فضاگویا

شرکت مبلمان اداری فضا گویا اندیش با تجربه ای موفق و پیشرو در صنعت مبلمان اداری و صندلی اداری با سبکی مدرن و قیمتی مناسب در طراحی و تولید میز و صندلی اداری، مبلمان اداری، پارتیشن اداری، میز مدیریتی و میز کنفراس همواره رویکرد توسعه ای و پیشرفت داشته است.

فضاگویا

شرکت مبلمان اداری فضا گویا اندیش با تجربه ای موفق و پیشرو در صنعت مبلمان اداری و صندلی اداری با سبکی مدرن و قیمتی مناسب در طراحی و تولید میز و صندلی اداری، مبلمان اداری، پارتیشن اداری، میز مدیریتی و میز کنفراس همواره رویکرد توسعه ای و پیشرفت داشته است.

نکات مهم در نظافت و نگهداری صندلی های اداری

در این قسمت قصد داریم به بررسی و ارائه نکات مهم در نظافت و نگهداری صندلی های اداری بپردازیم. با توجه به آن که اداره ها نیز مانند اماکن مسکونی، نیاز به مراقبت و نگهداری و نظافت دارند، از اهمیت این موضوع در اداره های خود غافل نشوید و همانند خانه مسکونی خود به نظافت آن اهمیت بدهید. پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا ما در این زمینه به شما، کمک هایی ارائه نماییم.

نظافت و نگهداری صندلی های اداری

 توجه نمودن به نکات مهم در نظافت و نگهداری صندلی های اداری به این خاطر است که شما به عنوان فردی شاغل، بیشتر زمان فعالیت های کاری خود را بر روی صندلی های اداری می گذرانید و نیاز دارید تا نظافت این نوع صندلی ها را به طور کامل رعایت کنید تا زمانی که پشت میز خود هستید، بتوانید از بروز حوادث ناگوار و همچنین خساراتی که ممکن است بر روی صندلی شما به خاطر عدم رعایت نظافت، به وجود آید، جلوگیری نمایید. امکان به هم ریختن و کثیفی صندلی اداری شما به هنگام کار بسیار زیاد است، برای مثال هنگامی که شما در حال نوشیدن چای یا قهوه هستید و یا در حال ارسال ایمیلی می باشید، یا اینکه هنگامی که مشغول میل نمودن صبحانه می باشید، امکان به هم ریختگی نظافت و تمیزی صندلی شما وجود دارد و ممکن است در حین انجام این کارها، صندلی اداری شما کثیف بشود. بنابراین اهمیت تمیزی و نظافت این نوع صندلی ها در تمام مواقع بسیار بالا است.

نگهداری صندلی اداری

نگهداری صندلی اداری

اهمیت نکات مهم در نظافت و نگهداری صندلی های اداری

اهمیت نکات مهم در نظافت و نگهداری صندلی های اداری آن جایی مشخص می‌ شود که شما هر ساله نیاز به تعویض این نوع صندلی ها پیدا می کنید. برای مثال هنگامی که اتومبیل خود را برای انجام معاینه فنی به ادارات مربوطه می برید، اگر از صندلی خود به اندازه کافی مراقبت لازم را انجام نداده باشید، نیاز به تعویض آن پیدا می کنید. زیرا کارایی خود را از دست داده است و هزینه‌ و خسارات زیادی به شما وارد می‌ شود. اما اگر به نظافت صندلی ماشین خود پرداخته باشید، دیگر نیازی نیست که هزینه اضافی بابت تعویض آن بپردازید. هزینه صندلی های اداری نیز همانند صندلی‌ ماشین بالا می باشد و شما ملزم به رعایت نظافت این نوع صندلی ها می باشید.

حفظ و نگهداری صندلی های اداری

حفظ و نگهداری صندلی های اداری

نکات مهم در نظافت و نگهداری صندلی های اداری

نکات مهم در نظافت و نگهداری صندلی های اداری به این منظور انجام می‌ شود که هنگامی که ارباب رجوع و مشتری به اداره شما وارد می‌ شود، به نظافت میزها و صندلی های شما به میزان زیادی توجه به خرج می دهد. بنابراین نظافت میز و صندلی های اداری، نقش مهمی در آبروی کاری شما ایفا می کند. بنابراین شما می توانید با پرداخت هزینه به افرادی که کارشان نظافت اداره ها می باشد، نظافت اداره خود را به طور کامل به انجام برسانید.

صندلی اداری

صندلی اداری

پربازدیدترین مطالب ما را از دست ندهید!

مراحل نظافت صندلی های اداری

مراحل و نکات مهم در نظافت و نگهداری صندلی های اداری برای رفع کثیفی های درون و بیرون صندلی های اداری ضروری می باشد. برای انجام مراحل نظافت این صندلی ها، باید ابتدا به نظافت درونی مانند چرخ‌ های صندلی و سپس به نظافت بیرونی مانند پارچه و روکش صندلی بپردازید و این کار را در حدود دو بار در هر ماه انجام بدهید تا کیفیت صندلی شما همانند سابق در مدت زمان طولانی باقی بماند. شما می توانید پشتی و نشیمن و روکش و بالش و دسته صندلی را با استفاده از یک قلم تمیز نماید تا به تمام درز های صندلی دسترسی داشته باشید.

مراحل نظافت صندلی های اداری

مراحل نظافت صندلی های اداری

نظافت بخش های داخلی صندلی های اداری

نظافت بخش های داخلی، همانند بخش های بیرونی صندلی های اداری از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. در صورتی که صندلی اداری شما از نوع پارچه می باشد و بر روی آن لکه های زیادی ایجاد شده، لازم است که شما با آب معمولی که نه داغ باشد و نه سرد، به وسیله پارچه ای آن را تمیز نمایید.

بعد از آنکه تا حدی گرد و خاک روی پارچه صندلی را گرفتید، می توانید ماده تمیز کننده ای را به پارچه آغشته نمایید و به سطح صندلی خود بکشید تا تمام لکه ها از روی آن پاک شود. برای اینکه خدشه و خراشی به روی پارچه وارد نشود، باید با ملایمت زیادی بر روی آن بکشید و همینطور از مایع نرم کننده نیز استفاده نمایید. اما اگر صندلی شما از جنس چرم می باشد، پس احتمالاً سطح پر از منفذی دارد که قدرت جذب آن نیز بسیار بالا می باشد و رطوبت را نیز به خود جذب می کند.

در صورتی که رطوبت چرم شما شروع به تبخیر نماید، احتمال لایه برداشتن و ترک خوردن چرم شما نیز بالا می‌ رود. برای همین شما می توانید با صابون و یا روغن زیتون شروع به تمیز کردن چرم خود کنید و از پوسیدگی و ترک خوردن چرم صندلی خود جلوگیری نمایید. تمام این موارد نکات مهم در نظافت و نگهداری صندلی های اداری می باشد و برای داشتن صندلی تمیز، رعایت ان بر شما ضروری و لازم می باشد.

نظافت صندلی اداری

نظافت صندلی اداری

مزایای نگهداری و مراقبت به موقع از صندلی های اداری

از جمله مزایایی که رعایت نکات مهم در نظافت و نگهداری صندلی اداری برای شما به دنبال خواهد داشت، آرامش خاطر و حس آسایش هنگام استفاده از صندلی اداری تان می باشد. اگر کیفیت صندلی اداری شما پایین آمده و دیگر کیفیت سابق را ندارد، نیازی نیست که صندلی خود را عوض کنید. بلکه با کمی رسیدگی و رعایت نکات لازم در نظافت و نگهداری صندلی اداری خود، می توانید کیفیت سابق را تا حدی به صندلی خود برگردانید.

در این مقاله سعی داشتیم اطلاعات کاملی در زمینه نگهداری و مراقبت از صندلی های اداری در اختیارتان قرار دهیم. امیدواریم که این مطالب کاربرد لازم را برای شما داشته باشد.

نگهداری و مراقبت از صندلی های اداری

نگهداری و مراقبت از صندلی های اداری

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.