فضاگویا

شرکت مبلمان اداری فضا گویا اندیش با تجربه ای موفق و پیشرو در صنعت مبلمان اداری و صندلی اداری با سبکی مدرن و قیمتی مناسب در طراحی و تولید میز و صندلی اداری، مبلمان اداری، پارتیشن اداری، میز مدیریتی و میز کنفراس همواره رویکرد توسعه ای و پیشرفت داشته است.

فضاگویا

شرکت مبلمان اداری فضا گویا اندیش با تجربه ای موفق و پیشرو در صنعت مبلمان اداری و صندلی اداری با سبکی مدرن و قیمتی مناسب در طراحی و تولید میز و صندلی اداری، مبلمان اداری، پارتیشن اداری، میز مدیریتی و میز کنفراس همواره رویکرد توسعه ای و پیشرفت داشته است.

قیمت خرید انواع مبلمان اداری و راهنمای انتخاب مبلمان اداری

قیمت مبلمان اداری

گاهی از روی قیمت نیز می توان تا حدودی به کیفیت یک مبلمان پی برد. قیمت بالا به قطعیت نشانه کیفیت بالا نیست اما قیمت بسیار ارزان می تواند نشان از کیفیت پایین باشد. زیرا اگر چنانچه هر یک از اجزای مبلمان از جمله رویه مبل، جنس بدنه و سایر اجزای مبلمان اداری با بالاترین کیفیت تهیه شود قطعا قیمت تمام شده کار پایین نخواهد بود. عوامل مختلفی بر قیمت مبلمان اداری نقش خواهند داشت که از این میان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

                      

1_ روکش مبلمان

2_ طرح اولیه مبلمان و میزهای اداری

3_ کیفیت جنس به کار رفته در مبل

4_ نوع مدل انتخابی

 

توجه داشته باشید که طرح مبلمان اداری وابسته به سلیقه و فضای موجود در شرکت و اداره، می تواند ساده و یا اندکی پیچیده تر باشد که اندکی بر روی قیمت مبلمان اداری تاثیرگذار خواهد بود و طرح های ساده هزینه کمتری خواهد داشت. قبل از خرید مبلمان برای اداره خود ابتدا بودجه در نظر گرفته شده برای خرید را در نظر بگیرید و سپس برای خرید اقدام نمایید.

 

جنس روکش مبلمان اداری

انتخاب روکش مبل بسیار حائز اهمیت می باشد. در صورتی که جنس روکش مبل انتخابی شما نامرغوب باشد در مدت زمان کوتاهی با کوچک ترین ضربه، پاره خواهد شد و کیفیت اولیه خود را از دست خواهد داد. رویه مبل ها و صندلی های اداری تنوع بسیاری دارند که قیمت هر یک نیز متفاوت از دیگری می باشد. معمولا رویه مبل چرمی رسمی تر است و برای اداره و محل کار مناسب تر می باشد. چرم به راحتی تمیز خواهد شد اگر چنانچه از چرم مرغوب برای ساخت مبلمان اداری استفاده شود، قیمت نهایی مبلمان بیشتر خواهد شد. به این نکته توجه نمایید که در نگهداری مبل چرم باید دقت نمود زیرا بر اثر برخورد اجسام تیز به راحتی آسیب خواهد دید. البته از سایر جنس روکش ها از قبیل، جیر و پارچه نیز می توان استفاده کرد که انتخاب آنها کاملا سلیقه ای خواهد بود.

بررسی صندلی های اداری و کارایی آنها

صندلی اداری دارای جزئیات مختلفی می باشد. این صندلی ها بیشتر در محیط های اداری و محیط های مختلف کاری مورد استفاده می باشند. صندلی های اداری به دو بخش تقسیم می شوند. اولین بخش آنها که در این متن بیشتر به آنها خواهیم پرداخت صندلی هایی می باشند که کارمندان و افرادی که در آن محیط اداری و کاری مشغول می باشند از آن استفاده می نمایند. نوع دوم صندلی اداری، صندلی هایی هستند که ارباب رجوع ها بر روی آن می نشینند. افراد برای خرید صندلی اداری باید به یک سری از ویژگی هایی که به صورت استاندارد برای این صندلی ها تعریف شده اند مجهز باشند. این صندلی ها باید ارگونومی کامل را داشته باشند. لذا در زمان خرید حتما باید به خوبی صندلی ها را بررسی کرد و صندلی مناسب مورد نظر را خریداری نمایید. ویژگی های این صندلی ها را برای زمانی که افراد قصد خرید آن را دارند، مورد بررسی قرار خواهیم داد.

 

 

 

تاثیر صندلی های اداری در محیط ها کاری

استفاده از صندلی اداری در محیط کار باعث می شود که محیط کاری افراد زیبا و شکیل به نظر آید. لذا افرادی که مسئول خرید صندلی اداری می باشند، باید سعی نمایند که صندلی هایی را خریداری کنند که این صندلی ها جلوه و زیبای خاصی را به محیط آن اداره بدهند. از ویژگی هایی که یک صندلی باید داشته باشد این است که با مبلمان اداری که در آن اداره می باشند، ست شود. گفتنی است این صندلی ها باید زیبایی خاصی داشته باشند. سعی کنید در زمان خرید قبل از در نظر گرفتن قیمت آن به زیبایی توجه بیشتری داشته باشید.

اهمیت انتخاب صندلی کارمندی مناسب

یک از موضوعاتی که اکثر کارمندان با آن درگیر هستند بیماری ها و مشکلات مربوط به ستون فقرات از قبیل کمردرد و دردهای مربوط به گردن و شانه و پشت است، همچنین انواع دیسک های مربوط به مهره های ستون فقرات که بیشترین دلیل این آسیب ها ناشی از صندلی نامناسب است که کارمندان زمان زیادی از آن استفاده می کنند و به تبع آن مشکلات محیط کار و کاهش راندمان کاری است.

 

کارمندان شرکت مهمترین سرمایه  یک شرکت محسوب می شوند. اغلب افرادی که بیشترین زمان خود را در دفتر کار می گذرانند، کارمندان و کارکنان شرکت ها و ادارات هستند که زمان زیادی از روز را در محل کار خود می گذرانند. به همین دلیل صندلی کارمندی با کیفیت و مناسب در کاهش خستگی و افزایش بازدهی کارکنان موثر است. در بعضی شرکت ها کاهش بهره وری کارکنان و عدم پاسخگویی مناسب به ارباب رجوع ها به دلیل عدم وجود یک سیستم مناسب جهت نظارت بر وضعیت کارکنان می باشد. یکی از دلایل اصلی این موضوع نبود میز کارمندی و صندلی کارمندی مناسب است. یکی از این ملزومات اداری که تاثیر خیلی زیادی در سلامت جسمی کارمندان و بالطبع افزایش بهره وری آنها دارد، صندلی کارمندی راحت است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.