فضاگویا

شرکت مبلمان اداری فضا گویا اندیش با تجربه ای موفق و پیشرو در صنعت مبلمان اداری و صندلی اداری با سبکی مدرن و قیمتی مناسب در طراحی و تولید میز و صندلی اداری، مبلمان اداری، پارتیشن اداری، میز مدیریتی و میز کنفراس همواره رویکرد توسعه ای و پیشرفت داشته است.

فضاگویا

شرکت مبلمان اداری فضا گویا اندیش با تجربه ای موفق و پیشرو در صنعت مبلمان اداری و صندلی اداری با سبکی مدرن و قیمتی مناسب در طراحی و تولید میز و صندلی اداری، مبلمان اداری، پارتیشن اداری، میز مدیریتی و میز کنفراس همواره رویکرد توسعه ای و پیشرفت داشته است.

انواع مبلمان اداری و تاثیر هر کدام در دکوراسیون اداری

چیدمان مبلمان اداری برای محیط های کوچک

پس از اینکه با نهایت دقت و حوصله به همراه مطالعات کافی، مبلمان اداری برای محیط های کوچک را خریدیم، وقت آن است که با تدبیرهای لازم در چیدمان مبلمان اداری، حدالاامکان از پرتی فضای محیط اداری جلوگیری کنیم. همینطور می توانید با نصب چند عدد شلف بر روی دیوار محیط اداری و قرار دادن ملزومات کار بر روی آن ها، نهایت استفاده را از فضای کم محیط اداری ببرید. مبلمان اداری برای محیط های کوچک، نباید بزرگ باشند تا فضای کمتری را اشغال کنند. در بعضی موارد موقع چیدمان مبلمان در محیط های اداری کوچک، مبلمان به صورت مستقیم و به موازات هم قرار می گیرند. این روش چیدمان مبلمان اداری باعث می شود که محیط بیشتر شبیه کارخانه باشد و امکان مذاکرات رو در رو مقدور نیست. در نتیجه بهتر است مبلمان اداری را به گونه ای بچینیم که کارمندان بتوانند به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. در بعضی موارد انتخاب مبلمان چند منظوره، از اشغال فضای اضافی، در محیط اداری جلوگیری می کند. در واقع مبلمان چند منظوره کارایی بیشتری دارند. انتخاب میز نیز یک نکته اساسی در چیدمان اداری محسوب می شود. بهتر است میزهای انتخابی کم عرض باشند. هرچه ارتفاع میز اداری بیشتر باشد، شرایط برای نصب کشو مساعد می شود. کنار گذاشتن وسایل غیر ضروری یکی از الزامات طراحی در این نوع  محیط ها می باشد. وجود وسایل غیرضروری باعث اشغال فضای محیط می شود. تجربیات سال های گذشته نشان می دهد هرچه ارتباط چشمی با کارمندان یا ارباب رجوع  بیشتر و نزدیک تر باشد، نتیجه بیشتری خواهد داشت.

 

اهمیت استفاده از میز اداری مناسب و تاثیر آن

طراحی و دکوراسیون قسمت های مختلف اداره یک امر بسیار ضروری است که در آن از انواع مبلمان و میز‌های اداری استفاده می‌شود تا فضا را به یک فضای شیک تبدیل کند. انتخاب میز اداری مناسب کارمندان و میز اتاق مدیریت باید مطابق فضای اداره باشد. میز اداری اولین چیزی است که هنگام ورود جلب توجه می‌کند و بر روحیه‌ کارمندان و ارباب رجوع تاثیر می‌گذارد. همچنین این میز‌ها باید دارای کیفیت بالا و طرح های مناسب باشند زیرا در میزان اعتبار شرکت و موفقیت آن تاثیرگذار هستند.

 

انتخاب ابعاد، رنگ و طرح مناسب میز اداری

میز‌های اداری دارای ابعاد مختلفی هستند و شامل میز‌های اداری کوچک، متوسط و بزرگ می‌باشند که برای هر قسمت از اداره باید متناسب با ابعاد آن محل تهیه شوند. برای مثال میز مدیریت باید دارای ابعاد بزرگ باشد تا تمامی وسایل،فایل ها و پوشه ها درون کشو و کمدهای آن قرار گیرد و فضای کافی برای گذاشتن وسایل شخصی مانند کامپیوتر، آرم شرکت و کاتالوگ ها را داشته باشد. همچنین در تهیه میز اداری باید به ارتفاع آن نیز توجه کرد تا خیلی بلند یا کوتاه نباشد. همچنین توجه به رنگ میزهای اداری و انتخاب رنگ مناسب بسیار مهم می‌باشد زیرا فضا را به فضایی آرامش بخش تبدیل می‌کند و شدت خستگی افراد را کاهش می‌دهد. به طور کلی میزهایی با رنگ تیره از کلاس کاری بالاتری برخوردار هستند.

 

کاربردهای پارتیشن های اداری در فضاهای مختلف

پارتیشن های اداری این روزها به عنوان یک ابزار جدا کننده در فضاهای اداری و سازمانی استفاده می شوند. این نوع از پارتیشن ها در ابعاد و اندازه های مختلف و با متریال های مختلف از جمله چوب، آلومینیوم و شیشه طراحی و تولید می‌شوند که در بخش‌های مختلف سازمان ها و شرکت ها می توان از آنها استفاده کرد. علاوه بر جداسازی فضا از این نوع پارتیشن ها برای طراحی و دکوراسیون محیط های اداری نیز استفاده می کنند.

در رابطه با کاربردهای پارتیشن اداری در فضاهای مختلف می‌توان به سه مورد مهم اشاره کرد که در بخش‌های بعدی به هر کدام از آنها به صورت جداگانه خواهیم پرداخت. اگر در محیط اداری خود به یک پارتیشن اداری مناسب و با کیفیت نیازمندید می توانید در خواست خود را به صورت سفارشی به سایت مورد نظر ارائه دهید

 

جداسازی فضاهای ورودی از کاربردهای پارتیشن های اداری

 در بخش قبلی اشاره کردیم که پارتیشن به عنوان یک ابزار برای جداسازی فضا مورد استفاده قرار می گیرد. از مهمترین کاربردهای پارتیشن های اداری می‌توان به جداسازی بخش ورودی از دیگر بخش ها اشاره نمود. در محیط های مختلف با توجه به متراژ آن ها بخش ورودی نقش به سزایی در ظاهر و طراحی مکان اداری مورد نظر خواهد داشت که در برخی موارد برای جداسازی آن می بایست به فکر چاره بود.

 

استفاده از پارتیشن اداری برای جدا سازی این فضا از دیگر بخش های محیط بهترین گزینه به شمار می رود. نکته مهم در رابطه با این نوع پارتیشن ها این است که می توانید ارتفاع آن را با توجه به نظر و سلایق افراد تغییر دهید. برای استفاده از پارتیشن های اداری جهت جداسازی فضای ورودی می‌توان نوع متریال را براساس طراحی و دکوراسیون محیط انتخاب کرد که ام دی اف و چوب از مرسوم ترین آنها شناخته می شوند. این روزها پارتیشن های اداری اغلب با استفاده از شیشه های تک جداره و دوجداره نیز طراحی و تولید می گردند

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.