-
اطلاعات مورد نیاز در هنگام خرید میز کنفرانس
دوشنبه 5 شهریور 1397 10:35
اطلاعات مورد نیاز در هنگام خرید میز کنفرانس میز کنفرانس از جمله پرفروش ترین محصولاتی می باشد که امروزه رونق یافته است. شما می توانید این میز را با طرح ها و سایزهای مختلفی خریداری کنید. خرید اینترنتی میزهای کنفرانس یکی از آسان ترین و راحت ترین روش هایی می باشد که افراد از این طریق اقدام به خرید تمامی محصولات مورد...
-
با انتخاب مناسب مبلمان اداری دکوری لوکس و متفاوت را تجربه نمایید
دوشنبه 28 خرداد 1397 15:13
یکی از مهم ترین مواردی که در چیدمان داخلی و زیبا دیده شدن فضای اداری تان موثر است ، استفاده از مبلمان اداری است. شاید برخی فکر کنند فقط در محیط اداره از مبلمان اداری استفاده می شود . ولی بیمارستان ها ، مطب ها و ... از دیگر مواردی است که می توان از مبلمان اداری در آن ها استفاده کرد . امروزه مدیران شرکت ها علاوه بر...
-
هنگام انتخاب مبلمان اداری چه نکاتی باید رعایت شود ؟
دوشنبه 28 خرداد 1397 15:11
خرید مبلمان اداری می تواند به طور محسوس و قابل ملاحظه ای چیدمان و استایل فضای اداره تان را تغییر دهد .طراحی و رنگبندی یکی از اصلی ترین نکاتی است که حین خرید مبلمان اداری باید به ان توجه شود .مبلمان اداری با امکانات وقابلیت هایی خاص و منحصر به فرد به مشتریان ارائه می شوند .قابلیت های نظیر تبدیل پذیری ، ارگونومی و...
-
طراحی داخلی و نحوه چیدمان مبلمان اداری
دوشنبه 28 خرداد 1397 15:10
طراحی داخلی و چیدمان مبلمان اداری یکی از مهم ترین نکات اجرای دوراسیون داخلی است ، آنچه چشم ارباب و رجوع یا همکارنتان را به خود جلب می کند مبلمان اداری محیط اداره تان است .البته به همان میزان که استفاده از مبلمان اداری ، و دیزاین متفاوت فضای اداره تان چشم ها را خیره می کند ، استفاده از مبلمان نامناسب وطراحی ناخوشایند...
-
استفاده از پارتیشن اداری چه مزیت هایی دارد؟
دوشنبه 28 خرداد 1397 15:08
برای جداسازی فضا و تقسیم بندی از پارتیشن اداری استفاده می گردد.پارتیشن ها معمولا ازترکیب آیتم هایی همچون فریم های آلمینیومی ، شیشه و چوب ساخته می شوند .استفاده از پارتیشن اداری علاوه بر تقسیم فضا و جداسازی واحد ها در فضای اداری ، استایلی مدرن و زیبا به محل کارتان خواهد داد ،جابه جایی آسان ، انعطاف پذیری بالا و قابلیت...
-
مدل های گوناگون پارتیشن اداری
دوشنبه 28 خرداد 1397 15:06
قبل از هرچیز بدنیست در مورد پارتیشن اداری بدانید .به منظور تقسیم بندی فضاهای مختلف از پارتیشن استفاده میشود ، حمل ، نصب و جا به جایی آسان همه وهمه باعث گردیده تا استفاده از پارتیشن کاملا جایگزین دیوارکشی شود.انواع مختلفی از پارتیشن در بازار وجود دارد که بر اساس نوع ، طرح ونیاز مشتری قابل ارائه است . وسیله پارتیشن...
-
تآثیر پارتیشن اداری در چیدمان اداری
دوشنبه 28 خرداد 1397 15:04
اکثر سازمان ها واداره ها سعی دارند تا ازفضای خود نهایت استفاده را ببرند، با توجه به استیجاری بودن ملک عدم داشتن وقت کافی ، و ... به جای دیوارکشی از پارتیشن اداری استفاده می شود .البنته ناگفته نماند که مواردی چون سهولت جابه جایی ، عدم نیاز به دیوارکشی ، کم هزینه تربودن و بسیاری دیگر باعث شده تا استفاده از دیوار کشی جای...
-
دکوراسیونی زیبا با چیدمان مناسب مبلمان اداری
شنبه 29 اردیبهشت 1397 15:07
شما نیز با اولین ورود به محیطی اداری احتمالا اولین چیزی که نظرتان را جلب خواهد نمود ، نحوه چیدمان اداری آن است .دقت در طرح ، رنگبندی و هماهنگی در انتخاب مبلمان اداری از کلیدی ترین نکاتی است که رعایت تمامی آن ها باعث ایجاد فضای دلنشین و لذت بخش در محیط کار می گردد.هر اداره یا شرکتی می بایست با توجه به نوع ارباب و رجوع...
-
هنگام خرید میزمدیریت به این نکات دقت نمایید
شنبه 29 اردیبهشت 1397 15:05
شاید شما هم برای اداره یا محیط کارتان نیازمند خرید میزمدیریت باشید اینکه چه قیمتی بخرید ، چه مدلی بخرید ، ویا از کجا بخرید احتمالا سئوالاتی است که در ذهنتان وجود دارد .با خواندن این مقاله با ما همراه شوید تا پاسخ سئوال هایتان را نیز بیابید.اولین نکته ای که باید به آن دقت شود فضای مورد نظرتان است .میزان بزرگی یا کوچک...
-
با عوامل تآثیر گزار درقیمت پارتیشن آشنا شوید
شنبه 29 اردیبهشت 1397 15:01
در محیط های اداری به منظور جداسازی و تفکیک واحد ها از هم به جای دیوارکشی از پارتیشن اداری استفاده می گردد.کم هزینه بودن آن نسبت به دیوارکشی ،امکان جابه جایی ، نصب راحت تر در مدت زمانی کمتر نسبت به دیوارکشی و .. باعث گردیده تا استفاده از آن کاملا مرسوم شود .دراین مقاله سعی داریم تا شما را با مدل های رایج در بازار و...
-
نکاتی کلیدی برای انتخاب پارتیشن اداری
شنبه 29 اردیبهشت 1397 14:56
امروزه برای تغییر دکوراسوین داخلی محیط های اداری به علت محدودیت دیوارکشی به علت های گوناگون نظیر استیجاری بودن ملک، هزینه برداربودن و ... استفاده از پارتیشن اداری به روشی مرسوم جهت تفکیک و تغییر درفضای اداری مبدل گشته است .با وجود مزیت های فراوانی که استفاده از پارتیشن به همراه دارد کمترکسی حتی شخص مالک ملک برای تغییر...
-
با انتخاب مبلمان ادرای کلاسیک فضایی متفاوت را تجربه کنید
شنبه 29 اردیبهشت 1397 14:53
در محیط های اداری انتخاب مناسب مبلمان اداری و هماهنگی آن با سایر ملزومات اداری تآثیر بسزایی در روحیه افراد دارد. توجه به رنگ ، طرح و نوع مبلمان اداری باعث ایجاد مجیطی گرم و دلنشین در محیط کار خواهد شد.بسیاری از محققان براین باورند که نوع مبلمان ادرای در محیط کار می تواند با میزان فعالیت هر فرد ارتباط مستقیم داشته باشد...
-
مبلمان اداری مدرن انتخاب مدیران خوش سلیقه
یکشنبه 16 اردیبهشت 1397 13:53
وقتی صحبت از مبلمان می شود ، فکر ها به سمت دکوراسیون منزل، اتاق پذیرایی یا نشیمین می رود .علاوه بر مواردی که گفته شد مبلمان اداری برای چیدمان اداری کارمندان یا مدیران شرکت های اداری به کار می رود .بسته به نوع سبک مدرن یا کلاسیک می توانید چیدمان فضای اداری خود را از بین مبلمان اداری کلاسیک یا مبلمان مدرن یکی را انتخاب...
-
آشنایی با انواع محصولات اداری
یکشنبه 16 اردیبهشت 1397 13:51
با ورود به محیطی اداری قطعا اولین چیزی که نظر شما را جلب خواهد کرد نوع چیدمان مبلمان اداری و دکوراسیون آن خواهد بود .بدنیست قبل از هرچیز با مبلمان اداری یا به طورکل محصولات مبلمان اداری آشنا شوید .مبلمان اداری شامل :میز مدیریت، میز کارشناسی ، میز کارمندی ، است که استفاده از آن ها با توجه به نوع ذوق وسلیقه هرشخص می...
-
چیدمانی متفاوت در فضای اداری با رعایت نکات کلیدی
یکشنبه 16 اردیبهشت 1397 13:44
طراحی و دکوراسیون فضاهای اداری بسته به سلیقه و میزان ذوق وهنرتان در چگونگی چیدمان مبلمان اداری ، ترکیب رنگ ها و ... می تواند متفاوت باشد.استفاده از وسایل گوناگون نظیر میزهای مدیریتی ، پارتیشن اداری و امثال آن می تواند تغییرات محسوس و جذابی در اجرای دکوراسیون برایتان به همراه داشته باشد. پس ا گر قصد خرید میزاداری ،...
-
در هنگام خرید مبلمان اداری مدرن رعایت چه نکاتی لازم است ؟
دوشنبه 3 اردیبهشت 1397 15:59
1-اولویت اول راحتی است. هرگز فراموش نکنید مبلمان اداری منتخب از دید شما همانند هرگونه اسباب و لوازم شرکت علاوه بر ظاهر زیبا مستلزم به راحتی نیز میباشد. طراحی ارگونومیک، مخصوصا در صندلی ها، می تواند از توسعه درد های مزمن جلوگیری کند. راحتی تنها مختص به بعد فیزیکی نیست و شامل بعد روانی نیز می شود. مطمئن شوید که میز...
-
چگونه یک مبلمان اداری لوکس تهیه کنیم؟
دوشنبه 3 اردیبهشت 1397 15:54
مدیریت فضا به منظور طراحی داخلی اتاق مرحله مهمی در ایجاد محیط کاری خلاق و با انرژی مثبت است. طراحی مناسب فضای داخلی دفتر برای بالا بردن عملکرد کارمندان و نیز رضایت و جلب بیشتر مشتریان بسیار مهم است. استفاده از مبلمان اداری لوکس و برنامه ریزی فول سرویس برای استفاده از آنها، به دفتر کار یا شرکت شما جلوه ویژه ای می بخشد....
-
همه آنچه که مورد نیاز شما در محیط کاری است ؟
سهشنبه 28 فروردین 1397 15:38
با مبلمان اداری فضا گویا به استقبال موفقیت بروید محیط اداری دکوراسیون مناسب فضای خود را می طلبد درست مثل فضای مسکونی و یا هر کار دیگری که فضای خاصی را شامل می شود . با در نظر گرفتن ساعات زیادی که کارمندان آن مجموعه در آن مشغول به کار هستند، مبلمان اداری استاندارد باید زیبا و چشم نواز باشد که این موضوع از اهمیت بالایی...
-
قبل از خرید پارتیشن اداری به چه نکاتی توجه کنیم؟
سهشنبه 7 فروردین 1397 11:41
اگر با توجه به فضا و محیط کاری خود به این نتیجه رسیدید که برای مدیریت آن به پارتیشنهای اداری نیاز دارید، میتوانید برای این کار اقدام کنید. اما قبل از اینکه برای خرید و طراحی آن کاری بکنید، با به یک سری نکات توجه کنید. مهمترین نکته در زمان خرید پارتشین اداری نوع آن است. مهم است که پارتیشنها چه کارایی قرار است داشته...
-
تفاوت پارتیشن اداری شیشه ای با پارتیشن ام دی اف
سهشنبه 7 فروردین 1397 11:35
پارتیشنها از جنسهای مختلفی ساخته میشوند . شیشه و ام دی اف به خاطر ویژگیهای خاصی که دارند، از پر طرف دارترین متریال ساخت پارتیشن اداری هستند. هر کدام از این متریال در طرحها ، رنگها و کیفیتهای متفاوت و متنوع در بازار وجود دارند . اگر شما بخواهید برای محیط خودتان پارتیشن سفارش دهید، شاید وجود تنوع شما را در...
-
اهمیت لوازم و مبلمان اداری در دکوراسیون
سهشنبه 7 فروردین 1397 11:28
لوازم و مبلمان اداری نقش بسزایی در زیبایی و طراحی دکوراسیون هر شرکت را برعهده دارد. رنگ و طراحی و هماهنگی بین لوازم ، دارای اهمیت زیادی است. مبلمان اداری در هر قسمت از بخش های مختلفی تشکیل می شود. میز اداری انواع مختلفی دارد و در بخشهای گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند به طور نمونه شکل و فرم و اندازه میز مدیریتی با...
-
مبلمان اداری مدرن و تأثیر آن بر محیط
سهشنبه 16 آبان 1396 18:27
اهمیت مبلمان اداری و تأثیر آن بر محیط و کارایی کارکنان بر هیچ کس پوشیده نیست. انتخاب مبلمان برای هر محیط اداری به روحیات و سلیقه کارفرمایان بستگی دارد. هر فردی که برای اولین بار وارد یک محیط و فضای اداری میشود، با دیدن محیط برداشتهایی از فضا میکند و تصویری از آنجا در ذهنش شکل میگیرد که اگر این فرد یکی از مشتریان...
-
قیمت مبلمان اداری بر چه اساسی تعیین میشود؟
سهشنبه 16 آبان 1396 18:24
مبلمان اداری از مهمترین بخشهای یک فضا و محیط اداری است. مبلمان اداری ، بیشتر عناصر یک محیط کاری مانند میزهای اداری، صندلیها، دکوراسیون داخلی، مبلمان، میز و صندلی مدیریت، کانتر و حتی پارتیشنهای اداری را شامل میشود . هر کدام از این عناصر میتوانند نقشی تعیین کننده در ظاهر محیط شما داشته باشند، به شرط اینکه درست و...
-
طراحی و انواع پارتیشن اداری
سهشنبه 4 مهر 1396 11:41
پارتیشنهای اداری با توجه به نوع معماری ساختمانهای امروز و کاراییشان توانستهاند جای خوبی در محیطهای اداری باز کنند. پارتیشنهای اداری تنها به عنوان جداکننده و تقسیم بندی فضا استفاده نمیشوند و دارای تقسیمبندیهای گوناگونی هستند . پارتیشنها عبور دهنده نور هستند و برای تنظیم نور هم به کار میروند. پارتیشنهای اداری...
-
چرا در محیط کار نور اهمیت دارد
پنجشنبه 26 مرداد 1396 12:32
امروزه به دلیل بالا رفتن هزینه های خرید و اجاره زمین و ملک، اهمیت استفاده بهینه از فضا به مسئله ای بسیار مهم و غیر قابل انکار بدل شده است. به همین منظور، فضای در دسترس در یک محیط کار باید به بهترین شکل ممکن تقسیم شود که قیمت مبلمان اداری در این راستا نقش غیر قابل انکاری دارند. همچنین در کنار چیدمان، مسئله نور نیز از...
-
آیا نسل جدید پارتیشن های هوشمند را می شناسید؟
پنجشنبه 26 مرداد 1396 12:29
پارتیشنهای اداری مدتهاست به مبلمان اداری و سیستم دکوراسیون اضافه شدهاند که برای تقسیمبندی محیط کار گزینه بسیار مناسبی هستند. با پارتیشنها میتوان در محیط کار فضایی نسبتاً مناسب برای حفظ حریم خصوصی ایجاد کرد. بهویژه اگر شما رئیس یک مجموعه باشید، قطعاً به این حریم برای سکوت و تمرکز و مراجعهکنندگان نیاز خواهید...
-
مهم ترین نکات انتخاب میز اداری
سهشنبه 10 مرداد 1396 10:19
قطعا مهم ترین عنصر در انتخاب مبلمان اداری علاوه بر میز مدیریت ام دی اف، میز مدیریت و کنفرانس، میز اداری ساده، میز مدیریت مدرن و صندلی اداری و... میز اداری از اهمیت ویژه ای برخوردار است. میز اداری و میز کارمندی اگر با اصول ارگونومی و استاندارد ساخته شوند بدون شک راندمان کاری کارمندان را به اندازه قابل توجهی افزایش...
-
در خرید صندلی اداری به چه نکاتی توجه کنیم؟
شنبه 17 تیر 1396 16:58
صندلی اداری یک از اجزای مبلمان اداری است که بسیار مورد توجه قرار می گیرد. باتوجه به اینکه کارمندان به خصوص کسانی که با رایانه کار می کنند نیاز به استراحت دارند به همین دلیل برای استراحت تکیه کاملی به صندلی می زنند در این حالت پشتی صندلی باید به سمت عقب برود برای صندلی هایی که دارای پشت سری (Headrest) نیستند بهترین...
-
مبلمان اداری، بخش اصلی فضای اداری
شنبه 3 تیر 1396 11:37
محیط اداری نیز مانند هر فضای مسکونی یا کاری دیگری نیازمند دکوراسیون مناسب آن محیط است. با در نظر گرفتن ساعات زیادی که کارمندان در این محیط مشغول به کار هستند، مبلمان اداری استاندارد، زیبا و چشم نواز از اهمیت بالایی برخوردار است. اولین قدم در طراحی دکوراسیون محیط اداری و شرکت ها خلاقیت و نوآوری در استفاده مناسب از...
-
مبلمان اداری فضا گویا بهترین انتخاب مدیران و کارمندان
شنبه 20 خرداد 1396 14:52
زمانی که صحبت از مبلمان به میان می آید معمولا فکرها به سمت دکوراسیون منزل و اتاق پذیرایی و نشیمن می رود اما مهم ترین بخشی که در تهیه مبلمان باید به آن توجه ویژه ای کرد اتاق کارمندان برای تهیه میز اداری ، اتاق مدیر برای تهیه میز مدیریت و به طور کلی تهیه مبلمان اداری استاندارد و کارآمد برای کارمندان هر شرکتی است. یکی از...