختار این نوع صندلی از چندین قسمت متحرک تشکیل شده است. این قسمت ها باعث می شود تا بتوان در مشخصات صندلی مدیریتی پارچه ای تغییرات زیادی برای ایجاد راحتی بیشتر اعمال نمود. به عنوان مثال، دسته صندلی قابلیت تنظیم در چندین حالت مختلف را دارد که از بروز آسیب به بازو و آرنج جلوگیری می نماید. همچنین بر روی دسته از فوم انتگرال که نوعی فوم با قابلیت های بسیار ویژه است استفاده شده است. این فوم بر مشخصات صندلی مدیریتی پارچه ای تاثیر زیادی داشته و کارایی آن را چندین برابر می نماید. پشت گردنی در این صندلی نیز قابلیت تنظیم داشته و به سمت بالا حرکت می نماید. این قابلیت کمک می کند تا هر فرد با هر اندازه قد بتواند از آن استفاده نماید. قسمت تکیه گاه در صندلی به راحتی به جلو و عقب حرکت کرده و می توان در مواقع لزوم از آن جهت زمان استراحت استفاده نمود. این صندلی همچنین دارای جک تنظیم ارتفاع بوده که می تواند با قد افراد آن را منطبق نمود. دسته تعبیه شده بر روی صندلی مانع از فشار بر روی کمر شده و از بروز خستگی در آن می کاهد. برای این که در زمان کار این قسمت های متحرک باعث حرکت صندلی نشوند از از بروز آسیب در فرد جلوگیری نمایند از مکانیزم چهار قفل بر روی صندلی سود برده شده است. با این قفل ها صندلی در حالت دلخواه ثابت مانده و تنها در زمان نیاز قابلیت حرکت دارد.  

بخش های متحرک صندلی

بخش های متحرک صندلی

پایه های صندلی مدیریتی پارچه ای

از مشخصات صندلی مدیریتی پارچه ای پایه های آن است. این نوع صندلی دارای 5 پایه با قابلیت حرکت است. حرکت روان چرخ های نصب شده بر روی پایه ها باعث تسریع در حرکت صندلی بر روی هر نوع متریال می شود. متریال پایه ها نیز از آلومینیوم بوده و که در برابر فشار حاصل از وزن افراد دارای تحمل بالایی هستند و کمتر دچار آسیب می شود. برای جلوگیری از زنگ زدگی نیز بر روی پایه ها از آبکاری کروم استفاده شده است که علاوه بر مقاومت بر زیبایی و جذابیت صندلی اضافه می نماید.

پایه های صندلی مدیریت پارچه ای

پایه های صندلی مدیریت پارچه ای

متریال فوم سرد در تولید صندلی پارچه ای

این نوع فوم که با تکنولوژی بسیار مدرن توسط دستگاه های به روز تولید شده است قابلیت استحکام بالایی داشته و در طولانی مدت باعث صدمه و آسیب به عضلات و ماهیچه ها نمی شود. همچنین این نوع فوم به صورت قالبی تولید و در اثر استفاده مکرر دچار فرورفتگی نمی شود. بر روی این فوم از پارچه با قابلیت دوام و مقاومت بالا استفاده شده است. از مشخصات صندلی مدیریتی پارچه ای عدم رز دهی پارچه آن در اثر استفاده است. طرح و رنگ های متنوع این نوع صندلی باعث زیبایی و جذابیت بالای آن شده و که باعث محبوبیت آن در میان مصرف کنندگان می شود. به دلیل تنوع وسیع رنگ و طراحی این صندلی با هر نوع سبک در هر فضایی کاملا مطابقت داشته و فضایی زیبا و خاص برای مصرف کننده ایجاد می نماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.