فضاگویا

شرکت مبلمان اداری فضا گویا اندیش با تجربه ای موفق و پیشرو در صنعت مبلمان اداری و صندلی اداری با سبکی مدرن و قیمتی مناسب در طراحی و تولید میز و صندلی اداری، مبلمان اداری، پارتیشن اداری، میز مدیریتی و میز کنفراس همواره رویکرد توسعه ای و پیشرفت داشته است.

فضاگویا

شرکت مبلمان اداری فضا گویا اندیش با تجربه ای موفق و پیشرو در صنعت مبلمان اداری و صندلی اداری با سبکی مدرن و قیمتی مناسب در طراحی و تولید میز و صندلی اداری، مبلمان اداری، پارتیشن اداری، میز مدیریتی و میز کنفراس همواره رویکرد توسعه ای و پیشرفت داشته است.

نکاتی مهم در انتخاب و خرید میز و صندلی اداری

میز و صندلی اداری، یکی از مهمترین اجزای یک اداره و شرکت می باشد که باید در انتخاب آن دقت کافی به عمل آمده زیرا، هر کارمند ساعات زیادی از روز خود را بر روی میز و صندلی اداری می گذراند. این محصول علاوه بر استاندارد هایی که باید داشته باشد زیبا و با کیفیت نیز باید باشد، زیرا در زیبایی فضای شرکت یا اداره نقش مهمی ایفا می کند.

چرا انتخاب میز و صندلی اداری اهمیت دارد؟

با توجه به اینکه در حال حاضر بسیاری از افراد در انتخاب میز و صندلی اداری دقت زیادی می‌کنند می خواهیم بدانیم که چرا انتخاب مبلمان اداری دارای اهمیت است؟ نکته اول اینکه اگر شما بتوانید میز و صندلی اداری مناسب برای شرکت و یا اداره خود تهیه کنید، به طور حتم کارمندان شما احساس راحتی بیشتری خواهند کرد و بازدهی کار آنها بیشتر خواهد بود. انتخاب میز و صندلی اداری علاوه بر اینکه باید راحتی کارمندان را فراهم کند همچنین باید متناسب با محیط کار بوده و بر اساس ماهیت کسب و کار شما، انتخاب شود. خرید میز و صندلی اداری با کیفیت و مستحکم موجب خواهد شد که چند سالی بابت خرید میز و صندلی خیالتان راحت باشد زیرا هر چه کیفیت محصول بیشتر باشد مدت زمان بیشتری طول خواهد کشید تا میز و صندلی اداری فرسوده شود.

میز و صندلی اداری

ویژگی های صندلی اداری

در هنگام انتخاب صندلی اداری، توجه داشته باشید که محصول مورد نظر دارای پشتی مناسب و قابل تنظیم، دسته قابل تنظیم، نشیمنگاه نرم، پایه چرخان، پشتی ضد تعریق و ارتفاع مناسب باشد؛ زیرا یک کارمند بیشتر ساعات روز خود را بر روی صندلی طی می کند بنابراین اگر میز و صندلی اداری دارای کیفیت کافی نباشد مشکلات زیادی اعم از کمر درد و گردن درد برای فرد ایجاد خواهد شد که این عوامل موجب می شود کارمند نتواند در ساعات اداری کار مفید زیادی انجام دهد. اما اگر یک کارمند بر روی صندلی نرم و راحتی نشسته باشد به طور حتم بازدهی کارش بیشتر خواهد شد و رضایت کاملی از محیط کار خود خواهد داشت.

میز و صندلی اداری

ویژگی های میز اداری

در انتخاب میز اداری باید دقت شود که میز متناسب با شغل هر فرد بوده و آرامش و راحتی پرسنل را فراهم کند. اگر شما هم قصد خرید میز اداری برای دفتر کار و یا شرکت خود را دارید بهتر است در ابتدا کیفیت و جنس میز را مورد بررسی قرار دهید زیرا با توجه به اینکه تعویض میز اداری بسیار هزینه بر است اگر در انتخاب این محصول دقت به عمل  نیاورید احتمالاً مجبور می شوید که برای خرید میز اداری دو برابر هزینه کنید. از مهمترین ویژگی های یک میز اداری خوب می توان به ارتفاع آن، جنس مرغوب میز، داشتن چند کشو، محلی برای قرار دادن سیستم کامپیوتر و .... می باشد. با توجه به اینکه از میز اداری استفاده های متفاوتی می شود طبیعتا این محصول دارای انواع مختلفی می باشد که در ادامه به آن می پردازیم.

میز و صندلی اداری

انواع میز اداری

همانطور که گفته شد انتخاب میز و صندلی اداری، برای هر اداره و شرکتی در جایگاه نخست قرار دارد. با توجه به اینکه از میز های اداری برای شغل های متفاوتی استفاده می شود این محصول دارای انواع مختلفی بوده که عبارتند از:

میزهای کامپیوتر: از این نوع میز معمولا در بیشتر اداره ها و منازل استفاده می شود که باید محلی مناسب برای کیس و کیبورد داشته باشد.
میزهای پذیرش: نوع دیگر میز و صندلی اداری، میز پذیرش می باشد که زیبایی طرح این میز حرف اول را می زند، زیرا مراجعه کنندگان به شرکت شما در ابتدای کار به پشت این میز مراجعه می کنند.
میزهای ال شکل: معمولا از این میزها در بخش پذیرش استفاده می شود که مهمترین هدف ساخت این میزها استفاده حداکثر از فضا می باشد.
میزهای یو شکل: این نوع میز اداری که به شکل یو انگلیسی است برای شغل های چند منظور استفاده می شود.

میز و صندلی اداری

خرید میز و صندلی اداری

در ابتدای این مقاله به ویژگی های میز و صندلی اداری پرداختیم تا شما مشتریان عزیز در هنگام انتخاب این محصول بتوانید نوع مناسب آن را خریداری کنید. اگر شما هم به دنبال خرید این وسایل هستید توجه داشته باشید که یکی از راه های مطمئن و آسان برای خرید میز و صندلی اداری تهیه آن از طریق سایت های اینترنتی و فروشگاه های مجازی می باشد.. خوشبختانه هم اکنون بسیاری از فروشگاه های مجازی میز و صندلی اداری را، با قیمت بسیار مناسبی در سراسر ایران عرضه می کند و هموطنان می توانند از طریق سایت های اینترنتی در کمترین زمان ممکن محصول مورد نظر خود را سفارش داده و درب خانه تحویل بگیرند. قیمت میز و صندلی اداری در این فروشگاه ها به دلیل حذف واسطه ها بسیار مناسب می باشد. یکی دیگر از مزیت های خرید اینترنتی این محصول، استفاده از مشاوره متخصصین این سایت ها می باشد به طوری که مشاورین به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به مشتریان بوده و اگر شما در هنگام خرید میز و صندلی اداری با مشکلی مواجه شدید می‌توانید از این افراد کمک گرفته و بهترین و زیباترین میز و صندلی را با توجه به ماهیت شغل خود انتخاب کنید.

نکاتی مهم در انتخاب و خرید میز و صندلی اداری

میز و صندلی اداری، یکی از مهمترین اجزای یک اداره و شرکت می باشد که باید در انتخاب آن دقت کافی به عمل آمده زیرا، هر کارمند ساعات زیادی از روز خود را بر روی میز و صندلی اداری می گذراند. این محصول علاوه بر استاندارد هایی که باید داشته باشد زیبا و با کیفیت نیز باید باشد، زیرا در زیبایی فضای شرکت یا اداره نقش مهمی ایفا می کند.

چرا انتخاب میز و صندلی اداری اهمیت دارد؟

با توجه به اینکه در حال حاضر بسیاری از افراد در انتخاب میز و صندلی اداری دقت زیادی می‌کنند می خواهیم بدانیم که چرا انتخاب مبلمان اداری دارای اهمیت است؟ نکته اول اینکه اگر شما بتوانید میز و صندلی اداری مناسب برای شرکت و یا اداره خود تهیه کنید، به طور حتم کارمندان شما احساس راحتی بیشتری خواهند کرد و بازدهی کار آنها بیشتر خواهد بود. انتخاب میز و صندلی اداری علاوه بر اینکه باید راحتی کارمندان را فراهم کند همچنین باید متناسب با محیط کار بوده و بر اساس ماهیت کسب و کار شما، انتخاب شود. خرید میز و صندلی اداری با کیفیت و مستحکم موجب خواهد شد که چند سالی بابت خرید میز و صندلی خیالتان راحت باشد زیرا هر چه کیفیت محصول بیشتر باشد مدت زمان بیشتری طول خواهد کشید تا میز و صندلی اداری فرسوده شود.

میز و صندلی اداری

ویژگی های صندلی اداری

در هنگام انتخاب صندلی اداری، توجه داشته باشید که محصول مورد نظر دارای پشتی مناسب و قابل تنظیم، دسته قابل تنظیم، نشیمنگاه نرم، پایه چرخان، پشتی ضد تعریق و ارتفاع مناسب باشد؛ زیرا یک کارمند بیشتر ساعات روز خود را بر روی صندلی طی می کند بنابراین اگر میز و صندلی اداری دارای کیفیت کافی نباشد مشکلات زیادی اعم از کمر درد و گردن درد برای فرد ایجاد خواهد شد که این عوامل موجب می شود کارمند نتواند در ساعات اداری کار مفید زیادی انجام دهد. اما اگر یک کارمند بر روی صندلی نرم و راحتی نشسته باشد به طور حتم بازدهی کارش بیشتر خواهد شد و رضایت کاملی از محیط کار خود خواهد داشت.

میز و صندلی اداری

ویژگی های میز اداری

در انتخاب میز اداری باید دقت شود که میز متناسب با شغل هر فرد بوده و آرامش و راحتی پرسنل را فراهم کند. اگر شما هم قصد خرید میز اداری برای دفتر کار و یا شرکت خود را دارید بهتر است در ابتدا کیفیت و جنس میز را مورد بررسی قرار دهید زیرا با توجه به اینکه تعویض میز اداری بسیار هزینه بر است اگر در انتخاب این محصول دقت به عمل  نیاورید احتمالاً مجبور می شوید که برای خرید میز اداری دو برابر هزینه کنید. از مهمترین ویژگی های یک میز اداری خوب می توان به ارتفاع آن، جنس مرغوب میز، داشتن چند کشو، محلی برای قرار دادن سیستم کامپیوتر و .... می باشد. با توجه به اینکه از میز اداری استفاده های متفاوتی می شود طبیعتا این محصول دارای انواع مختلفی می باشد که در ادامه به آن می پردازیم.

میز و صندلی اداری

انواع میز اداری

همانطور که گفته شد انتخاب میز و صندلی اداری، برای هر اداره و شرکتی در جایگاه نخست قرار دارد. با توجه به اینکه از میز های اداری برای شغل های متفاوتی استفاده می شود این محصول دارای انواع مختلفی بوده که عبارتند از:

میزهای کامپیوتر: از این نوع میز معمولا در بیشتر اداره ها و منازل استفاده می شود که باید محلی مناسب برای کیس و کیبورد داشته باشد.
میزهای پذیرش: نوع دیگر میز و صندلی اداری، میز پذیرش می باشد که زیبایی طرح این میز حرف اول را می زند، زیرا مراجعه کنندگان به شرکت شما در ابتدای کار به پشت این میز مراجعه می کنند.
میزهای ال شکل: معمولا از این میزها در بخش پذیرش استفاده می شود که مهمترین هدف ساخت این میزها استفاده حداکثر از فضا می باشد.
میزهای یو شکل: این نوع میز اداری که به شکل یو انگلیسی است برای شغل های چند منظور استفاده می شود.

میز و صندلی اداری

خرید میز و صندلی اداری

در ابتدای این مقاله به ویژگی های میز و صندلی اداری پرداختیم تا شما مشتریان عزیز در هنگام انتخاب این محصول بتوانید نوع مناسب آن را خریداری کنید. اگر شما هم به دنبال خرید این وسایل هستید توجه داشته باشید که یکی از راه های مطمئن و آسان برای خرید میز و صندلی اداری تهیه آن از طریق سایت های اینترنتی و فروشگاه های مجازی می باشد.. خوشبختانه هم اکنون بسیاری از فروشگاه های مجازی میز و صندلی اداری را، با قیمت بسیار مناسبی در سراسر ایران عرضه می کند و هموطنان می توانند از طریق سایت های اینترنتی در کمترین زمان ممکن محصول مورد نظر خود را سفارش داده و درب خانه تحویل بگیرند. قیمت میز و صندلی اداری در این فروشگاه ها به دلیل حذف واسطه ها بسیار مناسب می باشد. یکی دیگر از مزیت های خرید اینترنتی این محصول، استفاده از مشاوره متخصصین این سایت ها می باشد به طوری که مشاورین به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به مشتریان بوده و اگر شما در هنگام خرید میز و صندلی اداری با مشکلی مواجه شدید می‌توانید از این افراد کمک گرفته و بهترین و زیباترین میز و صندلی را با توجه به ماهیت شغل خود انتخاب کنید.

چرا مبلمان اداری مدرن و لوکس بخریم؟

فضای داخلی هر شرکتی ویترین آن شرکت است، تاثیر استفاده از دکوراسیون اداری مدرن و لوکس در جذابیت فضای داخلی یک شرکت بر همه مسلم است، استفاده از مبلمان اداری مدرن و لوکس در فضای داخلی شرکت ها باعث ایجاد حس پویایی و فعال بودن در کارمندان، مدیریت و مشتریان می شود.

مبلمان اداری مدرن و لوکس

مبلمان اداری مدرن به خاطر سبکی که دارند بهتر است در مکان های باز و بزرگ استفاده شوند تا از لحاظ فنگ شویی در تمام فضا انرژی جریان داشته باشد. در انتخاب مبلمان اداری  مدرن و لوکس باید به مواد و متریالهای استفاده شده در آن دقت کنید، چوب، فلز، پارچه به کار رفته باید در عین اینکه کیفیت دارد، باید کیفیت آن از نظر سایرین هم ملموس باشد. مبلمان اداری مدرن با ظاهر متفاوتی که دارند، در طراحی و تولید آنها تاکید بر ارگونومیک بودن وسایل است، یعنی مبلمان اداری امروزی با سیستمی طراحی می شود که بر راحتی اجزای بدن تاکید دارد و در عین حال بتوان از آنها بیشترین و بهترین استفاده را داشت. صندلی های قدیمی را در نظر بگیرید؛ یک صندلی ساده با یک پشتی معمولی و 4 پایه که صندلی بر روی آن سوار بود، اما صندلی های اداری مدرن را در کنار آنها قرار دهید؛ یک پشتی صندلی منعطف ، یک پایه جک دار با قابلیت تنظیم ارتفاع ، پایه های چرخ دار که قابلیت چرخش به اطراف را دارد و ظاهر شکیل صندلی. خوب کدام صندلی راحتی بیشتری دارد و برای محیط کار کاربردی تر است؟ قطعا یک صندلی اداری مدرن که دقیقا بر اساس اصول ارگونومی طراحی شده و هر فردی از اینکه ساعتها بر روی این صندلی بنشیند لذت می برد.

انواع مبلمان اداری مدرن

در طبقه بندی مبلمان اداری مدرن همانند سایر انواع مبلمان اداری شامل موارد زیر می باشد :

میزو صندلی مدیریت
میز و صندلی کارشناسی
میز کنفرانس
کانتور   
کتابخانه و فایل
صندلی های انتظار

دقت در انتخاب مبلمان اداری مدرن مناسب

افرادی که در جستجوی مبلمان اداری خاص برای شرکت خود هستند و میان انبوه شرکتها و مدلهای متفاوت گاهی اوقات سردرگم می شوند که کدام را انتخاب کنند. وقتی به دنبال خرید مبلمان اداری خاص هستید بهتر است با مشاورانی حرفه ای در این زمینه صحبت کنید، این افراد قطعا بهترین سبک را با توجه به کسب و کارتان به شما معرفی می کنند، تا بتوانید بهترین انتخاب را انجام دهید. در انتخاب مبلمان اداری خیلی مهم است که تمام اجزاء با هم هماهنگ باشند از لحاظ طرح و رنگبندی ، این موضوع قطعا به جذابیت فضای کار شما می افزاید و می توانید تا مدتهای طولانی از انتخاب صحیح خود لذت ببرید و در محیط کار آرامش داشته باشید. که استفاده از یک مشاور و طراح حرفه ای در این زمینه باز هم راهگشاست، با کمک یک مشاور می توانید از کمترین فضاهای موجود و ملزومات اداری بر اساس فضایی که در دست دارید کاربردی انتخاب کنید.

تاثیر استفاده از مبلمان اداری مدرن و لوکس در فضای کار

در اینجا برای درک بهتر موضوع مثالی می آوریم که راحتتر بتوانید تاثیر فضا و مبلمان اداری مدرن و لوکس را متصور شوید: تصور کنید مشتری هستید و برای تجارت دو شرکت را انتخاب نموده اید که با آنها وارد تجارت شوید، وارد شرکت  اولی می شوید، فضایی معمولی ، میز مدیریت و کنفرانس خیلی ساده و ترکیب رنگی ساده ، که در نگاه اول خودتان را در یک اداره معمولی احساس می کنید. برای مذاکره وارد شرکت دوم که می شوید، فضایی باز ، رنگ بندی های خاص، مبلمان اداری مدرن و لوکس ، پارتیشن بندی فضا، به صورت کلی طراحی خاصی و متفاوتی که فضای شرکت دارد، در بدو ورود باعث ایجاد ذهنیت خاص بودن و فعال بودن افراد شرکت و جذابیت مدیریت می شود. خوب با این تعاریف کدام شرکت را برای ادامه کار انتخاب خواهید کرد؟

اهمیت مبلمان اداری مدرن و لوکس بر مشتریان

در وهله نخست شخصیت یک مدیر است که بر کارمندان و مشتریان تاثیر گذار است، اما این موضوع به تنهایی کافی نیست، یک مدیر می تواند با ایجاد یک فضای لوکس در محیط کار بر قدرت و دقت نظر خود نیز بیفزاید، با انتخاب مبلمان اداری مدرن و لوکس در محیط کاری، چه برای خود و چه برای کارکنان شرکت می تواند بیانگر این باشد که در تجارت پیشرو است و با نگاهی رو به جلو همیشه از آینده و تغییرات با آغوش باز استقبال می کند، بیشتر از رفتار شما بر افراد تاثیر بگذارد.

یک کانتور پذیرش مدرن و لوکس که در ورودی هر شرکتی باعث می شود مشتریان در ابتدای ورود تصور خاص و لوکس بودن را از شرکت داشته باشند. یا همینطور یک میز کنفرانس مدرن و لوکس که همه افراد با نشستن پشت آن احساس می کنند، نظراتشان با دیگران در یک درجه اهمیت قرار دارد و در این مکالمه تجاری هر دو طرف می توانند برنده باشند، و انتخاب یک میز مدیریتی مدرن و لوکس در یک فضای باز که نشان از روشنفکری یک مدیر دارد، می توانید ملاحظه کنید که چه مقدار بر قدرت و جذابیت یک مدیر افزوده می شود. استفاده از میز مدیریت، میز کنفرانس، مبلمان و میز پذیرایی، میز کارشناسی همه را در یک رنگ تهیه کنید. با به طراحی منحصر به فرد فضای کار و هماهنگی وسایل و ملزومات اداری می توانی به شرکت خود شخصیت و اعتبار ببخشید. در نهایت لزوم استفاده از مبلمان اداری مدرن و لوکس خاص بودن و ارزش دادن به شرکت و تجارت شما می باشد. استفاده از مبلمان اداری مدرن و لوکس به طور خلاص نشانگر آینده نگری و به روز بودن شرکت است.

میز اداری مناسب چه ویژگی هایی دارد؟

 میز اداری از مهم ترین وسایل های موجود در هر شرکتی است که شما می توانید میز مناسب با دکوراسیون فضای اداره و یا شرکت خود را انتخاب و خریداری کنید که امروزه خرید اینترنتی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا از این طریق می توانید به راحتی و خیلی سریع میز مورد علاقه ی خود را تهیه کنید.

میز اداری

میز اداری یکی از ملزومات بسیار پرکاربرد و مهم در هر اداره  و شرکتی می باشد که مورد استفاده همه کارکنان است. امروزه در طراحی های بسیار مختلف و گوناگون میز اداری تولید و عرضه بازار می شود. شما می توانید در تمام کارگاه های تولید میز و صندلی، میز اداری مورد نظر خودتان را تهیه و خریداری کنید و از آن در اداره و شرکت استفاده کنید. بسیاری از شرکت ها و اداره ها سعی بر آن دارند تا میز های شیک و یکسان و مقاومی را در موسسه ی خود داشته باشند. اگر شما نیز در حال تاسیس یک شرکت جدید هستید، می توانید انواع مختلف میز های اداری را در فروشگاه های مربوطه پیدا کنید و آن را برای شرکت خود تهیه فرمایید. میز کاربرد بسیار زیادی را در هر موسسه ای دارد چرا که روی آن وسایلی از جمله کامپیوتر و دفاتر و تقویم و مدارک های مربوط قرار می دهند؛ بنابراین شما نمی توانید اداره و موسسه ای را تصور کنید که بدون میز اداری باشد. جنس میزهای اداری با مرور زمان تغییر یافته و از فلز به چوب ام دی اف تبدیل شده است. و هم چنین باید میز های شما دارای استانداردی از ارتفاع  باشد.

میز اداری - فضا گویا


میز اداری مناسب چه ویژگی هایی دارد؟

میز اداری مناسب باید دارای ویژگی هایی از جمله داشتن ارتفاع مناسب با ارتفاع صندلی و داشتن جنس مرغوب و با کیفیت و سایز مناسب باشد. یک میز اداری خوب باید بتواند برای مدت طولانی مناسب باشد؛ و حس اداری و رسمی بودن را به مکان مورد نظر بدهد. شما نمی توانید از رنگ های شاد برای میزهای اداری خود استفاده کنید چرا که در این گونه موارد رنگ ها با فضای رسمی اداره ها در تضاد می باشد؛ بنابراین باید در جنس و رنگ میز انتخاب شده دقت بسیار زیادی را داشته باشید. یک میز خوب باید وزن مناسبی را داشته باشد تا در مواقع ضروری برای حمل و نقل آن به راحتی این کار امکان پذیر باشد؛ زیرا در برخی مواقع لازم است شما میزهای کارکنان را در اتاق ها و حتی در طبقات جابه جا کنید که هر چه قدر سبک وزن باشد بهتر جابجا می شود.

میز اداری-فضا گویا

قیمت میز اداری

میز های اداری با توجه به ویژگی هایی که دارند به طبع دارای قیمت های متفاوتی نیز هستند. امروزه شما می توانید انواع مختلف میز اداری در قیمت های گوناگون را مشاهده کنید. با این حال شما می توانید میز اداری با قیمت بسیار مناسب را از کارگاه های تولید کننده و همچنین از فروشگاه های مربوطه تهیه و خریداری کنید. در برخی موارد مشاهده شده است که افراد به دلیل داشتن ذهنیت گران بودن میز اداری به سراغ میز های اداری دست دوم می روند که این کار بسیار اشتباه می باشد زیرا ممکن است میز دست دوم هماهنگی لازم با فضای اداری شما را نداشته باشد و هم چنین عمر مفید خود را از دست داده باشد و همچنین شما در مقایسه، قیمت میزهای نو با دست دوم تفاوت آن چنانی را ملاحظه نخواهید کرد؛ بنابراین مطمئن باشید که با هزینه ی کمتر و مناسبی می توانید با کیفیت ترین و شیک ترین  میز اداری را برای شرکت و اداره خود تهیه کنید.

میز اداری - فضا گویا

خرید اینترنتی میز اداری

خرید میز اداری در جوامع امروزه بسیار زیاد شده و در شهرهای کلان و بزرگ نیز نسبت به شهر های کوچک بسیار بیشتر می باشد. تمام مدیران و صاحبان شرکت ها به خوبی می دانند که داشتن فضا و دکوراسیون زیبا و یکدست در اداره و شرکتشان می تواند تاثیر بسیار خوب و مثبتی را در ارباب رجوع ها داشته باشد؛ بنابراین سعی می کنند که از هیچ گونه هزینه ای در این موارد کوتاهی نکنند. خرید اینترنتی میز اداری نیز یکی از پرطرفدارترین روش هایی است که افراد به آن توجه دارند. شما می توانید میز اداری  را از شرکت ما خریداری و تهیه بفرمایید.

میز اداری-فضا گویا

نکات مهم در خرید میز اداری

 شما می توانید از برندهایی خرید کنید که دارای کارت گارانتی باشند که در صورت به وجود آمدن مشکلات بتوانید آن را تعویض و یا رایگان تعمیر کنید؛ و همچنین رویه میزتان باید از جنسی باشد که پوست نیندازد و به راحتی قابل پاک کردن باشد. شما می توانید بعد از خرید میز رویه شیشه ای و یا چرمی تهیه کنید تا به سطح میز آسیبی وارد نشود که می توانید بعد از مدتی این رویه را تعویض کنید و میزتان نیز همیشه نو بماند. همچنین در خرید این محصول توجه داشته باشید که کشوهای متعددی را دارا باشد که در این صورت می توانید تمام برگه ها و کاغذهای مورد نیاز روزانه و مهم خود را در داخل این کشوها قرار دهید و آن را در صورت نیاز قفل کنید. 

ویژگی های میز مدیریتی مناسب

مدیریت در هر شرکت و سازمانی از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین اتاق مدیریت که محل کار این پست خطیر و مهم در شرکت می باشد نیز از جهات گوناگون اهمیت ویژه ای دارد. یکی از مهمترین ملزومات در هر اتاق مدیریت، میز مدیریتی می باشد. میزهای مدیریتی از لحاظ رنگ و طرح تنوع زیادی دارند. شما می توانید با در نظر گرفتن نکات لازم در هنگام خرید این میزها، میز مدیریتی مناسبی را تهیه نمایید.

میز مدیریتی-مبلمان اداری فضا گویا

میزهای اداری

امروزه دربخش اداری تمامی شرکت ها و سازمان ها از انواع و اقسام میزهای اداری استفاده می شود.میزهای اداری معمولا متناسب با کاربری که دارند طوری طراحی می شوند که  با اشغال حداقل فضا، بهترین بهره وری را داشته باشند.این میزها به دلیل اینکه در بازه زمانی طولانی مورد استفاده قرار می گیرند باید از نظر ارتفاع ،استاندارد باشند تا برای افراد استفاده کننده ایجاد ناراحتی نکنند. میزهای اداری از لحاظ کاربری در انواع میزهای مدیریتی،کارشناسی و میزهای اپراتوری و... تهیه می شوند. در بین میزهای اداری،میزهای مدیریتی به علت ویژه بودن کاراییشان از اهمیت بسزایی برخوردارند.

میز مدیریتی-مبلمان اداری فضا گویا

میز مدیریتی

میز مدیریتی همانطور که از نامش پیداست برای استفاده بالاترین مقام در هر شرکت یا سازمان مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین چون میزهای مدیریتی معمولا به تعداد اندک (بسته به تعداد مدیران سازمان)تهیه می شوند،عوامل مهمتری صرف نظر از قیمت، در تعیین مدل آنها اهمیت دارد. معمولا فضای اتاق مدیریت در هر شرکت ،شیک ترین و زیباترین مکان در شرکت می باشد و در این اتاق از مدرن ترین وسایل و مبلمان استفاده می شود. زیرا دکوراسیون اتاق مدیریت، تاثیر روانی ویژه ای بر شرکت های طرف قرارداد دارد. به علاوه به علت اهمیت اتاق مدیریت و جلساتی که در این مکان برگزار می شود، تهیه یک میز مدیریتی مناسب اهمیت ویژه ای می یابد.

میز مدیریتی-مبلمان اداری فضا گویا

انواع میز مدیریتی

میزهای مدیریتی از لحاظ اندازه، جنس مواد تولیدی، طرح و فرم میز ، تعداد قفسه ها و کشوها  ، رنگ میز و... در انواع مختلفی وجود دارند.

اندازه میز مدیریتی با توجه به متراژ اتاق مدیریت انتخاب می شود. همچنین این میز نسبت به میزهای دیگر اداری خیلی بزرگتر است و طوری طراحی شده است که روی آن ،فضا برای قرار گرفتن یک سیستم کامپیوتری، بروشورها و کاتالوگ های شرکت به اضافه فضای اضافی باشد. زیرا مدیران استفاده کننده از این میزها معمولا ساعت های طولانی در پشت این میزها می نشینند ، راحت بودن این میزها اهمیت ویژه ای دارد و معمولا طوری طراحی شده است که امکان حرکت آزاد صندلی گردان مدیریت پشت آن فراهم باشد و مدیریت با جابجایی اندک بتواند به همه قسمت های میز دسترسی داشته باشد.

رنگ میز مدیریت باید متناسب با رنگ دیگر وسایل اتاق باشد. همچنین باید این نکته را مورد توجه قرار داد که بهتر است مبلمان و میز اتاق مدیریت نسبتا با دیگر بخش های اداری شرکت هماهنگ باشند و تضاد چشمگیر بین اتاق مدیریت و دیگر بخش ها زیاد جالب توجه نیست.

بعضی از شرکت های طراح و تولید کننده میزهای اداری ، مجموعه ملزومات اداری را بصورت ست تولید می کنند. شما می توانید با خرید این ست های اداری، هماهنگی بین اجزا در دکوراسیون را به سادگی برقرار سازید. در این ست ها نیز میز مدیریتی نسبت به بقیه لوازم ست، از لحاظ کیفیت جنس،طراحی و...در رتبه بالاتری قرار دارد.

طرح و فرم میز مدیریت از تنوع بسیار زیادی برخوردار است و این فرصتی بی نظیر برای مدیران و طراحان دکوراسیون است تا از دامنه انتخاب گسترده ای در خرید برخوردار باشند.همچنین می توان میز مدیریتی را به طرح لوگوی شرکت طراحی کرد، این کار، به اتاق مدیریت، جلوه ای خاص و منحصر بفرد می دهد.

با توجه به اینکه معمولا در اغلب اتاق های مدیریت نیاز به استفاده از میز کنفرانس می باشد. بعضی ازمدل های میز مدیریت به همراه میز کنفرانس طراحی شده اند، که در صورت لزوم می توانید، از این مدل های میز مدیریتی استفاده کنید.

میز مدیریتی-مبلمان اداری فضا گویا

ویژگی میز مدیریتی مناسب

مهمترین عامل در تهیه میزهای مدیریتی، مناسب بودن آنها از لحاظ کاربری و فراهم آوردن امکانات لازم برای کاربر است. بنابراین استاندارد بودن ارتفاع میز مدیریتی با توجه به اصول ارگونومیک از اهمیت ویژه ای برخوردار است.همچنین طراحی میز مدیریتی باید به شیوه ای باشد که فضای کافی برای چیدن تمامی لوازم مورد نیاز مدیریت را داشته باشد.به نحوی که بعد از چیدن لوازم ، فضای آزاد کافی برای استفاده باقی بماند.

در  میزهای مدیریتی مناسب ، مدیر باید به راحتی به تمامی لوازم روی میز دسترسی داشته باشد. همچنین این میز باید دارای کشوها و قفسه های کافی باشد تا نیاز مدیریت را برآورده سازد.

راهنمای خرید میز مدیریتی

مهمترین مسئله ای که در خرید میز مدیریتی باید به آن توجه کنید این است که شما چه مقدار فضایی برای قرار دادن میز در نظر گرفته اید و سپس با توجه به این نکته،میز مدیریتی با ابعاد مناسب را انتخاب کنید.
متناسب بودن طرح و رنگ میز مدیریتی با دکوراسیون اتاق مدیریت ،عاملی تاثیر گذار در زیباتر به نظر رسیدن میز مدیریتی است.همچنین تناسب اجزا موجب زیباتر شدن اتاق مدیریت می شود.
می توانید طرح میز مدیریتی را مطابق با سلیقه خود به سازندگان سفارش دهید. البته با توجه به تنوع بسیاری که میزهای مدیریتی از لحاظ رنگ ،جنس و طرح دارند ،بدون شک شما یکی از مدلهای موجود را انتخاب خواهید کرد ، مگر اینکه بخواهید از لوگوی شرکت تان در طراحی این میزها استفاده کنید.
میزهای مدیریتی امروزه از لحاظ جنس و رنگ تنوع بسیاری دارند. مرغوبیت جنس میز مدیریتی بسیار اهمیت دارد. دقت کنید که بهای سنگینی برای تهیه یک میز مدیریتی نامرغوب نپردازید.